بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

دشمنی آمریکا با امضای توافق تمام نشده است/ تهدیدات را رصد می‌کنیم

 امیر پوردستان در مراسم رونمایی از کتب ارتش:

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه به طور مداوم تهدیدات را رصد می‌کنیم، گفت: آمریکایی‌ها از ۲۳ بهمن ۵۷ می‌خواستند ریشه انقلاب را بزنند و با امضای چند توافق، این دشمنی تمام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر احمد رضا پوردستان در مراسم رونمایی از کتب «ارتش در گذار از بحران‌‌های انقلاب اسلامی» و جلد ۲۸، ۲۹ و ۳۰ «تقویم تاریخ دفاع مقدس» که صبح امروز در فرهنگسرای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی برای آمریکایی‌ها یک شوک ژئوپلیتیک بود و تمام معادلات آنها در منطقه را برهم زد.

وی افزود: ایران قبل از انقلاب برای آمریکایی‌ها مزیت‌های مختلفی داشت؛ یکی از این مزیت‌ها این بود که کشور ما در شمال آبراه بزرگ تنگه هرمز قرار داشت که مسیر عبور انرژی بود و آمریکایی‌ها می‌توانستند از این طریق به هر کشوری که بخواهند فشار وارد کنند.

پوردستان با بیان اینکه درد اصلی آمریکایی‌ها این بود که انقلاب اسلامی ایران با خود ادبیات جدیدی آورد، گفت: این ادبیات شامل نفی سلطه، استکبارستیزی و ولایت فقیه بود.

ادامه مطلب ...

چه کسی در آمریکا جرات دارد به گزینه روی میز دست بزند؟

طائب در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:
رئیس قرارگاه عمار گفت: اقدام نظامی ایالات متحده علیه ایران تیر خلاصی به مغز این کشور است.
چه کسی در آمریکا جرات دارد به گزینه روی میز دست بزند؟حجت الاسلام والمسلمین "مهدی طائب" رئیس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تهدیدات "لیندسی گراهام" مبنی بر اقدام نظامی ضد ایران اظهار داشت: اقدام نظامی ایالات متحده علیه ایران تیر خلاصی به هویت این کشور است.
وی ادامه داد: چه کسی در آمریکا جرات دارد به گزینه روی میز دست بزند و این‌ها ادعایی بیش نیست.
رئیس قرارگاه عمار تاکید کرد: آمریکا عمدتا در نقاطی دست به اقدام نظامی می‌زند که علیه سیاست‎های استکباری آنان مقاومتی صورت گیرد.
وی تصریح کرد: آمریکا در برابر توان نظامی جمهوری اسلامی ایران کاری از پیش نخواهد برد و هر زمان آمریکایی‌ها با توان ملت‌ها مواجه شده‌اند کاری از پیش نبرده‌اند.

امیر اسماعیلی: دفاع مقدس مظهر عزت و اقتدار ملت ایران است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در یادواره شهدای پدافند هوایی در کاشان گفت: دفاع مقدس مظهر عزت، شجاعت و اقتدار ملت شریف، بزرگ و ولایتمدار ایران است.
دفاع مقدس مظهر عزت و اقتدار ملت ایران استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در یادواره شهدای پدافند هوایی در کاشان گفت: دفاع مقدس مظهر عزت، شجاعت و اقتدار ملت شریف، بزرگ و ولایتمدار ایران است.
امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی شامگاه جمعه در یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش و 110 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید آیت الله سعیدی کاشان اظهار داشت: مراکز پدافند هوایی به سه هزار و 700 نقطه در کشور گسترش یافته است.
وی افزود: این مراکز قبل از شروع جنگ تحمیلی حدود یکصد و در طول جنگ تحمیلی به 400 نقطه رسیده بود.
امیر اسماعیلی با تاکید بر اشرافیت اطلاعاتی به برکت ساخت دستگاه ها و تجهیزات داخلی خاطرنشان کرد: ایران بیشترین اخطارهای هوایی را به هواپیماهایی که قصد تجاوز به حریم کشور را داشته اند، در منطقه اعلام کرده است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: سازمان بین المللی هوانوردی جهان، آسمان جمهوری اسلامی ایران را امن ترین آسمان در خاورمیانه اعلام کرده است.

ادامه مطلب ...

هشدارفرمانده نیروی زمینی ارتش به عربستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رونمایی از دستاوردهای جدید این نیرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، گفت: تانک چرخدار با کالیبر توپ 90 میلیمتری، ربات مسلح 4×4 با توان حمل موشک ضدزره، خودروی شنیداری فوق سبک تاکتیکی، تفنگ تک تیرانداز 23 میلیمتری با قابلیت مقابله با بالگرد و سلاح تک تیرانداز شاهر با خشاب ده تیری رونمایی می‌شود.

امیر پوردستان در ادامه گفت: در سالیان گذشته با توجه به حضور نیروهای فرامنطقه‌ای ما در یک فضای ناهمطراز قرار داشتیم.در حال حاضر دشمن با توجه به شکست‌هایی که در سال‌های اخیر خورده تاکتیک‌های خود را تغییر داده و به جنگ نیابتی روی آورده است.

ادامه مطلب ...

قیمت انواع خودرو وارداتی + جدول

بازار خرید خودرو؛
آزرا فول 2014 در بازار به قیمت 235 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
به گزارش خبرنگار نبض بازار  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت انواع خودرو وارداتی به شرح زیر است:

خودرو

قیمت بازار

قیمت کارخانه

ولستر دو ایربگ

106 میلیون تومان

-

اکسنت فول

90 میلیون تومان

93 میلیون و 500 هزار تومان

هیوندای i20 تیپ 5

73 میلیون تومان

-

سوناتا فول LF

154 میلیون تومان

158 میلیون تومان

آزرا فول 2014

235 میلیون تومان

216 میلیون و 723 هزار تومان

توسان IX35 فول

142 میلیون تومان

-

کادنزا فول 2014

235 میلیون تومان

211 میلیون و 356 هزار تومان

اپتیما فول 2016

157 میلیون تومان

148 میلیون و 200 هزار تومان

کرولا GLI فول

122 میلیون تومان

134 میلیون و 500 هزار تومان

کمری هیربد LE

157 میلیون تومان

155 میلیون تومان

یاریس هاچ بک 2015

107 میلیون تومان

109 میلیون تومان

پورشه پانامرا 8 سیلندر

1 میلیارد و 300 میلیون تومان

-

پورشه کاین 6 سیلندر

920 میلیون تومان

-

لندکروز 8 سیلندر VXR

890 میلیون تومان

-

انتهای پیام/

"پنتاگون" از نیروی دریایی سپاه می‌ترسد + تصاویر

 رمزگشایی از سخنان "علی لاریجانی" در ستاد فرماندهی:
"پنتاگون" از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به 3 دلیل می‌ترسد.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دهه 60 تاکنون یکی از بنیان‌های مهم در جهت توسعه امنیت کشور به شمار آمده و هم‌اکنون نیز در حوزه استحفاظیه خود در خلیج فارس وظایف محوله را به خوبی انجام می‌دهد که این اقدام تحسین مسئولین کشور را به همراه داشته است.
ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب: جانبازان تابلو و تصویری از دوران ابتلاء بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس هستند+ تصاویر

جمعی از جانبازان و خانوادهای ایشان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) و در آستانه هفته دفاع مقدس، به مدت دو ساعت و نیم، با جمعی از جانبازان قطع نخاع و جانبازان بالای هفتاد درصد که  همزمان چشمان و یک یا دو عضو بدن خود را از دست داده اند و همچنین خانواده های آنان، از نزدیک دیدار و در فضایی صمیمی آنان را مورد تفقد قرار دادند.
جمعی از جانبازان و خانوادهایشان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
ادامه مطلب ...

رژیم صهیونیستی چگونه فضای مجازی را نظامی می‌کند؟

   سیطره بر پایگاه‌های اینترنتی؛

نظامی کردن فضای مجازی به این معناست که از فضای مجازی و ابزارها و تکنولوژی ها و پایگاه های ارتباط جمعی اینترنتی بهره برداری نظامی صورت گیرد، حال این بهره برداری می تواند، از سوی دولت ها یا توسط کاربران عادی صورت گیرد.
رژیم صهیونیستی چگونه از فضای مجازی و پایگاه های اجتماعی اینترنتی بهره برداری می کندگروه بین‌الملل مشرق - انقلاب های مردمی که جهان عرب و منطقه خاورمیانه از سال 2011 میلادی شاهد آن بود، شاهد تحولات مهمی در عرصه های مختلفی از جمله فکری و بیان اعتراض‌ها و ادامه فعالیت بود و یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده در این انقلاب ها صرف نظر از مثبت یا منفی بودن آنها، بهره برداری از فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینترنتی بود.
این موضوع موجب شد تا جهانیان دریابند، وسایل ارتباط جمعی تنها ابزارهایی برای ارتباط اجتماعی نیستند، بلکه دارای نقش هایی بسیار مهم و راهبردی در عرصه های سیاسی هستند.
ادامه مطلب ...

حضرت مهدى موعود(عج) از نگاه صدر المتألهین

آن‏گاه که حضرت مهدی‏ علیه‌السلام ظهور فرماید، آن‏چه حاکم بر امت اسلامی خواهد شد، کشف صحیح مطابق با واقع خواهد بود. در اسلام، تمامی مذاهب برداشته می‏‌شود و به حکم واحد امام معصوم - که واجب‌الاتباع جملگی است - در صراط واحد قدم برمی‏‌دارند.اشاره: مرحوم صدر المتألهین رضوان الله علیه، از اعلام بزرگ اسلام و از تواناترین مدافعان راستین سنّت الهی و نبوی بوده ‏اند.

ایشان، در شرح بر کافی، نکات دقیق و گره‏ گشایی را در ذیل احادیث باب امامت، درباره حضرت مهدی (عج) دارند.

وی، ((انسان معصوم)) را علّت پیدایش خلقت و عامل تداوم آن می‏داند و می‏گوید: جهان، به سبب وجود خاتم الاولیاءعلیه السلام است که برپا است و روی عدالت جهانی را خواهد دید.

نوشتار حاضر، بررسی و شرحی بر چند نکته از نکات گران سنگ ایشان درباره امامت است.

خبرگزاری فارس: حضرت مهدى موعود(عج) از نگاه صدر المتألهین

ادامه مطلب ...

90 روز دریانوردی مداوم نشان داد ایرانی‌ها مرد دریاهای سختند/ حضور مستمر ایران در آب‌های منطقه و دنیا تداوم خواهد یافت

 فرمانده نیروی دریایی ارتش:
90 روز دریانوردی مداوم نشان داد ایرانی‌ها مرد دریاهای سختند/ حضور مستمر ایران در آب‌های منطقه و دنیا تداوم خواهد یافت

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به شرایط خاص دریا در زمان اعزام ناوگروه سی و پنجم به خلیج عدن و آب‌های اقیانوس هند، گفت: 90 روز دریانوردی مداوم و انجام مطلوب ماموریت‌های محوله نشان داد نیروهای ایرانی مرد دریاهای سخت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار حبیت‌الله سیاری ساعتی پیش در مراسم استقبال از ناوگروه سی و پنجم اعزامی به خلیج عدن و آب‌های اقیانوس هند که با حضور سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه و فرماندهان نیروی دریایی ارتش صورت گرفت، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید با نگاه و قدردانی از شهدا راه آنها را همواره ادامه بدهیم چرا که امروز جایگاه ویژه منطقه‌ای و جهانی خود را مدیون شهدا و فداکاری‌های آنها هستیم.

خبرگزاری فارس: 90 روز دریانوردی مداوم نشان داد ایرانی‌ها مرد دریاهای سختند/ حضور مستمر ایران در آب‌های منطقه و دنیا تداوم خواهد یافت


ادامه مطلب ...

ناوهواپیمابر آمریکا متوجه حضور زیردریایی ایران در کنار خود نشد

گزارشی از شناسایی آمریکایی‌ها توسط زیردریایی غدیر در تنگه هرمز

اخیرا یک فروند زیردریایی نیروی دریایی ارتش توانسته در تنگه هرمز یک فروند ناوهواپیمابر آمریکایی را شناسایی کند بدون اینکه این ناو متوجه حضور آن شود.
به گزارش مشرق، اخیرا یک فروند زیرسطحی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین ماموریت در منطقه تنگه هرمز توانسته است با حضور در کنار یک فروند ناو هواپیمابر آمریکایی ضمن شناسایی این ناو، تصاویر آن را نیز در اختیار بگیرد.
این زیردریایی از کلاس زیرسطحی‌های سبک غدیر (میدجت) بوده است.
به گفته یکی از فرماندهان این یگان، ماموریت شناسایی این ناو هواپیمابر با موفقیت کامل و «بدون اطلاع ناو آمریکایی» صورت گرفته است.
اطلاعات مربوط به زمان حرکت و عبور این ناو هواپیمابر از تنگه هرمز توسط یگانهای ساحلی نداجا جمع آوری و در اختیار یگان زیر سطحی قرار گرفته بود.
فرمانده یگان زیرسطحی می گوید که «اگر نیاز به درگیری عملیاتی احساس می‌شد، این یگان بدون هیچ مشکلی اقدام به عملیات می‌کرد اما چنین نیازی احساس نشد و زیردریایی غدیر پس از انجام موفق این عملیات به محل استقرار خود برگشته و اطلاعات به دست آمده در اختیار فرمانده‌هان بالاتر قرار گرفته است.»
ناوهواپیمابر آمریکا متوجه حضور زیردریایی ایران در کنار خود نشد

  ادامه مطلب ...

هشت سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب

دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای هشت مورد از سنت‌های غلط که مورد تصریح رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفته است را منتشر کرد.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی‌ها و مناسبت‌های مختلف به آسیب‌شناسی مشکلات فراروی جوانان برای ازدواج پرداخته‌اند. ایشان معتقدند موانع «فرهنگی»، بخش قابل توجهی از این مشکل اجتماعی را به خود اختصاص داده است و جوانان، خانواده‌ها و مسئولان مربوط باید در جهت رفع این موانع تلاش کنند. ایشان در آخرین اظهار نظر رسمی درباره‌ این موضوع در دیدار دانشجویی ماه رمضان امسال فرمودند: «بعضى از تصورات و سنت‌هاى غلط در مورد ازدواج وجود دارد که اینها دست‌‌وپاگیر است، مانع از رواج ازدواج جوان‌ها است؛ این سنت‌ها را باید عملاً نقض کرد. شما که جوانید، مطالبه‌‌گرید، پرنشاطید، پیشنهادکننده‌‌ نقض خیلى از عادت‌ها و سنت‌ها هستید، به نظر من این سنت‌هاى غلطى را هم که در زمینه‌‌ى ازدواج وجود دارد، بایستى شماها نقض کنید.»
جدول و متن زیر به هشت مورد از این سنت‌های غلط که مورد تصریح رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفته، می‌پردازد:
هشت سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب
 

 
ادامه مطلب ...

ادعای ضد ایرانی مقام اطلاعاتی "تل آویو"/پاسخ ایران چیست؟ + تصاویر

اخیرا یکی از مقامات اطلاعاتی "تل آویو " ادعای ضد ایرانی را مطرح کرده که پایه و اساس درستی ندارد. به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا یکی از مقامات اطلاعاتی اسرائیل ادعایی ضد ایرانی را مطرح کرده که قابل تأمل است؛ این مقام اطلاعاتی مدعی شده ارتش اسرائیل می‌تواند با جنگنده‌های "اف 35"  ایران را مورد هجمه قرار دهد.
**بازخوانی ادعا
یک مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد: جنگنده‌های اف 35 دست ما را برای حمله به دشمن بازتر می‌کند. او در ادامه ادعاهایش گفت: قابلیت این جنگنده‌های رادارگریز بر کسی پوشیده نیست و ایران از این خطر آگاه است. نیروی هوایی رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد قصد دارد برد این جنگنده‌ها را افزایش دهد.

رژیم صهیونیستی تاکنون دو قرارداد برای ساخت این جنگنده‌ها که «آدیر» نام دارند با شرکت آمریکایی «لاکهید مارتین» امضا کرده است. در مجموع این قراردادها، این رژیم 33 جنگنده "اف 35 " خریداری کرده که قرار است اولین سری از آن‌ها در ماه دسامبر سال 2016 (31 روز منتهی به 11 دی 95) به سرزمین‌های اشغالی ارسال شود.


ادعای ضد ایرانی مقام اطلاعاتی


ادعای ضد ایرانی مقام اطلاعاتی
ادامه مطلب ...

پاپ خود را با حضرت مسیح(ع) مقایسه کرد

پاپ فرانسیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره احساس وی نسبت به محبوبیتش، خود را با حضرت عیسی مسیح مقایسه کرد.
رهبر کاتولیک‌های جهان خود را با حضرت مسیح مقایسه کرد
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگارجوان به نقل از ایندیپندنت، «پاپ فرانسیس،» رهبر کاتولیک‌های جهان، در مصاحبه‌ای تلفنی با یک شبکه رادیویی و در پاسخ به سؤال گزارشگر این شبکه رادیویی درباره احساس وی نسبت به محبوبیتی که کسب کرده است، اظهار داشت: «عیسی مسیح نیز زمانی بسیار محبوب بود اما ببینید سرانجام محبوبیت ایشان چه شد.» (اشاره به صلیب کشیده شدن حضرت مسیح) 
پاپ فرانسیس همچنین با اظهار بدبینی نسبت به دوستانی بیشماری که پس از انتخاب به عنوان رهبر «کلیسای کاتولیک» پیدا کرده است، افزود احساس می‌کند پس از به شهرت رسیدن، بوسیله این افراد مورد «استفاده ابزاری» قرار گرفته است.   

توهین عنصر ضدانقلاب به «آرمیتا»

 نوری زاده در آخرین برنامه تلویزیونی خود به برنامه جشن تکلیف آرمیتا رضایی نژاد حمله کرده و مانند همیشه وابستگی و سرسپردگی خود به بیگانه را اثبات کرد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،چندی پیش مراسم جشن تکلیف تعدادی از دختران ایرانی از جمله "آرمیتا رضایی نژاد" فرزند شهید هسته ای کشورمان، با استقبال رسانه ها و مردم همراه شد.
 در این میان هدیه ارزشمند رهبر انقلاب به این دختر شهید (یک جلد کلام الله مجید به همراه دست نوشته ایشان)، از برجستگی های مراسم جشن تکلیف آرمیتا رضایی نژاد بود.
 در این میان اما علیرضا نوری زاده مدیر و مجری شبکه ضدانقلاب ایران فردا که از سوی آل سعود تاسیس و حمایت مالی می شود، این مراسم معنوی برای فرزند شهید هسته ای را برنتافت و اقدام به حمله به وی و خانواده دانشمند شهید هسته ای کشورمان کرد!
 
ادامه مطلب ...

سفرهای سردار ایرانی سوژه رسانه های غربی

 سفرهای ژنرال ایرانی در رسانه های غربی بازتاب گسترده ای دارد و نشان می دهد آن ها تا چه حد پیگیر خبرهای مربوط به سردار سلیمانی هستند.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه های غربی همیشه مشتاق مانور رسانه ای خود درباره سفرهای سردار سلیمانی بوده و هستند. این بار پایگاه خبری شبکه فاکس نیوز با انتشار گزارشی یکی از نتایج ملاقات سردار سلیمانی با ولادیمر پوتین را افزایش حضور روسیه عنوان کرده است.
 در این گزارش آمده است: حضور نظامیان روسی در سوریه توسط پنتاگون تحت نظر است و منابع اطلاعاتی غربی به این پایگاه خبری اعلام کره اند که افزایش نیروهای روسیه در سوریه تنها چند روز بعد از ملاقات پوتین با سزدار سلیمانی  صورت گرفته است.
 
 سفرهای سردار ایرانی سوژه رسانه های غربی

ادامه مطلب ...