بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران: مذاکره با امریکا نه تنها فایده ندارد، بلکه ضرر هم دارد/

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی گذارد، بنابراین باید قدرت دفاعی کشور را روز به روز استحکام بخشید.
مذاکره با امریکا نه تنها فایده ندارد، بلکه ضرر هم دارد/هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی گذارد/دشمن تمام تلاش خود را برای بر هم زدن امنیت کشور قرار داده استبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار شرکت کنندگان در همایش سراسری فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را «سنگر مستحکم انقلاب» و «عنصر شاخص دفاع از امنیت داخلی و خارجی و هویت برجسته و ممتاز و مورد نیاز برای پیشرفت کشور و حرکت به سوی آرمانها» دانستند و ضمن اشاره به برخی انحرافها برای مقابله با اجزاء اصلی قدرت نرم و معنوی نظام اسلامی و تحریف آنها، گفتند: یکی از اجزاء مهم قدرت نرم جمهوری اسلامی، بی اعتمادی مطلق به قدرتهای سلطه گر و در رأس آنها امریکا است و این بی اعتمادی باید روز به روز گسترش یابد.
 
ادامه مطلب ...

سردار سلامی: تمام منافذ حیاتی دشمنان را از ایران و خارج آن با شدت هدف قرار می‌دهیم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توان نظامی ما به حدی است که می‌توانیم همه منافذ حیاتی دشمنان را مورد هدف قرار دهیم.
تمام منافذ حیاتی دشمنان را از ایران و خارج آن با شدت هدف قرار می‌دهیمبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در شبکه خبر طی سخنانی اظهار داشت: بعد از جریان دستگیری نظامیان آمریکایی در اطراف جزیره فارسی توسط سپاه، آمریکایی‌ها در رفتار خود یک اضطراب نشان می‌‌دهند و از طرفی هم ایران‌هراسی را در دستور کار خود دارند تا فلسفه‌ای برای حضورشان در منطقه باشد.
وی با بیان اینکه ما گوشمان از حرف‌های بی‌مورد آمریکایی‌ها پر است، گفت: در طول این سال‌ها آنها نسبت به انقلاب اسلامی همواره با احتیاط، احترام و از روی نگرانی و دلهره رفتار کرده‌اند و اگر ما قدرت بازدارندگی نداشتیم آیا آنها در خصوص مسائل هسته‌ای از زمین، هوا، دریا و فضا به پشت میز مذاکره می‌آمدند؟
 
ادامه مطلب ...

NSA؛ لانه‌ زنبور از نوع آمریکایی+ تصاویر

سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل مخفی‌کاری ذاتی‌شان، همواره از موضوعات مورد توجه افکار عمومی بوده‌اند.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای صاحب قدرت در جهان به دلیل مخفی‌کاری ذاتی‌شان، همواره از موضوعات مورد علاقه بودند و بزرگترین بمب‌های خبری جهان نیز به افشای عملیات و فعالیت‌های سرویس‌های اطلاعاتی اختصاص داشته است.
 
ادامه مطلب ...

حزب "دموکرات" و "جمهوری‌خواه" به دنبال تقویت ارتش اسرائیل/"آیپک" خشنود از قرارداد "واشنگتن-تل آویو"

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛
حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در کمک به اسرائیل یک موضع همسان و مشترک دارند.
هدف آمریکا از کمک 38 میلیارد دلاری تسلیحاتی به اسرائیل چیست؟به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل یکی از نکاتی است که متاثر از لابی "آیپک" صورت می‌گیرد.
در حقیقت حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در کمک به اسرائیل یک موضع همسان و مشترک دارند و هر دو حزب معتقدند که باید کمک‌های نظامی به صورت مرتب به رژیم صهیونیستی اعطا شود.
در 4 سال اخیر بسته کمک‌های نظامی به اسرائیل دست کم به 5 میلیارد دلار افزایش یافته و قرار بوده این رقم تا سال 2018 به 10 میلیارد دلار برسد.
 
ادامه مطلب ...

سالروز شهادت امام محمد باقر ( علیه السلام ) تسلیت باد

شهادت امام محمد باقر,سالروز شهادت امام محمد باقر

سالروز شهادت امام محمد باقر ( علیه السلام )
هفتم ماه ذی الحجه مصادف است با سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (( علیه السلام )) ، شهادت این بزرگوار را به تمامی ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می گوییم .

امام باقر علیه السلام :
«إِنَّما یُداقُّ اللّهُ الْعِبادَ فِى الْحِسابِ یَوْمَ الْقِیمَةِ عَلى قَدْرِ ما آتاهُمْ مِنَ الْعُقُولِ فِى الدُّنْیا.»:
خداوند در روز قیامت در حساب بندگانش، به اندازه عقلى که در دنیا به آنها داده است، دقّت و باریک بینى مى کند.

  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب، درگذشت همسر فرمانده کل ارتش را تسلیت گفتند

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در پیامی درگذشتِ همسر مکرّم امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:همسر فرمانده کل ارتش درگذشت

بسمه تعالی

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

درگذشت همسر مکرّم جنابعالی، بانوی صبور و مومن را تسلیت میگویم و رحمت و غفران الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

تسلیت اینجانب را به فرزندان محترم و دیگر بازماندگان آن مرحومه ابلاغ فرمایید.

سید علی خامنه ای

۱۸ شهریور

فرمانده ارشد نیروی دریایی آمریکا مدعی شد: تهدید ایرانی‌ها در خلیج فارس جدی است

فرمانده ارشد نیروی دریایی آمریکا گفت:برخورد بین ایرانی‌ها و آمریکایی‌ها در خلیج فارس به این زودی‌ها متوقف نمی شود.
 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «بیل اربن» فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا حاضر در خلیج فارس به نشریه آمریکایی بیزینس اینسایدر گفت: نباید انتظار داشت برخوردها بین ایرانی‌ها و آمریکایی‌ها در خلیج فارس به این زودی‌ها متوقف شود.
وی افزود: تعداد فعل و انفعال‌های غیر‌حرفه‌ایی و غیر ایمن در نیمه اول سال جاری نزدیک به دو برابر میزان مشابه در سال 2015 بوده و این روند ادامه یافته است. این امر در سال 2016 نسبت به تمامی سال 2015 نیز افزایش داشته است.
فرمانده ارشد نیروی دریایی آمریکا در ادامه مدعی شد تهدید ایرانی‌ها بسیار واقعی است.
 
ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی: شجره خبیثه ملعونه آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد/ هیأت حقیقت‌یاب فاجعه منا باید تشکیل شود

رهبر معظم انقلاب تشکیل یک هیأت حقیقت یاب را از جمله کارهای واجب و ضروری کشورهای اسلامی و مدعیان حقوق بشر خواندند و افزودند: با وجود گذشت یک سال از آن حادثه غم‌بار، بررسی اسناد دیداری، شنیداری و مکتوب، حقایق ماجرا را تا حدود زیادی روشن خواهد کرد.
شجره خبیثه ملعونه آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد/ هیأت حقیقت‌یاب فاجعه منا باید تشکیل شود؛ آل‌سعود دهانها را با پول نبنددبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار خانواده های شهدای مِنا و مسجدالحرام، کوتاهی و بی‌کفایتی آل سعود در این حادثه را، اثبات مجدد بی لیاقتی این شجره خبیثه‌ی ملعونه در تصدی و اداره حرمین شریفین خواندند و تأکید کردند: اگر راست می گویند و در حادثه بی تقصیرند، بگذارند یک هیأت حقیقت یاب اسلامی- بین المللی، واقعیات مسئله را از نزدیک بررسی و روشن کند.
 
ادامه مطلب ...

حملات هوایی ارتش عراق و ائتلاف بین‌المللی به مواضع داعش در مناطق مختلف/ "ابوعمر" به هلاکت رسید

نیروی هوایی ارتش عراق و ائتلاف بین‌المللی در 24 ساعت گذشته، 76 پرواز هوایی در عراق داشته‌اند.
به گزارش گروه بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، نیروی هوایی ارتش عراق و ائتلاف بین‌المللی، 76 پرواز هوایی در مناطق مختلف عراق داشته‌اند. 27 حمله هوایی صورت گرفته از سوی ائتلاف بین‌المللی به انهدام مخازن سلاح و مراکز تروریست‌های داعش منجر شد. 
گروه رسانه جنگ به فرماندهی عملیات مشترک اعلام کرد: نیروی هوایی، 16 پرواز به منظور شناسایی و انتقال نیرو و مهمات و 32 پرواز بر فراز مناطق عملیاتی در عراق داشته‌اند.
 در 27 حمله هوایی ائتلاف بین‌المللی که 13 مورد آن در منطقه ناصر در استان نینوا بوده است منجر به منهدم شدن 8 سکوی پرتاب موشک، دو بلدوزر و دو خودروی زرهی شد.
 
ادامه مطلب ...

سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در نامه‌ای به اوباما خواستار دانستن جزئیات پرداخت‌ها به تهران شد

«جیمز لنکفرد» از رئیس‌جمهور آمریکا خواست به 13 پرسش وی در خصوص پرداخت‌های اخیر به تهران به شکل مکتوب پاسخ دهد.
سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در نامه‌ای به اوباما خواستار دانستن جزئیات پرداخت‌ها به تهران شد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی پولیتیکو، سناتور جیمز لنکفرد از باراک اوباما درخواست کرده است درباره پولهای پرداخت شده به ایران توضیح دهد. او  از دولت اوباما خواست این توضیحات را به شکل مکتوب تا 19 سپتامبر (29 شهریور) ارائه دهد. 
در نامه‌ای که لنکفرد امروز به کاخ سفید فرستاد، 13 پرسش را مطرح کرد که بیشتر آن‌ها در خصوص پرداخت‌های اخیر انجام شده به ایران بود. در نامه مذکور ادعا شده است: شما در ابتدای تصدی سمت خود وعده دادید همه اقدامات با شفافیت انجام خواهد شد. مسئله‌ای که از کشوری آزاد مانند آمریکا انتظار می‌رود. مردم آمریکا حق دارند بدانند چطور پولی را که به سختی به دست آورده و به عنوان مالیات پرداخته‌اند، هزینه شده است. دانستن مفاد توافقاتی که از جانب آن‌ها امضا می‌شود، حق مردم است. 
 
ادامه مطلب ...

ترامپ: قایق‌های تندروی ایران به آمریکا طعنه می‌زنند/ کلینتون: در توافق هسته‌ای از ایران بازی نخورده‌ایم

جنجالی‌ترین برنامه شبکه ان بی سی؛
شبکه ان بی سی در برنامه‌ای جنجالی میزبان دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا بود.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت بریت بارت، دونالد ترامپ – نامزد حزب جمهوریخواه – و هیلاری کلینتون – نامزد حزب دموکرات – به صورت مجزا در برنامه " انجمن فرماندهی کل قوای" شبکه ان بی سی شرکت و به سوال "مت لوئر"، مجری برنامه پاسخ دادند. 

لوئر از کلینتون سوال کرد: در صورت تقلب ایران در توافق هسته‌ای، چه کاری انجام خواهید داد؟ نامزد حزب دموکرات در پاسخ گفت: این راهبردی‌ترین سوالی است که ما با آن روبه رو هستیم. کلینتون مدعی شد: "زمانی که من تصدی وزارت خارجه آمریکا را بر عهده داشتم ایران به سرعت درحال دستیابی به سلاح هسته‌ای بود." با این وجود، وقتی مجری سخنان نامزد دموکرات را قطع کرد و مدعی شد توافق هسته‌ای سرپوشی بر برنامه هسته‌ای ایران است، کلینتون کج خلق شد. کلینتون در پاسخ به مجری گفت: ایران، ما را در توافق هسته‌ای بازی نداده است. 
 
ادامه مطلب ...

دورهمی منافقین و آل‌سعود در پوشش حج !+عکس

یک روزنامه سعودی، عکسی را از حضور شماری از عناصر منافقین و ضد انقلاب منتشر کرد که برای همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر با حکام سعودی، در پوشش مراسم حج به عربستان سفر کرده‌اند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، روزنامۀ عکاظ با انتشار عکسی از حضور چند تن از منافقین و عناصر ضد انقلاب در عربستان، برای سرپوش گذاشتن بر این ماجرا مدعی شد که این افراد روزنامه نگار و خبرنگار ایرانی هستند.
این روزنامه اذعان کرد که این افراد، از خارج از ایران در مراسم حج امسال شرکت کرده‌اند.

دورهمی منافقین و آل‌سعود در پوشش حج !+عکس

ا
 
ادامه مطلب ...

برگ‌هایی از پرونده شوم خیانت‌های آل‌سعود + تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛
کاملا واضح است که حاکمان عربستان وسواس شدیدی در قبال ایران دارند، وسواسی که از ترس و نفرت آنها نسبت به قدرت ایران نشات می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قریب به سی و یک سال از کشتار حجاج بیت‌الله الحرام و یک سال از فاجعه منا می‌گذرد و رژیم آل‌سعود هم‌چنان بر اشتباهات خود پافشاری می‌کند. اشتباهاتی که 5 سال است منطقه غرب آسیا را درگیر جنگ و خون‌ریزی کرده است.
 
ادامه مطلب ...

رابطه معنوی شهید صیاد شیرازی با عرفا.

آقای حسین حیدری کاشانی (از شاگردان آیت الله بهاءالدینی): «سپهبد شهید علی صیاد شیرازی حدود 17 سال با حضرت آیت الله بهاءالدینی مراوده داشت و دست پرورده ایشان بود. شاگردی او در این مکتب او را استادی ورزیده در اخلاق و اخلاص ساخته بود. آقا از او تعبیر می کرد "آقای صیاد یک روحانی است که یک مشت روحانی را به دور خود جمع کرده است."

... شهید صیاد می گفت: آقا [آیت الله بهاءالدینی] در شب های عملیات دستور قربانی و صدقات به ما می داد و ما می دیدیم به واسطه آن صدقات و قربانی چه خطرهای مهمی از کنار گوش ما رد می شد. که اگر نیم دقیقه پس و پیش می شد، به حیات ما خاتمه می داد.

***

 

ادامه مطلب ...

امیر اسماعیلی خبر داد رادار «نذیر» عملیاتی شد/ رصد و کشف پرنده‌های رادار گریز و موشک‌های کروز و بالستیک آن سوی مرزها

خبرگزاری فارس: رادار «نذیر» عملیاتی شد/ رصد و کشف پرنده‌های رادار گریز و موشک‌های کروز و بالستیک آن سوی مرزها

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش گفت: رادار «نذیر» عملیاتی شد و از این پس هیچ پرنده رادارگریزی نمی تواند بدون اجازه وارد آسمان ایران اسلامی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: رادار «نذیر» عملیاتی شد و از این پس هیچ پرنده رادارگریزی نمی تواند بدون اجازه وارد آسمان ایران اسلامی شود.

وی افزود: این رادار متخصص کشف ریزپرنده‌ها، هواپیماهای u2 ، rq4  mq1 است، رادار نذیر به راحتی می تواند موشک های بالستیک و کروز و از همه مهمتر هواپیماهای رادارگریز را نیز شناسایی و رهگیری کند.

سامانه قدرتمند راداری نذیر در قلب کویر ایران اسلامی و در ارتفاع بالای 3هزار متر عملیاتی شد.

سامانه راداری نذیر می تواند کیلومترها آن طرفتر از مرزهای آسمانی ایران را رصد کند و هر تحرکی را که بخواهد به مرزهای ما نزدیک شود شناسایی کند و به شبکه یکپارچه پدافندی گزارش دهد.

اختصاصی فارس/ متن کامل طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش + اسامی امضاکنندگان

خبرگزاری فارس: متن کامل طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش + اسامی امضاکنندگان

گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره طرح استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش برای طی مراحل قانونی با 67 امضا تقدیم هیأت رئیسه پارلمان شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی 17 مردادماه طرح استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را برای طی مراحل قانونی و بررسی تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردند.

این طرح به کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان ارجاع شد و این کمیسیون پس از برگزاری جلساتی با حضور امضاکنندگان طرح استیضاح و وزیر آموزش و پرورش، گزارش خود مبنی بر قانع‌نشدن امضاکنندگان از توضیحات فانی را تقدیم هیأت رئیسه پارلمان کرد تا این هیأت در این باره تصمیم‌گیری کند.


  ادامه مطلب ...

آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را کردند که ایران از اس 300 برخوردار نشود

دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش با فرمانده کل قوابه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اهمیت پدافند به‌عنوان «خط مقدم مقابله با هر گونه تهاجم»، جبهه مقابل جمهوری اسلامی را جبهه‌ای «خبیث، خدعه‌گر و مخالف استقلال ملت» خواندند و خاطرنشان کردند: در مقابل این دشمن که به‌دنبال تضعیف توان دفاعی کشور است، باید آمادگی‌های نیروهای مسلح آنچنان افزایش یابد که دشمن حتی به خود اجازه فکر کردن درباره تجاوز را ندهد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «عزم، اراده و توانایی نیروی انسانی» را عاملی مهم در برطرف کردن موانع و ضعفها برشمردند و افزودند: قرارگاه پدافند جزء خطوط مقدم و اصلی است و باید با قدر دانستنِ این موقعیت مهم، و با نشان دادن عزم، اراده و قاطعیت، عزم دشمن را در تهاجم تضعیف کنید.

فرمانده کل قوا همچنین بر هوشیاری، اقدام بهنگام و به‌کارگیری انواع روشهای متنوع و ابزارهای پیشرفته در پدافند هوایی تأکید و خاطرنشان کردند: دشمن باید بفهمد که اگر تهاجم کند، ضربه محکمی خواهد خورد و دفاع ما شامل پاسخگویی نیز خواهد بود.

مکانی امن که مدلینگ‌های عروس در آن جولان می‌دهند

انگار هنوز مدلینگ‌ها که حجاب اسلامی را خدشه‌دار می‌کنند مکانی امن برای خودشان دارند.
مکانی امن که مدلینگ‌های عروس در آنجا جولان می‌دهندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،فضای مجازی و شبکه های اچتماعی به محفل و حوزه ای سود آور برای برخی از مزون های عروس تبدیل شده،مراکزی که بااستفاده از برخی مدلینگ ها،عزم خود را برای تخریب فرهنگ و ارزش های اسلامی جزم نموده اند.
عکس های نیمه عریان برخی از این مدلینگ ها که به نوعی فریب خورده برخی از مزون های عروس هستند از مصادیق این ناهنجاری فرهنگی به شمار می رود که متاسفانه عده ای بدون احساس محدودیت خاص،آنچنان که میل دارند و برخلاف قوانین،ارزش ها و چارچوب های تعیین شده رفتار می کنند و گویی تنها ملاک و اولویت آنها کسب پول و درآمد است و بس.
 
ادامه مطلب ...