بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

اسرار سنگ قبر آیت الله بهجت+عکس

پس از عروج ملکوتی آیت الله بهجت و خاکسپاری ایشان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا حدود دو ماه نشان خاص و ثابتی روی مزار ایشان موجود نبود.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از عروج ملکوتی آیت الله بهجت و خاکسپاری ایشان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا حدود دو ماه نشان خاص و ثابتی روی مزار ایشان موجود نبود و پس از آن هم یک صندوق چوبی با پوششی سیاه و پارچه ای روی قبر این عالم دینی قرار گرفت.
 
ادامه مطلب ...

۱۰ توصیه آیت‌الله بهجت برای زیارت امام رضا(ع)

آیت‌الله العظمی بهجت می‌فرمود : لازم نیست حوائج خود را در محضر امام بشمرید . حضرت می‌دانند ، مبالغه در دعاها نکنید ! زیارت قلبی باشد .

آیت‌الله العظمی بهجت می‌فرمود : لازم نیست حوائج خود را در محضر امام بشمرید . حضرت می‌دانند ، مبالغه در دعاها نکنید ! زیارت قلبی باشد
. به گزارش خبرگزاری تسنیم،همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت ثامن‌الائمه علی‌ بن موسی‌الرضا علیه‌السلام، جمع کثیری از زائران و عاشقان اهل‌بیت (ع) به زیارت امام هشتم می‌روند از این رو بر آن شدیم تا توصیه‌های حضرت آیت‌الله العظمی محمدتقی بهجت‌(ره) را از کتاب «برگی از دفتر آفتاب» در باب زیارت این امام همام ذکر کنیم تا ان‌شاءالله سفری پربار و معنوی برای زائران رقم بخورد.
 
ادامه مطلب ...

در پی اقدام انقلابی دریادار سیاری صورت گرفت تقدیر دانشجویان از فرمانده نداجا

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از اقدام انقلابی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مواجهه با نماینده استکبار جهانی تقدیر کرد.
تقدیر دانشجویان از فرمانده نداجابه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقدام انقلابی وی در جریان سفر به بنگلادش تقدیر کرد.
در ابتدای این نامه با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) آمده است: امام خمینی(ره) فرمودند رابطه بین یک ملت به‌پاخاسته برای رهایی از چنگال چپاولگران بین‌المللی با یک چپاولگر عالم‌خوار، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. من کراراً گوشزد نموده‌ام که رابطه ما با امثال آمریکا رابطه ملت مظلوم با جهانخواران است.
 
ادامه مطلب ...

ادعای مضحک ضاحی خلفان: اوباما شیعه است و انتظار می رود به قم و مشهد سفر کند!+ سند

معاون رئیس پلیس دبی مدعی شد باراک اوباما در اصل شیعه بوده و برای نزدیکی واشینگتن و تهران بر سر کار آمده است.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عربی 21، ضاحی خلفان، معاون رئیس پلیس دبی امروز در چندین توییت در حساب خود مدعی شد باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا اصالتی شیعی دارد و برای نزدیک کردن دیدگاه های ایران و آمریکا و متوقف کردن برنامه نظامی هسته ای تهران انتخاب شده است.
وی در ادامه ادعاهای خود گفت: در "علم انسان شناسی" بررسی می شود چگونه خطر یک فرد را می توان دفع کرد؛ مسأله ای که صهیونیست ها در بررسی طبیعت ایرانی ها انجام دادند و از این رو فردی با ریشه های شیعی را (در آمریکا) بر سر کار آوردند. از این رو انتخابات آمریکا را دست های پنهانی که امنیت اسرائیل را محقق می سازد، رهبری می کنند؛ آفرین صهیونیست ها!"
 
ادامه مطلب ...

لازمه گشایش در معیشت مردم تلاش بی‌وقفه در جهت اقتصاد مقاومتی است/ از خدعه و نقض عهد امریکا غفلت نشود

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه رئیس‌جمهور:
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه رئیس‌جمهور فرمودند: لازمه گشایش در معیشت مردم تلاش بی‌وقفه در جهت اقتصاد مقاومتی است.
لازمه گشایش در معیشت مردم تلاش بی‌وقفه در جهت اقتصاد مقاومتی است/ از خدعه و نقض عهد امریکا غفلت نشودبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه آقای روحانی رئیس‌جمهور در خصوص سرانجام مذاکرات هسته‌ای، با ابراز خرسندی از نتیجه دادن مقاومت ملت ایران در برابر تحریمهای ظالمانه و عقب نشینی طرفهای مقابل در اثر تلاش دانشمندان هسته‌ای و کوششهای همه دست اندرکاران مذاکرات، بر پنج نکته مهم خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کردند. 
 
ادامه مطلب ...

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری درباره برجام در رسانه‌های خارجی

رسانه‌های خارجی بیانات مقام معظم رهبری را درباره اجرای برجام و لغو تحریم‌های ظالمانه ایران بازتاب دادند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامۀ حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، دربارۀ سرانجام مذاکرات هسته‌ای، ابراز خرسندی کردند.
خبرگزاری رویترز گزارش داد: آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، از لغو تحریم‌ها ابراز خرسندی و اعلام کرد ایران نباید خدعه آمریکا را فراموش کند.

پایگاه خبری شبکه پرس تی وی نیز نوشت: رهبر انقلاب  با ابراز خرسندی از نتیجه دادن مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه و عقب نشینی طرفهای مقابل در اثر تلاش دانشمندان هسته‌ای و کوشش‌های همه دست اندرکاران مذاکرات، بر پنج نکته مهم خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کردند.
 
ادامه مطلب ...

بی بی سی: پنج پیامد برداشته شدن تحریم های ایران

بی بی سی نوشت: تحریم های اقتصادی ایران برداشته شد؛ ولی این امر برای ایران و جهان چه پیامدهایی خواهد داشت؟
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت «بی بی سی» در گزارشی به بررسی 5 نتیجه و پیامد اجرای برجام و لغو تحریم های ایران پرداخت. در این گزارش، نتایج اجرای برجام به شکل زیر معرفی شده است:
1) هم اکنون یک بحران بزرگ از میان برداشته شده است
ایران می گوید این بحران بی مورد بوده و پافشاری می کند که هیچ گاه دنبال بمب اتمی نبوده است. ولی گروه 1+5 می گوید اکنون جهان امن تر شده است. جایگزین این توافق می توانست حمله ای جنگی به تاسیسات هسته ای ایران باشد که خود می توانست یک جنگ منطقه ای را دامن بزند و با این کار، قدرتهای بزرگ را درگیر کند. 
 
ادامه مطلب ...

سردار جزایری: به راهبرد جدید آمریکا پاسخ قاطع می‌دهیم

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به راهبرد جدید آمریکا مبنی بر گفتمان تضعیف بنیه دفاعی ایران، پاسخ خواهیم داد.

به راهبرد جدید آمریکا پاسخ قاطع می‌دهیمبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلحدر پی سخنان سخیف و خارج از عرف رئیس جمهور آمریکا پیرامون توان موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتقای تجهیزات دفاعی و موشکی کشور از اولویت‌های نیروهای مسلح است و روند آن لحظه‌ای متوقف نخواهد شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: با وجود دشمنان عنود جمهوری اسلامی ایران، ارتقای تجهیزات دفاعی و توان موشکی جزو اولویت های نیروهای مسلح است و در چارچوب تدابیر عالی نظام با قوت پیگیری می شود

  ادامه مطلب ...

سی‌ان‌ان: ایران، ترکیه و اسرائیل نیروهای قدرتی خاورمیانه هستند

سی‌ان‌ان در گزارشی، ایران، ترکیه و اسرائیل را برخوردار از قدرت نظامی موثر و مهم‌ترین نیروهای قدرت در خاورمیانه می‌داند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سی‌ان‌ان، این شبکه خبری در گزارشی که امروز آن را منتشر کرده، نوشته است ایران، ترکیه و اسرائیل مهم‌ترین نیروهای قدرت در خاورمیانه هستند و رقابت قدرت در منطقه خاورمیانه، میان آنها است.
سی‌‌ان‌ان، در بخشی از این گزارش، به بررسی تأثیرات توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 بر وضعیت ایران در منطقه پرداخته و می‌نویسد: آرمان‌های منطقه‌ای ایران، ظاهراً تغییری نکرده‌اند و آزادسازی دارایی‌ها به شعله‌‌ور شدن آنها کمک خواهد کرد.
 
ادامه مطلب ...

هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذاست، باید تحت تعقیب "مفسد فی‌الارض" قرار بگیرد

امام خمینی و مقام معظم رهبری

 حضرت امام خمینی(ره) در سخنرانی‌ها و پیام‌های مختلفی با تاکید بر فصل الخطاب بودن نظر شورای نگهبان بر لزوم پذیرش آن توسط همه گروه‌ها، احزاب و افراد تاکید ورزیده‌اند.

گزیده‌ای از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی درباره تمکین مسئولان، احزاب و گروه‌ها به قانون و فصل‌الخطاب بودن قانون اساسی و شورای نگهبان به شرح ذیل است:

* هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است مفسد است

من تکرار می کنم مجلس بالاترین مقام است در این مملکت. مجلس اگر رای داد و شورای نگهبان هم آن رای را پذیرفت ، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. من نمی گویم رای خودش را نگوید؛ بگوید؛ رای خودش را بگوید؛ اما اگربخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا، این فساد است ، و مفسد است یک همچو آدمی ، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد.این مجلس ما حصل خون یک جمعیتی است که وفادار به اسلام بودند؛ و این مجلس عصاره زحمتهای طاقت فرسای این ملت مسلمان بوده است ؛ این مجلس فراهم آمده از"الله اکبر"های مردم است ؛ اگر بنا باشد که این مجلس فراهم آمده از "الله اکبر" مردم قدمی برخلاف اسلام بگذارد، این مجلس مجلسی خواهد بود که برخلاف مسیرمسلمین عمل کرده 



اتحاد بن نایف و بن عبدالله علیه سلمان و پسرش

محمد بن نایف

فعال عربستانی که به دلیل افشای خبرهای پشت پرده از داخل آل سعود مشهور شده است، در تازه‌ترین افشاگری خود از اتحاد بن نایف و بن عبدالله علیه سلمان و پسرش خبر داده است.

از انتشار فیلم بازداشت ملوانان آمریکایی در ایران خشمگین شدم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز در واکنش به پخش فیلم نظامیان آمریکایی بازداشت شده در ایران گفت: این خیلی خیلی تأسف‌آور و نامناسب بود و من به‌عنوان یک ملوان سابق و عضو ارتش، خشمگین شده و این موضوع را مستقیماً به همتای خود ابراز می‌دارم.