بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

زیان 45 میلیارد و خسارت 18 میلیارد دلاری دولت روحانی در اقتصاد/ پیامدهای عملکرد معروف‌ترین دلالان نفتی دوره مدیریت زنگنه


زیان 45 میلیارد و خسارت 18 میلیارد دلاری دولت روحانی در اقتصاد/ پیامدهای عملکرد معروف‌ترین دلالان نفتی دوره مدیریت زنگنه

lead

قرارداد‎هایی مثل کرسنت قطعا به‎دلیل بی‎توجهی‎ها و نبود یک نگاه کارشناسانه بین طرفین قرارداد امضا شده است و این قرارداد‎ها به‎دلیل زیان و ضررمالی و اقتصادی که به کشور وارد می‎کند با شکل بسیار بدی در تاریخ می‎ماند اما مشکل دیگر این است که قرارداد کرسنت به‎دلیل ضرر اقتصادی که به کشور وارد می‎کند تبعات اجتماعی را هم به‎دنبال دارد.

 

ادامه مطلب ...

زیان میلیاردی دولت از پیش فروش سکه یک ماهه

در چند روز گذشته قیمت سکه بهار آزادی به بیش از ۲ میلیون ۵۰ هزار تومان رسیده است.

شفا آنلاین>بیمه و بانک>با یک محاسبه ساده سرانگشتی به این نتیجه می‌رسیم که دولت با طرح پیش فروش سکه یک ماهه زیان میلیاردی را متحمل شده است.
به گزارش شفا آنلاین:در چند روز گذشته قیمت سکه بهار آزادی به بیش از ۲ میلیون ۵۰ هزار تومان رسیده است.
 با توجه به پیش فروش سکه به قیمت حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دولت باید قیمت سکه را به مبلغ حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزان تر از بهای تمام شده به شهروندان بدهد.
 هم اکنون قیمت سکه بهار آزادی به حدود دو میلیون و پنجاه هزار تومان رسیده است و تصور می‌شود تا هفته آینده به دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیز برسد.
به عبارت دیگر یک میلیون سکه بهار آزادی ثبت نام شده به قیمت ۵۰۰ هزار تومان کمتر از بهای اصلی آن و به قیمت حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.
 حال اگر یک میلیون سکه، ضرب در پانصد هزار تومان شود به عدد عجیب و غریب نیم هزار میلیارد تومان ارزان‌فروشی سکه بهار آزادی در کمتر از یک ماه خواهیم رسید.
 نکته تاسف برانگیز این است که این زیان نیم هزار میلیاردی به واسطه تصمیمات یک‌شبه مسئولان به دست آمده است.
 با یک تصمیم اشتباه و غیرکارشناسی چند برابر اختلاس های میلیاردی را می توان به مردم و کشور متحمل نمود.

سلطان سکه با ۲ تن سکه بهار آزادی دستگیر شد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم،‌ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: فردی که معروف به سلطان سکه بود و سال 96 حدود 2 تن سکه را از سطح بازار جمع کرده بود، دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد 58ساله که دو شب پیش در عملیات پلیس دستگیر شد، به افراد و نوچه‌های خود دستور داده بود در بازار تهران به‌راه افتاده و بدون توجه به قیمت روز سکه، تمام سکه‌های موجود را بخرند تا در روزهای آینده خودش تعیین‌کننده نرخ سکه باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این فرد پیش از این هم به‌عنوان دلال سکه دستگیر شده بود. او با پسرش در این زمینه همکاری می‌کرده است که در حال حاضر پسرش با قید ضمانت آزاد است. شخصی که سرکرده معاملات فردایی در بازار تهران بوده، به‌عنوان نوچه این فرد فعالیت می‌کرده است.

رحیمی اضافه کرد: علاوه بر این فرد دو اخلالگر در بازار سکه نیز شناسایی شدند که با سوء استفاده از نابسامانی قیمت سکه مبادرت به خرید 170 میلیارد تومان سکه در بازار تهران کرده و پس از دهها کلاهبرداری متواری شده بودند که این افراد نیز هفته گذشته با تلاش همکارانمان در پلیس آگاهی شناسایی و در مخفیگاه یکی از آنها دستگیر شدند و از این افراد نیز بالغ بر 20 کیلو سکه و طلا کشف شد.

نگاهی به پرونده و جنایات منافقین/ ۴ تروریسم جدید برای اربابان جدید؛ مأموریت تازه منافقین برضد ایران +عکس

ترکی الفیصل رجوی

هدف منافقین و اربابان جدید آن‌ها تروریسم اقتصادی است و برای تابستان سال ۱۳۹۷ با اسم رمز «تابستان داغ »، چنین خوابی را دیده‌اند.

سرویس سیاست مشرق - در سه شماره گذشته این مقاله به شکل‌گیری سازمان مجاهدین خلق، نحوهٔ انحراف بعد از انقلاب، رابطهٔ این سازمان با رهبری انقلاب و نفاق سازمان یافتهٔ آن‌ها، تقابل آن‌ها با نظام جمهوری اسلامی، اتصال به صدام و دشمنی آشکار با ایران و در نهایت تبدیل شدن به ماشین سرکوب رژیم بعث در عراق را مورد بحث قرار دادیم.

  ادامه مطلب ...

سرلشکر جعفری: می توان فهماند که استفاده از تنگه هرمز برای هیچکس چه مفهومی دارد

سرلشکر جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: می‌توان به دشمنان فهماند که استفاده از تنگه هرمز برای همه و یا برای هیچ کس چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد!

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای جبهه مقاومت اسلامی ، نقش مردم در حل معضلات و مشکلات فراروی کشور را مهم و بی بدیل توصیف و تصریح کرد: تفکر مقابله موفق با بحران های بزرگ بدون حضور مردم میسر نیست و هیچ گاه نباید تفکر نگاه به مردم را مزاحم پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های کشور دانست، همانگونه که باور و نگاه به مردم در جنگ تحمیلی  توانست دستاوردی بزرگ را برابر صف آرایی دنیای استکبار برای ما رقم بزند.   ادامه مطلب ...

آیت‌الله علم‌الهدی در نمازجمعه مشهد: مردم منتظر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی هستند/

آیت الله علم الهدی

امام جمعه مشهد گفت: مردم منتظر هستند تا دستگاه قضایی برخورد قاطعی با مفسدان و اخلالگران اقتصادی کشور داشته باشد.

به گزارش مشرق، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: طی چند روز گذشته سه اتفاق مهم جهادی در کشور رخ داد تا مشکلات مردم برطرف و توطئه دشمنان خنثی شود.

وی افزود: افتتاح بخش دیگری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس که بنزین و گازوئیل مورد نیاز کشور را تامین می کند اقدام بسیار مهمی بود که با این اقدام نسبت به خارج از کشور و سوء استفاده دشمن از این موضوع خود کفا شده ایم. این اقدام در اوج تحریم ها توسط نیروهای سپاه انجام شد که جای تقدیر دارد.

  ادامه مطلب ...

آنالیز «فوتبالی» تیم روحانی؛ آیا «دیپلماسی هجومی» روحانی با وزرای «میلیاردی» و «برجامی» به نتیجه خواهد رسید؟

دولت روحانی - هیئت دولت

از بازیکنی که همه عضلاتش «لاکتیکی» شده و سنگین و خسته است، نمی‌توان انتظار استارت‌های انفجاری برای ضدحمله داشت و درایت فنی ایجاب می‌کند که مربی او را با مدافع چابک نفوذی برای ضدحمله جایگزین کند.

سرویس سیاست مشرق - حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان، شامگاه دوشنبه (11 تیرماه) به وقت محلی، در دیدار ایرانیان مقیم سوئیس، در بخش مهمی از سخنان خود گفت:

" آمریکایی ها مدعی شده اند که می خواهند به طور کامل جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند. آنها معنی این حرف را نمی فهمند، چرا که این اصلا معنی ندارد که نفت ایران صادر نشود و آن وقت نفت منطقه صادر شود. اگر شما توانستید این کار را بکنید تا نتیجه اش را ببینید."

 

ادامه مطلب ...

روحانی در گفتگوی تلفنی با مرکل: بسته پیشنهادی اروپایی‌ها به ایران مأیوس‌کننده بود

روحانی نمایه

رئیس جمهور بسته پیشنهادی سه کشور اروپایی در مورد ادامه روند همکاری ها در برجام را مایوس کننده دانست.

به گزارش مشرق؛ حسن روحانی عصر پنجشنبه در تماس تلفنی با خانم «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان، با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام و فرصت محدودی که در اختیار اروپا قرار گرفت تا مواضع خود را به طور روشن و صریح درباره چگونگی ادامه برجام اعلام کنند، گفت: پس از خروج آمریکا از برجام مشکلاتی در زمینه اقتصادی، روابط بانکی و نفتی ایجاد شده و شرکت های سرمایه گذار در ایران برای ادامه فعالیتشان دچار تردید شدند.


 
ادامه مطلب ...

راشاتودی: در صورت مسدود شدن تنگه هرمز باید منتظر نفت ۲۵۰ دلاری بود

راشاتودی در مطلبی به پیامدهای فاجعه‌بار مسدود شدن تنگه هرمز به وسیله ایران و افزایش خیره‌کننده بهای نفت در نتیجه آن پرداخت.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی شبکه راشاتودی در مطلبی به پیامدهای فاجعه بار بسته شدن تنگه هرمز به وسیله ایران و در نتیجه آن افزایش خیره کننده بهای نفت تا 250 دلار در هر بشکه اشاره کرد و نوشت: ایران هفته گذشته به طور ضمنی تهدید کرد در صورتی که مشکلی برای فروش نفت این کشور ایجاد شود، تنگه هرمز را که یک شریان حیاتی برای انتقال نفت از خاورمیانه به نقاط دیگر جهان است مسدود خواهد کرد.

  ادامه مطلب ...

از واردات قطعات خودرو توسط همسر و دختر آقای وزیر تا سوءاستفاده از کارمندان با چک سفید امضا!

نماینده مردم ارومیه در مجلس درباره واردات قطعات خودرو و تبعات عدم انتشار لیست مونتاژکاران ارزبگیر خودرو توضیحاتی را ارائه داد.

واردات ۷۸۰ میلیون دلار قطعات خودرو کجا رفته است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،با اشاره به عدم انتشار لیست مونتاژکاران ارزبگیر خودرو، گفت: به هر میزان شفاف سازی بیشتر شود فساد کمتر شده و قیمت ها کاهش می یابد، لذا باید مشخص شود که چه کسانی ارز دولتی گرفته و قطعه وارد کشور کرده اند و آیا این قطعات به ایران خودرو، سایپا و سایر گروه های خودروسازی تحویل داده شده است یا خیر.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بازرسی کل کشور می تواند بر چگونگی تخصیص این ارزها نظارت کند.

صاحبان برخی شرکت های واردکننده قطعات خودرو همسر و دختر برخی وزرا بوده اند

 
ادامه مطلب ...

رأی الیوم گزارش داد؛ دولت ترامپ اقتصاد ملی و جهانی را با منطق باند‌های راهزنان مدیریت می‌کند

رأی الیوم در گزارشی به موضوع جنگ تجاری و سیاست دولت دونالد ترامپ در قبال مسائل اقتصادی پرداخت.

رأی الیوم: دولت ترامپ اقتصاد ملی و جهانی را با منطق باند‌های راهزنان مدیریت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رأی الیوم با اشاره به جنگ تجاری آمریکا علیه حتی هم پیمانانش نوشت جهان در برابر دولتی در آمریکا قرار گرفته است که اقتصاد آمریکا و جهان را با منطق باندهای راهزنان مدیریت می کند.

روزنامه اینترنتی رأی الیوم در سرمقاله خود نوشت: این روزها جهان به علت اقدامات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در قالب تحمیل تعرفه بر واردات بیشتر کشورهای جهان علی‌الخصوص چین و اروپا آغاز کرده در آستانه یک جنگ تجاری جهانی قرار گرفته است.

  ادامه مطلب ...

پیونگ‌یانگ مذاکرات با وزیر خارجه آمریکا را تاسف‌بار و نگران‌کننده خواند

وزارت خارجه کره شمالی مذاکرات با مایک پمپئو را تاسف‌بار خواند و اعلام کرد آمریکا درخواست‌های یک جانبه در خصوص خلع سلاح هسته‌ای مطرح می‌کند.

پیونگ‌یانگ مذاکرات با وزیر خارجه آمریکا را تاسف‌بار و نگران‌کننده خواندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزارت خارجه کره شمالی مذاکرات با مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، را تاسف بار خواند و اعلام کرد آمریکا درخواست‌های یک جانبه در خصوص خلع سلاح هسته‌ای مطرح می‌کند.

کره شمالی اعلام کرد اراده این کشور برای حرکت به سمت خلع سلاح هسته‌ای ممکن است پس از گفتگو‌ها با آمریکا ضعیف شود.

رویترز نیز به نقل از خبرگزاری «کی ان سی‌ ای» اعلام کرد کره شمالی معتقد است نتایج گفتگوهایش با آمریکا بسیار نگران کننده است.

این در حالی است که مایک پمپئو در ادعایی مذاکرات هسته‌ای با کره شمالی را سازنده توصیف کرد.

وزیر خارجه آمریکا امروز شنبه بعد از دو روز رایزنی و دیدار با مقام‌های کره شمالی، پیونگ یانگ را به مقصد توکیو ترک کرد. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت پمپئو برای دادن گزارش و اطلاع رسانی به متحدان واشنگتن درباره گفت‌و‌گوها با کره شمالی به ژاپن می‌رود.

پمپئو پیش از ترک کره شمالی در اظهارنظری کوتاه دیدارهایش با مقام‌های کره شمالی را «بسیار سازنده» توصیف کرد.

براساس معاملات امروز بازار؛ سکه دومیلیون و ۶۸۴ هزار تومان معامله شد/یورو ۹۳۰۶ تومان

هر قطعه سکه طرح قدیم دو میلیون و ۸۳۶ هزار تومان و سکه طرح جدید دو میلیون و ۶۸۴ هزار تومان به فروش رسید.

سکه دومیلیون و ۶۸۴ هزار تومان معامله شد/یورو ۹۳۰۶ تومانبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در صرافی‌ها، هر قطعه سکه طرح قدیم دو میلیون و ۸۳۶ هزار تومان و سکه طرح جدید دو میلیون و ۶۸۴ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین نیم سکه با قیمت یک میلیون و ۳۸۳ هزار تومان، ربع سکه ۷۲۷ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳۹۶ هزار  تومان داد و ستد شد.

امروز ارزش هر گرم طلای ۱۸ عیار ساخته نشده در بازار طلای تهران، ۲۳۳ هزار و ۵۲۰ و هر انس طلا ۱.۲۵۵ دلار و ۰۲ سنت است.

سکه

 

گزارش ویژه؛ روایتی از تشکیل اتاق جنگ اقتصادی توسط رهبر انقلاب

نشریه خط حزب‌الله در شماره جدید خود روایتی از تشکیل اتاق جنگ اقتصادی توسط رهبر انقلاب را منتشر کرده است.

روایتی از تشکیل اتاق جنگ اقتصادی توسط رهبر انقلاببه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خط حزب‌الله در شماره جدید خود روایتی از تشکیل اتاق جنگ اقتصادی توسط رهبر انقلاب را منتشر کرده است.

دوم خردادماه امسال، رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام، صراحتاً مطالبه‌ی جدید خود از مسئولین را اعلام کردند: «دشمن ما اتاق جنگ را برده است در وزارت خزانه‌داری؛ [اتاق] جنگ علیه ما به جای وزارت دفاع، وزارت خزانه‌داری آنها است، به شکل فعّال هم مشغولند... من عرض می‌کنم اینجا هم بایست ستاد مقابله‌ی با شرارتِ این دشمن در مجموعه‌ی اقتصادی تشکیل بشود؛ وزارت خارجه باید پشتیبانی کند، باید به‌صورت همراه کمک کند لکن بایست در مرکز اقتصادی دولت این ستاد تشکیل بشود و این کار را دنبال کنند.» (۱۳۹۷/۰۳/۰۲)

  ادامه مطلب ...

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی: ما مشکل اقتصادی داریم اما بحران اقتصادی نداریم/

ما مشکل اقتصادی داریم اما بحران اقتصادی نداریم/عده‌ای اخلالگر اقتصادی مردم را به صلابه کشیده‌اندآیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه عده‌ای اخلالگر اقتصادی مردم را به صلابه کشیده‌اند، گفت: قشر آسیب پذیر خوراک روزمره خود را ندارد و آقایان فقط حرف می‌زنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست شیطان‌شناسی از نگاه قرآن است و باید حزب‌الشیطان از نگاه قرآن را شناخت. این یک اصطلاح قرآنی است و در میان افواه این کلمه در برابر واژه حزب الله متداول است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی گفت: عنوان حزب الشیطان در اصطلاح قرآن منحصر به تبیینی است که قرآن دارد و غیر از آن را نمی‌شود عنوان حزب الشیطان داد. این‌ها جریانی هستند که شیطان بر آن‌ها مسلط است و توسط شیطان راه برده می‌شوند. شیطان نسبت به حزب شیطان سیادت و راهبری دارد.

  ادامه مطلب ...

آمریکا می‌تواند نفت ایران را از بازارهای جهانی حذف کند؟

بعد از اتمام سناریوی آمریکا در مورد افزایش تولید در اوپک، اکنون این کشور سناریوی دیگری را برای حذف نفت ایران در بازارهای جهانی نوشته است.

آمریکا می‌تواند نفت ایران را از بازارهای جهانی حذف کند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نفت ایران همچنان نوک پیکان تحریم های آمریکا علیه ایران است و این کشور در تلاش است از طریق راه‌های مختلف طلای سیاه ایران را در بازارهای جهانی نفت حذف کند. نخستین حرکت آمریکا در این راستا درخواست غیر رسمی از کشورهای اوپک برای افزایش تولید و خروج کشورها از تعهد کاهش تولید بود. البته اوپکی‌ها زیر تعهد خود نزدند و قرار شد افزایش تولید بازگشت اعضا به تعهد صد در صدی به جای تعهد ۱۵۰ درصدی صورت گیرد.

  ادامه مطلب ...

اعمال فشار آمریکا به کشورهای عربی برای جبران صادرات نفت ایران

دولت آمریکا از اعمال فشار بر عربستان و دیگر اعضای شورای همکاری خلیج فارس برای جبران صادرات نفت ایران خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، دولت آمریکا از اعمال فشار بر عربستان سعودی و دیگر اعضای شورای همکاری خلیج فارس برای جبران صادرات نفت ایران خبر داد.

دولت آمریکا اعلام کرد هفته آینده عربستان و دیگر اعضای شورای همکاری را برای تضمین عرضه کافی نفت در جهان، بلافاصله پس از اعمال تحریم های جدید بر ایران، زیر فشار قرار خواهد داد.

یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن برای تعامل با کشورها به منظور کاهش واردات نفت آنها از ایران، آمادگی دارد.

  ادامه مطلب ...

حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران: اقتدار علمی و هسته‌ای جزء مولفه‌های قدرت ماست/

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: بازاریان خود بانی انقلاب‌اند و رونق مساجد هستند، اینکه دشمن وانمود کند در برابر انقلاب اند جز حوادث تاسف بار است.

///به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های این هفته پایتخت، با اشاره به اینکه قرآن می‌فرماید خداوند ما را در زندگی به انواع مصائب و آزمایش‌ها امتحان می‌کند، گفت: ممکن است کسانی برای ما گرانی را تحمیل کنند، وضع بازار را به هم بریزند و یا اینکه عزیزانمان در نقاط صفر مرزی به شهادت برسانند، اینها بخشی  از امتحانات الهی است.

وی با تأکید بر اینکه خدا در اوضاع و احوال اقتصادی کشور برای ما امتحانی قرار داده است، بیان کرد: در کنار امتحانات اقتصادی مسائل سیاسی است، چراکه دنیا ما را مورد هجمه همه‌جانبه قرار می‌دهد و علاوه بر آن حاکمیت‌های صهیونیست-مسیحی مسلمانان را بمباران نظامی  و تبلیغاتی می‌کنند و ما از جانب اینها دائماً آزار و اذیت می‌بینیم و دردمند می‌شویم.

  ادامه مطلب ...

ضرغامی: نامه اصلاح‌طلبان تکمیل سیاست ضدبشری ترامپ است/ این نامه دلسوزی برای ملت ایران نیست

ضرغامی

رئیس اسبق صداوسیما گفت: در حالی که همه دنیا به رفتار ترامپ اعتراض می‌کنند یک عده «راهبرد» گفت‌وگوی مجدد با ترامپ را تجویز می‌کنند، بنابراین غرض آنها دلسوزی برای ملت نیست و تکمیل پازل آمریکاست.

به گزارش مشرق، برخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب با نوشتن نامه‌ای که خطاب آن به مسئولان عالی‌رتبه نظام است خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا و ترامپ شدند. 

ابوالفضل بازرگان برادرزاده رئیس دولت موقت، کدیور اصلاح‌طلب اپوزیسیون و نماینده مجلس ششم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، عیسی سحرخیز محکوم امنیتی، احمد منتظری فرزند مرحوم منتظری و رضا علیجانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب پناهنده به فرانسه امضا کنندگان این نامه هستند.

  ادامه مطلب ...