بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

کاریکاتور/ ترامپ فاقد کفایت عقلانی

لاریجانی: ترامپ از کفایت عقلانی برخوردار نیست/ رئیس مجلس سخنان شب گذشته ترامپ را «خام» و «سخیف» خواند که نشان می‎دهد او فاقد کفایت عقلانی است. به نظر می رسد ترامپ از کفایت عقلانی برای حل و فصل مسائل برخوردار نیست و زبان زور برای او کارسازتر است تا نتیجه کار خود را دریافت کند. اگر روسیه و چین این خلاء بین المللی را پر کند، شاید راهی برای ادامه مسیر باشد در غیراینصورت ایران او را بر سر عقل می آورد.
کاریکاتور/ ترامپ فاقد کفایت عقلانی

کاریکاتور/#آقای ترامپ_شما_غلط‌‌ می‌کنید

امام خامنه‌ای: دیشب شنیدید رئیس‌جمهور آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد. شاید بیش از ۱۰ دروغ در حرف‌های او بود. هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را که چنین و چنان می‌کنم. بنده از طرف ملت ایران می‌گویم: آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید.
کاریکاتور/#آقای ترامپ_شما_غلط‌‌ می‌کنید

رهبر انقلاب در دانشگاه فرهنگیان: آقای ترامپ غلط می‌کنید!/ اگر نتوانستید از اروپایی‌ها تضمین بگیرید، نمی‌شود برجام را ادامه داد/

رهبر معظم انقلاب فرمودند:علت مخالفت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی این است که آمریکا به‌طور کامل سلطه داشت و انقلاب دست آن‌ها را کوتاه کرد.

آقای ترامپ غلط می‌کنید!به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت به مناسبت هفته معلم در دانشگاه فرهنگیان حضور یافتند و در دیدار هزاران نفر از دانشجویان و معلمان، منزلت و جایگاه والای معلمان را همچون معیشت آنان بسیار مهم و نیازمند توجه کامل خواندند و اجرای زمان‌بندی شده سند متقن و جامع تحول آموزش‌وپرورش را بسیار لازم و زمینه‌ساز نوسازی این دستگاه عظیم و سرنوشت‌ساز برشمردند.
 
ادامه مطلب ...

سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران : خدا را شکر می‌کنیم که آمریکا از برجام خارج شد

فرمانده کل ارتش گفت: بزرگترین خسارت برجام مشروعیت بخشیدن به مذاکره با آمریکا و بزرگترین سود آن همین اثبات عدم پایبندی آنها به تعهداتشان است.

خدا را شکر می‌کنیم که آمریکا از برجام خارج شدبه گزارش خبرنگار حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران  در همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح  که امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت برگزار شد، با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: خدا را شکر می‌کنیم که آمریکا از برجام خارج شد، این طبیعت نظام سلطه و نگاه خاصی است که آنها به ما دارند.

وی افزود: می‌بایست هر روز هشدارهای راهبردی قرآن را با خودمان مرور کنیم و بدانیم که آنها تا آخر دنبال این هستند که ما را از راه حق‌مان خارج کنند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: من از روز اول معتقد بودم بزرگترین خسارت برجام مشروعیت بخشیدن به مذاکره با آمریکا و بزرگترین سود آن همین اثبات عدم پایبندی آنها به تعهداتشان است.

موسوی با بیان اینکه ما ملتی بزرگ و کشوری غنی داریم، اظهار کرد: ما همه ظرفیت‌ها برای آقایی و عزت را درون خودمان داریم و امیدواریم این درسی که دیشب آمریکایی‌ها دادند برای جهان آموزنده و مفید باشد.

وی با اشاره به رفتارهای رژیم آل سعود تاکید کرد: سعودی‌ها هم از درس‌های عبرت‌آموز تاریخ هستند و اینکه برای مطرح کردن خودشان به آمریکا و صهیونیست‌ها می‌چسبند بسیار عبرت‌آموز است. ما به وعده‌های خدا اعتماد داریم و اگر بر سر مواضع خودمان بایستیم پیروزی نهایی این میدان خواهیم بود.

هیلی: اسرائیل در سازمان ملل همانند کودکی تنها در میان قلدرهاست!

نماینده آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی مضحک رژیم اشغالگر صهیونیستی را به کودکی تشبیه کرد که در سازمان ملل هدف کشور‌های «قلدر» قرار می‌گیرد.

اسرائیل در سازمان ملل همانند کودکی تنها در میان قلدرها استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، نیکی هیلی، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، در کنفرانس سالانه جامعه آمریکا بر حمایت کشورش از رژیم اشغالگر تاکید کرد و گفت: زمانی که شاهد بودم که چگونه اعضای سازمان ملل به طور مداوم با رفتار قلدرمآبانه، اسرائیل را برای مسائلی همچون حل وفصل مسئله فلسطین و سرکوب معترضان فلسطینی در غزه تحت فشار قرار می‌دهند، شروع به فریاد زدن بر سر همه کردم!

  ادامه مطلب ...

عواملی که باعث ایجاد گره‌های کور در زندگی می‌شوند

گاهی اوقات با همه تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم توفیق رشد و پیشرفت حاصل نمی‌شود و به بن بست می‌خوریم.

عواملی پنهان که باعث ایجاد گره‌های کور در زندگی می‌شوندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛آیا کسی غیر از ما می‌تواند در خوشبختی یا بدبختی ما سهم موثری داشته باشد؟باید در زوایای نهفته مسیری که آمدیم خوب جستجو کنیم و در نهانخانه دلمان ببینیم چه کرده ایم، دفتر حساب و کتاب را بگشاییم و روشنایی و تاریکی آن را بررسی کنیم، این همان محاسبه است. قرآن جواب این سوالات پیچ در پیچ ذهنمان را به زیبایی پاسخ می‌دهد.

کسی که مومنی را اندوهگین سازد، آن گاه دنیا را به او ببخشد، این بخشش گناه او را جبران نمی‌کند.

  ادامه مطلب ...

پدیده‌های عجیب دنیا که شما را شگفت‌زده می‌کند

  برخی رویدادهای طبیعی آنچنان زیبایی و جذابیتی دارند که بلافاصله قدرت و جمال خداوند را یادآوری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پدیده های عجیب و شگفت انگیز زیادی در دنیا وجود دارد که به خاطر خاص بودنشان مورد توجه بسیاری از پژوهشگران قرار می گیرد. این پدیده ها که کمتر کسی با آنها روبرو می شود از نظر علم بشر هیچ توضیحی برای آنان نیست و صرفا دیدن آنها جذابیت خاصی دارد. در ادامه با برخی از این مناطق آشنا می شوید.

  ادامه مطلب ...

واکنش فرماندهان عالی‌رتبه نظامی کشور در مورد خروج آمریکا از برجام

کمتر از 24 پس از خروج آمریکا از برجام، فرماندهان عالی رتبه نظامی ایران به این اقدام و سخنان واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛   شامگاه سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه بود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا رسماً خروج کشورش را از برجام اعلام کرد. در توافقی که بین ایران و 5+1 منعقد شده بود، حالا عملاً یکی از کشورهای مهم از آن خارج شده و درباره آینده این توافق ابهامات زیادی وجود دارد.

  ادامه مطلب ...

کاریکاتور/ خروج از برجام‌ پشیمانی‌تاریخی‌برای آمریکا

خروج از برجام پشیمانی تاریخی برای آمریکا خواهد داشت / آمریکا اگر بخواهد از برجام خارج شود به‌زودی خواهد دید که پشیمانی تاریخی برای او خواهد بود / این آمریکایی ها هستند که در صورت خروج از برجام متضرر می شوند، اگر عاقلانه فکر کنند نباید از این توافق خارج شوند و باید آن را حفظ کنند.
کاریکاتور/ خروج از برجام‌ پشیمانی‌تاریخی‌برای آمریکا

از ناکامی در ایران تا موفقیت در اوکراین /چگونه پای «جاسوس‌های USAID» به کشور باز شد؟

USAID از طریق ترغیب افکار عمومی برای برگزاری انتخابات‌های آزاد سعی در دست گرفتن فضای رسانه‌ای و افکار عمومی کشورهای هدف برای القای فرهنگ و سبک زندگی آمریکایی دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به‌دست آوردن یک برآورد جامع از وضعیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جوامع مختلف برای کار روی فرهنگ، اقتصاد و . . . یک روش جاسوسی است. کشورهای بیگانه معمولا بنابر اهداف خودشان، امروزه همین کار را در خط سیر فعالیت‌های امنیتی، جاسوسی و حتی براندازانه، انجام می‌دهند.

 

ادامه مطلب ...

براساس معاملات بازار: سکه ۲ میبراساس معاملات بازار: سکه ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان شد/ یورو ۷۵۸۳ تومانلیون و ۴۰ هزار تومان شد/

امروز در صرافی‌ها، هر قطعه سکه طرح قدیم دو میلیون و ۴۰ هزار و سکه طرح جدید یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه گران شد/ یورو ۷۵۸۳ تومانبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در صرافی‌ها، هر قطعه سکه طرح قدیم دو میلیون و ۴۰ هزار تومان و سکه طرح جدید یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین نیم سکه با قیمت ۹۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۵۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳۸۱ هزار تومان داد و ستد شد.

ارزش هر گرم طلای ۱۸ عیار ساخته نشده در بازار طلای تهران، ۱۹۰ هزار و ۹۰۰ تومان و هر انس طلا ۱.۳۱۴ دلار و ۷۴ سنت است.

 

سکه گران شد/ یورو ۷۵۸۳ تومان

روحانی در پاسخ به اقدام ترامپ مبنی بر خروج از برجام؛ از ماه‌های قبل می‌دانستیم که ترامپ متعهد به برجام نخواهد ماند/

گفت‌وگوی زنده تلویزونی رئیس‌جمهور تا دقایقی دیگر

رئیس‌جمهور با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: ایران کشوری است که همیشه به تعهدات خود پایبند بوده و آمریکا هیچ گاه به تعهدات خود عمل نکرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور شامگاه سه شنبه 18 اردیبهشت با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: امشب شاهد یک تجربه مهم تاریخی بودیم؛ بر همان سخنی که از چهل سال پیش آن را می گفتیم و تکرار می کردیم و آن اینکه ایران کشوری است که به تعهدات خود پایبند است و آمریکا کشوری است که هیچگاه به تعهدات خود پایبند نبوده است.

وی ادامه داد: تاریخ گذشته چهل ساله ما و حتی قبل از آن به خوبی به ما نشان داده که آمریکایی ها نسبت به ملت بزرگ ایران و ملت های منطقه همواره رفتار خصمانه ای داشتند.

  ادامه مطلب ...

واکنش‌ها به خروج آمریکا از برجام؛ موگرینی: جامعه جهانی همچنان به اجرای تعهدات خود در قبال برجام پایبند بماند

اعلام تصمیم آمریکا برای خروج از برجام و بازگرداندن تحریم‌ها با واکنش‌های داخلی در این کشور و واکنش‌های جهانی همراه بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به سخنرانی دونالد ترامپ درباره خروج این کشور از برجام واکنش داد.

او گفت: من از اجرا شدن تحریم‌های جدید علیه ایران نگران هستم. اروپا همچنان از منافع اقتصادی خود در برابر آمریکا حفاظت خواهد کرد. ما انتظار داریم جامعه جهانی همچنان به اجرای تعهدات خود در قبال برجام پایبند بماند. من از همه از جمله ایران می‌خواهم برجام را که یک دستاورد بزرگ دیپلماسی است، حفظ کنند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از اعلام خروج آمریکا از برجام، طی یک سخنرانی زنده تلویزیونی از ترامپ سپاسگزاری کرد. او گفت: از تصمیم جسورانه ترامپ به طور کامل حمایت می‌کنم! آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز تصمیم رئیس جمهور آمریکا علیه توافق هسته‌ای با ایران را شجاعانه خواند.

  ادامه مطلب ...

هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت!!!

جهانگیری: هیچ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی نخواهیم داشت / معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تامین نیاز ارزی کسانی که نیاز فوری به ارز دارند، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده هیچ افزایش قیمتی درحوزه دارو و کالاهای اساسی نخواهیم داشت.
کاریکاتور/ هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت!!!

اینفوگرافیک/‌پاسخ‌به ۱۰‌شبهه درباره‌کوچ از ‌تلگرام

پاسخ به ۱۰ شبهه درباره کوچ از «تلگرام»/اختیارات آقای رئیس‌جمهور نقض شد؟ / در خصوص دستور جدید آقای رئیس‌جمهور برای رفع انحصار از تلگرام و کوچ از این شبکه اجتماعی خارجی به شبکه‌های داخلی، شبهاتی در فضای مجازی مطرح شد که به ۱۰ شبهه اصلی پاسخ می‌دهیم.
اینفوگرافیک/‌پاسخ‌به 10‌شبهه درباره‌کوچ از ‌تلگرام

مقام آمریکایی: اتهام‌زنی‌های نتانیاهو به ایران اقدامی انحرافی برای فرار از پرونده فسادش است

سفیر سابق آمریکا در عربستان معتقد است اتهام‌زنی‌های اخیر نتانیاهو به ایران روشی برای منحرف کردن توجه پلیس و رسانه‌ها از پرونده فساد اوست.

مقام آمریکایی: اتهامات نتانیاهو علیه ایران اقدامی انحرافی برای فرار از پرونده فسادش استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «چاس فریمن»، سفیر سابق آمریکا در عربستان سعودی در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: اتهام‌زنی‌های اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به ایران درباره برنامه‌ هسته‌ای این کشور ترفندی برای منحرف کردن توجه پلیس و رسانه‌ها از پرونده فساد اوست.

نتانیاهو روز دوشنبه در یک شوی تلویزیونی تمسخرآمیز مدعی شد ایران به فعالیت های هسته ای خود برای ساخت سلاح اتمی ادامه می دهد. لفاظی‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی 60 روز پس از آن مطرح شد که وی از سوی پلیس این رژیم به اتهام فساد مورد بازجویی قرار گرفت. این سومین پرونده فساد نتانیاهو در کمتر از دو سال است.

فریمن افزود: به نظر می رسد، این اقدام بی پروای نتانیاهو، صرفا برای منحرف کردن اذهان عمومی از مشکلات قانونی و سیاسی خودش است.

  ادامه مطلب ...

شهردار سابق نیویورک: ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به وکیلش داد تا دانیلز را ساکت کند

رودی جولیانی اعلام کرد دونالد ترامپ برای ساکت نگهداشتن بازیگر زن فیلم‌های مستهجن که با او رابطه غیراخلاقی داشته است، 130 هزار دلار به وکیلش داده بود.

شهردار سابق نیویورک: ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به وکلیش داد تا دانیلز را ساکت کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، که در ماه‌های گذشته به تیم حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیوسته است، روز چهارشنبه اعلام کرد ترامپ مبلغ 130 هزار دلار به وکیلش پرداخت کرد تا آن را به عنوان حق السکوت به استورمی دانیلز، بازیگر فیلم های مستهجن که اعلام کرده ترامپ با او رابطه غیراخلاقی داشته است، بدهد.

جولیانی که یکی از دوستان قدیمی ترامپ و دادستان سابق فدرال نیز است، در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: رئیس جمهور درباره مبلغ 130 هزار دلار و پرداخت آن به کوهن اطلاع داشت. او درباره اینکه قرار است این پول کجا خرج شود اطلاعی نداشت ولی مقدمات کلی که مایکل (کوهن) وظیفه نظارت بر آن را داشت، آگاه بود.

  ادامه مطلب ...

مقام سابق سازمان ملل: زرادخانه‌های اسرائیل خطر بزرگی برای خاورمیانه هستند

مشاور سابق حقوق‌بشر سازمان ملل معتقد است زرادخانه‌ها و فعالیت‌های اتمی مخفی رژیم صهیونیستی خطری بزرگ برای منطقه (خاورمیانه) محسوب می‌شود.

مقام سابق سازمان ملل: زرادخانه‌های اسرائیل خطر بزرگی برای خاورمیانه هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جیمز ای پال»، مشاور سابق حقوق‌بشر سازمان ملل و تحلیلگر مسائل خاورمیانه  معتقد است برخلاف اتهام‌زنی‌های رژیم صهیونیستی به ایران، این فعالیت‌های هسته‌ای مخفی اسرائیل است که تهدید بزرگی برای خاورمیانه محسوب می شود.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه در یک شوی تلویزیونی تمسخرآمیز مدعی شد  به رغم توافق هسته‌ای قدرت های بزرگ جهان با ایران، این کشور  به صورت مخفیانه سلاح هسته‌ای می سازد.

  ادامه مطلب ...

دونالد ترامپ، بی‌قانون‌ترین رئیس‌جمهور قانونی آمریکا

مجله آمریکایی تایم در گزارشی نوشت مشکلات قانونی دونالد ترامپ، بیش از هر رئیس‌جمهور دیگری او را به پای میز محاکمه کشانده است.

دونالد ترامپ، بی‌قانون‌ترین رئیس‌جمهور قانونی آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجله آمریکایی تایم در گزارشی نوشت: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در طول 3 دهه کسب‌وکار خود به عنوان یک تاجر با 4095 دعوی حقوقی برای موارد گوناگون از اختلافات قراردادی گرفته تا بدنامی و رسوایی مواجه بوده است. بنابراین شاید تعدد دردسرهای قانونی او به عنوان یک رئیس‌جمهور چندان غافلگیرکننده نباشد.

با این وجود، باز هم تعداد دعوی‌های قانونی که ترامپ با آن درگیر است، چشمگیر و بی‌سابقه به نظر می‌رسد.

  ادامه مطلب ...

تقدیر رهبر انقلاب از پاسخ محکم فرمانده ارتش به اختلاف‌افکنی‌ها بین ارتش و سپاه

تقدیر رهبر انقلاب از پاسخ محکم فرمانده ارتش به اختلاف‌افکنی‌ها بین ارتش و سپاه:
«این سخنان نشان‌دهنده عقل مدیریتی و صفای باطنی است و ارتش را در چشم مردم بیش از پیش ارزشمند می‌کند.»