بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

صدای بلند کواکبیان سوژه جدید کاربران فضای مجازی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز 24 مرداد ماه بررسی برنامه صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در دستور کار مجلس قرار گرفت و پس از معرفی 17 وزیر پیشنهادی، رئیس جمهور روحانی به دفاع از لیست کابینه خود پرداخت.

نمایندگان مجلس بعد از پایان بررسی کلیات برنامه پیشنهادی دولت دوازدهم وارد بررسی صلاحیت 17 وزیر پیشنهادی شدند. در این میان بلند صحبت کردن کواکبیان آن هم دو مرتبه در جلسه رای اعتماد امروز علاوه بر واکنش رئیس مجلس، سوژه کاربران شبکه های اجتماعی نیز شد.

در ادامه واکنش کاربران را به صدای بلند کواکبیان در مجلس بخوانید.


صدای بلند کواکبیان سوژه جدید کاربران فضای مجازی

روزنامه صهیونیستی: اسرائیل باید وارد جنگ سوریه شود/

روزنامه اسرائیل هیوم خواستار دخالت نظامی مستقیم رژیم اشغالگر در جنگ سوریه برای جلوگیری از گسترش «نفوذ» ایران شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه «اسرائیل هیوم» مدعی شد: توافق هسته‌ای که باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، با ایران امضا کرد باعث رشد اقتصادی ایران و انعقاد قراردادهای بین‌المللی با این کشور شد؛ اما علیرغم امضای این قرارداد، ایران همچنان در آستانه هسته‌ای شدن است و با پایان یافتن دوره این توافق، تنها طی چند سال قادر به ساخت بمب هسته‌ای است.

  ادامه مطلب ...

موشک‌های کره شمالی چند دقیقه‌ای به شهرهای آمریکا خواهند رسید؟

بیزنس اینسایدر در گزارشی به مدت زمانی که طول می‌کشد تا موشک‌های کره شمالی قلب آمریکا را هدف قرار دهند، پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛، پایگاه آمریکایی بیزنس اینسایدر در گزارشی با عنوان «موشک های هسته ای کره شمالی چقدر طول خواهد کشید به شهرهای آمریکا برسد؟» به احتمال هدف  قرار گرفتن شهرهای آمریکا با موشک های کره شمالی و مدت زمان احتمالی رسیدن آنها به این شهرها پرداخت.


  ادامه مطلب ...

روسیه پیشرفته‌ترین هواپیمای تجسسی و جنگال خود را برای نخستین بار نمایش داد

نیروی هوایی روسیه در صد و پنجمین سالگرد تاسیس خود، هواپیمای ویژه عملیات جنگال با کاربردهای متفاوت را نشان داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روسیه برای نخستین بار هواپیمای «ایلوشین -22 پی پی» که ویژه ماموریت‌های ویژه است را به نمایش گذاشت.

به نوشته وبگاه «جینز» این هواپیمای ویژه عملیات جنگال در 12 اوت (سه روز قبل) در جریان مراسم صد و پنجمین سالگرد تاسیس نیروی هوایی روسیه در کوبینکا مشاهده شد.


  ادامه مطلب ...

شهدای ارتش

تصویر شهید ابراهیم ذوالفقاری

شهید ابراهیم ذوالفقاری

تاریخ تولد :1330/01/25
تاریخ شهادت : 1360/05/20

محل شهادت : سقز


بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر امام زمان مهدی موعود (عج الله فرجه) و سلام بر نایب بر حقش امام امت، این قلب تپنده مسلمین و سلام و درود بیکران به ارواح طیبه شهدا از شهدای صدر اسلام تا شهدای گلگون کفن کربلای ایران. سلام مادرم، پدرم، همسرم، خواهرم و برادرم. از این که زحمات زیادی برای من کشیده اید و رنج ها متحمل شده اید. می دانم که همگی شما چشمتان به راه است و هر دقیقه برای آمدن من لحظه شماری می کنید تا من را از نزدیک بینید. ولی مادرم! به خاطر داشته باش علی اکبر در جلوی چشم پدر و مادرش تکه تکه شد و امام حسین (علیه السلام) در جلوی چشمان زینب (سلام الله علیها) شهید شد و ای کاش در کنارم بودی و می دیدی موقعی که مأموریتی برایم پیش می آید چگونه به میدان رزم می روم و دشمن دین خدا را به تنگ می آوردم.

ای کسانی که مأمور دفن من هستید وقتی که مرا در قبر می گذارند، مشتهایم را گره کنید تا همه بدانند من با مشت گره کرده به سوی دشمن رفتم، دهانم را باز بگذارید تا از خدا بی خبران آگاه شوند من با ندای الله اکبر بر دشمن تاختم، و چشمانم را باز نگه دارید تا همه بدانند با چشم باز به این راه رفتم و دشمن را به زبونی کشیدم تا شهادت نصیبم شد. ضمناً چنانچه شهید شدم در زادگاهم نوبندگان فسا، در قطعه شهدا به خاک سپرده شوم.

و اما پدر و مادرم، برادرانم، همسر و خواهرانم! خواهش می کنم صبر و حوصله داشته باشید و خدا ان شاءالله به همگی شما صبر و حوصله عنایت بفرماید و برای من گریه نکنید چون که راهی که شهیدان انتخاب نموده اند، من هم همان راه را انتخاب کرده ام. دیگر شما را بیشتر ناراحت نمی کنم و زحمت نمی دهم به امید پیروزی رزمندگان اسلام و زیارت قبر امام حسین (علیه السلام)، پاینده باد پرچم جمهوری اسلامی ایران. خدایا تا ظهور مهدی (عج الله فرجه) خمینی را برای ما نگه دار.

چاکرتان این جانب ابرهیم ذوالفقاری

1360/04/20

قابل ذکر است که جنازه شهید با چشمان باز و حالت لبخند و مشت گره کرده بود، بدون این که کسی از متن وصیت نامه اطلاع داشته باشد به خاک سپرده شده است.

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود     آدم آورد در این دیر خراب آبادم

یک هیئت صهیونیستی با محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی در ریاض ملاقات کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، پایگاه اینترنتی روزنامه فلسطینی المنار نوشت: برخی از منابع در مصاحبه با این روزنامه فاش کرده‌اند که یک هیئت اسرائیلی که در آن یکی از وزیران کابینه این رژیم نیز حضور داشت،  هفته گذشته با ولیعهد سعودی در ریاض دیدار کرده است. 

در این دیدار رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی که از نزدیکان پادشاه بیمار سعودی است و روابط بسیار خوبی نیز با سرویسهای جاسوسی اسرائیل دارد نیز حضور داشت.

  ادامه مطلب ...

لیست دارو‌های ممنوعه در سفر به سرزمین وحی

به‌منش مطرح کرد؛

رئیس مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو لیست دارو‌های ممنوعه در اعزام حجاج به سرزمین وحی را اعلام کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یسنا به‌منش رئیس مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو با اشاره به برخی دارو‌های ممنوعه در سفر به برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس اظهار کرد: در سفر به برخی کشور‌ها مانند عربستان و امارات متحده شامل دبی، شارجه و ابوظبی همراه داشتن برخی دارو‌ها به خصوص آرام بخش‌ها ممنوع است.


  ادامه مطلب ...

تیلرسون: خطر قریب‌الوقوعی از جانب کره شمالی آمریکا را تهدید نمی‌کند

وزیر خارجه آمریکا ضمن دادن آرامش خاطر به مردم کشورش، وجود تهدید قریب‌الوقوع از جانب پیونگ یانگ را رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ای بی سی نیوز، رکس تیلرسون – وزیر خارجه آمریکا – گفت معتقد است «هیچ خطر قریب‌الوقوعی» از جانب کره شمالی، آمریکا و نیز منطقه گوام را تهدید نمی‌کند.

تیلرسون گفت: «آمریکایی‌ها باید شب‌ها آسوده بخوابند.» وی افزود مردم آمریکا «نباید درباره گفته‌های سیاسی اخیر نگران باشند.»

پس از رد و بدل شدن تهدید‌ها میان دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – و کره شمالی، روز چهارشنبه وزیر خارجه آمریکا با خبرنگاران مصاحبه کرد.

  ادامه مطلب ...

سلفی نمایندگان کار خوبی نبود/چطور این نمایندگان توجه نداشتند که نسبت به عمل آن‌ها چه تفسیری صورت می‌گیرد

آیت الله جنتی:
دبیر شورای نگهبان گفت: چطور برخی نمایندگان مجلس توجه نداشتند که نسبت به عمل آن‌ها در عکس گرفتن با موگرینی چه تفسیری صورت می‌گیرد.

سلفی نمایندگان کار خوبی نبود/چطور این نمایندگان توجه نداشتند که نسبت به عمل آن‌ها چه تفسیری صورت می‌گیردبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در آغاز جلسه امروز چهارشنبه (۱۸ مردادماه ۹۶) اعضای این شورا، با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری، اظهار داشت: بحمدالله مراسم تنفیذ و تحلیف به خوبی اجرا شد و رهبر معظم انقلاب هم مانند همیشه مطالبی گوشزد کردند که این مطالب و مفاهیم باید مثل تابلو جلوی چشم مسئولان باشد و دیگران و مردم نیز باید پیگیر این مطالب باشند.

  ادامه مطلب ...

ترامپ اسرار نظامی را در توییتر فاش کرد+توییت

دونالد ترامپ که بیش از ۳۴ میلیون فالوئر در توئیتر دارد بخشی از اطلاعات نظامی و محرمانه آمریکا را در بازنشر توییتر خود فاش کرد.

ترامپ اسرار نظامی را در توییتر فاش کرد+توییتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد جان ترامپ چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا که در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ وارد کاخ سفید شد، از ابتدای به قدرت رسیدنش با حواشی متعددی روبه‌رو بوده است؛ حواشی‌ای که در داخل و خارج ایالات متحده، مشکلات فراوانی برایش ایجاد کرده است.

حالا ترامپ با گذشت 6 ماه از ریاست جمهوری‌اش، پستی جنجال برانگیز در صفحه توییتر خود منتشر کرده است.

به نقل از سی‌ان‌ان، ترامپ بخشی از گزارش شبکه خبری فاکس نیوز را در صفحه توییتر خود بازنشر کرد که طی آن بخشی از اسرار نظامی ارتش این کشور در مورد کره شمالی را فاش کرده است.

در این گزارش، نحوه کار ماهواره‌های آمریکا برای رصد فعالیتهای یک قایق کره شمالی که وظیفه حمل موشک اتمی را دارد، تشریح می شود.

 ترامپ اسرار نظامی را در توییتر فاش کرد+توییت

انتهای پیام/ 

گاف جدید رئیس جمهور آمریکا+توییت

رونمایی از ماکت موگرینی برای گرفتن سلفی +عکس

ماکت فدریکا موگرینی در شیراز ساخته شده که گفته می شود جهت گرفتن عکس سلفی برای اقشارکم درآمد است.

ساخت ماکت موگرینی برای گرفتن سلفی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سلفی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جریان مراسم تحلیف حسن روحانی، واکنش‌های فراوانی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. واکنش‌هایی که بیشتر آنها منفی بود و این اقدام را به دور از شأن نمایندگان یک ملت دانستند و در چند روز گذشته "سلفی حقارت" به یکی از داغ ترین موضوعات در بین کاربران ایرانی تبدیل شد.

درپی این موضوع و سلفی گرفتن نمایندگان مجلس، امروز از ماکت موگرینی که گفته شده است در خیابان کریم خان شیراز برای گرفتن عکس سلفی اقشارکم درآمد است  رونمایی شد. در زیر می توانید تصویری از آن را مشاهده کنید.

ساخت ماکت موگرینی برای گرفتن سلفی +عکس

انتهای پیام/

ساخت ماکت فدریکا موگرینی در شیراز برای سلفی گرفتن

دستگیری 27 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش


دستگیری 27 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش/ تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط شد

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۲۷ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) و همزمان با دهه ی مبارک کرامت و در آستانه ی تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران، سربازان گمنان امام زمان (عج) موفق شدند، یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان های عمقی و شهرهای مذهبی کشور را داشت؛ طی سلسله عملیات ترکیبی اطلاعاتی شناسایی و قبل از هرگونه اقدام به همراه سلاح و مهمات بازداشت نمایند.

بحمداله در این عملیات که در تبادل اطلاعاتی با یکی از سرویس های منطقه اجرایی گردید؛ از این گروهک تروریستی، تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط گردید.

تروریست ها تلاش داشتند اقلام فوق را با اختفا در لوازم خانگی به کشور منتقل نمایند. در این خصوص 10 نفر در مرکز هدایتی این گروه در آنسوی مرزها و 17 نفر نیز در داخل کشور بازداشت شدند.

شایان ذکر است مقرر بوده 5 نفر از دستگیر شدگان عملیات داخل کشور را انجام داده و بقیه به عنوان عناصر تدارکاتی و پشتیبانی کننده گروه ایفای نقش نمایند.

دست بالای نیروهای مسلح ایران در مواجه با دشمنان

دست بالای نیروهای مسلح ایران در مواجه با دشمنان

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر دست بالای نیروهای مسلح ایران در مواجه با دشمنان گفت: تمام تحرکات و تحولات دشمن در منطقه را رصد می کنیم.

 


تحقیر ملت ایران در روز عزت ملی

حاشیه های  تحلیف

روز شنبه در صحن علنی مجلس در یک مراسم ملی که هر چهار سال یکبار رخ داد فاجعه ای رونمایی شد که دل هر  ایرانی را به درد آورد. عده ای از «نمایندگان دوربین به دست» از «فدریکا مودرینی» گدایی عکس می کردند. این حرکت بهت مردم و بسیاری از شخصیت های سیاسی را برانگیخت و نشان داد بی‌فرهنگی اجتماعی  در دل نخبگان جامعه یعنی نمایندگان خانه ملت هم نفوذ کرده است.