بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

تحویل بنزین فقط با کارت سوخت /مالکان خودرو و موتورسیکلت برای دریافت کارت جدید ثبت نام کنند

تصمیم بر این شده که تحویل بنزین از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفاً با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

تحویل بنزین فقط با کارت سوخت /مالکان خودرو و موتورسیکلت برای دریافت کارت جدید ثبت نام کنندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین بویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفاً با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

بر اساس این اطلاعیه، مالکان محترم خودروها و موتورسیکلت‌هایی که کارت سوخت خود را گم کرده اند، لازم است به ترتیبی که در رسانه‌ها توضیح داده خواهد شد، از تاریخ شنبه ۳ آذر ماه، حداکثر لغایت شنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۷ نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام نمایند.

به منظور تسهیل در دریافت کارت جدید سوخت، امکان دسترسی به سامانه ثبت مشخصات از طریق اینترنت و یا تماس تلفنی فراهم شده که نحوه دسترسی و اقدام، از طریق رسانه‌های عمومی و صدا و سیما به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

تاکید می‌کند که برای ثبت تقاضای دریافت کارت سوخت جدید، هیچ مبلغی از متقاضیان توسط شرکت ملی پخش دریافت نخواهد شد.

خاطر نشان می‌سازد این اقدام به معنای سهمیه‌بندی و افزایش نرخ سوخت نبوده و لازم است هموطنان محترم به شایعات بی اساس در این مورد توجه نفرمایند.

بنابراین از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودروها و موتورسیکلت‌ها، همانگونه که گفته شد، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به خودروها و موتورسیکلت‌ها تحویل خواهد شد.

اقتصاد،تولید و بازار کشور، تشنه مهارت افزایی جوانان جویای کار

اقتصاد،تولید و بازار کشور، تشنه مهارت افزایی جوانان جویای کاربه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،،یکی از کاستی هایِ جدیِ امروز کشور، به  خلاء مهارت کافی در نیروی انسانی جویای کار جامعه باز می گردد.

با وجود تکثر قابل توجه دانش آموختگان ،شاهد حجم انبوهی از بیکاری در کشور هستیم که متاسفانه بخش عمده این معضل نیز مشمول فارغ التحصیلان مراکز علمی و دانشگاهی می شود و به تعبیر دیگر ضریب بیکاری در افراد و گروه هایی که از تحصیلات عالیه برخوردار نیستند به نسبت افراد و گروه هایی که از تجربه تحصیل در دانشگاه برخوردار هستند به مراتب کمتر است و گواه صدق این ادعا،به روشنی در اعداد و ارقامی که از سوی مراجع ذی ربط، منعکس شده،نموددارد،امری که در این مَجال،ضرورتی برای ریز شدن در آن احساس نمی شود و پیش از این در قالب گزارش های متعدد به آن پرداخته شده است.  ادامه مطلب ...

انتشار بخشی از فایل‌های صوتی مربوط به قتل خاشقجی

انتشار بخشی از نوار صوتی مربوط به حوادث زمان حضور خاشقجی در کنسولگری عربستانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رسانه‌های ترکیه بخش‌هایی از نوار صوتی مربوط به حوادث کنسولگری عربستان سعودی در استانبول پس از ورود جمال خاشقجی به آنجا را منتشر کردند.

الجزیره در ادامه افزود: چهار نفر از اعضای جوخه اعدام سعودی در بخش الف کنسولگری از وی استقبال کردند و یکی از آنها دست وی را گرفت که با اعتراض خاشقجی روبرو شد سپس پیش از انتقال خاشقجی به بخش دفاتر اداری، مشاجره ای بین آنها درگرفت.

امروز یک منبع ترکیه‌ای آگاه از جریان تحقیقات در خصوص قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی در داخل کنسولگری عربستان در استانبول فاش کرد به علت لجاجت عربستان و مخالفت آن با برملا کردن نام کسی که دستور اجرای قتل را صادر کرده است، به زودی فایل‌های صوتی درباره این جنایت در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

این منبع به الخلیج آنلاین گفت: فایل‌هایی که منتشر خواهد شد شامل بخش‌هایی از گفتگو‌های رد و بدل شده پیش از جنایت، ضرب و شتم خاشقجی و سپس کشتن او و همچنین بخش‌هایی از گفتگو میان افراد تیم ترور سعودی و برخی تماس‌های صورت گرفته بین این تیم و دفتر محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی می‌باشد.

جمال خاشقجی روز دوم اکتبر پس از مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد. مقامات ارشد عربستان و بخصوص محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان) مدعی شدند خاشقجی پس از انجام کارهای اداری خود کنسولگری عربستان را ترک کرده است. با این حال ریاض پس از نزدیک به سه هفته به کشته شدن خاشقجی در درون کنسولگری این کشور اذعان کرد و علت آن را درگیری او در داخل کنسولگری عنوان کرد.

نرخ طلا و سکه در ۲۷ آبان ماه +جدول

امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

نرخ طلا و سکه در 27 آبانماه +جدولبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۶۵ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۹۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

نرخ طلا و سکه در 27 آبانماه +جدول

سلاح جدیدی که صهیونیست‌ها را مجبور به قبول آتش‌بس کرد

سلاح جدیدی که صهیونیست‌ها را مجبور به قبول آتش‌بس کرد+فیلمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دور جدید درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی هفته گذشته با عملیات ترور این رژیم علیه یکی از فرماندهان حماس در غزه آغاز شد اما ارتش صهیونیستی تنها پس از گذشت سه روز تن به آتش‌بس داد تا پیش از آنکه خسارات جانی و مالی بیشتری متحمل شود، به کابوس شلیک موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین پایان دهد.  
ادامه مطلب ...

سایه دقیق‌ترین راکت ایرانی روی سر دشمنان

به گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فواصل زمانی کوتاه، موشک‌های جدید و مدرنی توسط نیرو‌های مسلح کشور رونمایی می‌شود که با معرفی هرکدام از آن‌ها دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه دفاعی عصبانی‌تر شده و توانایی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی نمایان‌تر می‌شود.

سایه دقیق‌ترین راکت ایرانی روی سر دشمنان

 در شرایطی که قدرت نظامی بازدارنده ایران و توان مقابله کشور با هر گونه تهدید نظامی این روزها محور بحث روز است، بررسی تکنولوژی موشک‌های ایران نشان می دهد که برد این موشک ها به دورترین نقاط اروپا و بیش از 70 درصد آسیا می رسد و این توان دفاعی باعث نا امیدی دشمنان در حمله نظامی به خاک و تاسیسات حیاتی کشورمان شده است.  ادامه مطلب ...

4 درخواست قطعه سازان از رئیس جمهور+سند

4 درخواست قطعه سازان از رئیس جمهوربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهوری خواستار حل    مشکلات این صنعت شد.   

متن  نامه انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور به رئیس‌جمهوری به شرح زیر است:

با سلام. احتراما همانگونه که مستحضرید صنعت قطعه‌سازی خودرو کشور در شرایط حاد به سر می‌برد و بحران حاضر در صورت عدم اقدام عملی و عاجل مسئولان به زودی به دلیل بیکاری وسیع پرسنل این صنعت و توقف تولید، به فاجعه‌ای جبران ناپذیر و زیان‌بار برای اقتصاد کلان کشور و امنیت ملی تبدیل خواهد شد که اثرات خسات‌بار آن گریبان‌گیر ملت و مسئولین می‌شود. 

ادامه مطلب ...