بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

سوم شعبان تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار مبارک باد

حضرت امام حسین(ع) در سوم ماه شعبان در مدینه  دیده به جهان گشودند. وقتی  خبر ولادت آن حضرت  به پیامبر گرامى اسلام (ص) رسید، ایشان به خانه‏ حضرت على و فاطمه (ع) آمدند و به  اسماء  فرمودند تا کودک را بیاورد. اسماء نوزاد را در پارچه‏‌اى سپید پیچید و خدمت رسول اکرم (ص) برد. آن گرامى به گوش راست نوزاد اذان و به گوش چپش اقامه گفتند.  پس از آن حضرت  جبرئیل بر حضرتش  نازل شد وپیام حق را بر وی ابلاغ کرد و گفت: حق تعالى تو را سلام مى رساند و مى‌فرماید که چون على علیه السّلام نسبت به تو به منزله هارون است نسبت به موسى علیه السّلام پس او را به اسم پسر کوچک هارون نام کن که شبیر است و چون لغت تو عربى است او را حسین نام کن.


عکس لیدر فراری فتنه ۷۸ در حمایت از رژیم صهیونیستی

احمد باطبی فعال فتنه ۷۸ با انتشار عکسی در توییتر از دوستی با رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

حمایت لیدر فراری فتنه 78 از دوستی با رژیم صهیونیستی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکس جدیدی از احمد باطبی، یکی از عاملان اصلی غائله ۷۸ در فضای مجازی منتشر شد. احمد باطبی از لیدر‌های اصلی ماجرای کوی دانشگاه در فتنه سال ۷۸ بود که توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شد. وی در هنگام بازداشت در زندان یکبار به بهانه شرکت در امتحان جامعه شناسی از زندان خارج شد و تا چند ماه متواری بود، ولی دوباره دستگیر شد. البته این بار آخر نبود بلکه وی مدتی بعد به بهانه معالجه از زندان مرخصی درمانی گرفت و به این بهانه از زندان و کشور گریخت.

باطبی پس از خروج از کشور به آمریکا عزیمت کرد و در همانجا ساکن شد. وی در این چند سال که از کشور خارج شده است بار‌ها در شبکه‌های رسانه‌ای ضدانقلاب همچون بی بی سی و وی او‌ ای به عنوان کارشناس سیاسی به تحلیل‌های ددمنشانه علیه جمهوری اسلامی اقدام کرده است.

  ادامه مطلب ...

احتمال تدارک حمله‌ای بزرگتر به سوریه در پی پیروزی‌های پی در پی این کشور و متحدانش

یکی از مقامات سابق وزارت امور خارجه آمریکا هشدار داد تروریست‌ها در سوریه احتمالا یک حمله شیمیایی جعلی دیگر ترتیب خواهند داد.

احتمال تدارک حمله‌ای بزرگتر به سوریه در پی پیروزی‌های پی در پی سوریه و متحدانشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جیم جاتراس یکی از مقامات سابق وزارت امور خارجه آمریکا هشدار داد از آنجایی که حملات اخیر تحت امر آمریکا به سوریه موثر نبود و به نیروهای ارتش سوریه آسیبی وارد نکرد، تروریست‌ها در سوریه احتمالا یک حمله شیمیایی جعلی دیگر در سوریه ترتیب خواهند داد.

جیم جاتراس با بیان این مطلب به این خبرگزاری گفت در مجموع موج حملات هوایی اخیر آمریکا و متحدانش در مسیر پیروزی های دولت بشار اسد خللی ایجاد نکرده است و به همین دلیل احتمال یک اقدام تحریک آمیز دیگر و تدارک حمله‌ای بزرگتر به سوریه تقریبا قطعی است.

  ادامه مطلب ...

پیامک ولادت امام حسین (ع)

پیامک به مناسبت ولادت امام حسین (ع)به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان امام حسین (ع) سومین امام از اهل بیت طاهرین و دومین نواده رسول خدا (ص) و یکی از دو سرور جوانان اهل بهشت و دو گل خوشبوی محمد مصطفی و یکی از پنج نفر اصحاب کسا، در سوم ماه شعبان سال چهارم هجری در شهر مدینه به دنیا آمد.
 از ولادت حسین بن علی (ع) که در سال چهارم هجرت بود تا رحلت رسول الله (ص) که شش سال و چند ماه بعد اتفاق افتاد، مردم از اظهار محبت و لطفی که پیامبر راستین اسلام (ص) درباره‌ی حسین (ع) ابراز می‌داشت، به بزرگواری و مقام شامخ پیشوای سوم آگاه شدند.
  
ادامه مطلب ...

حمله شیمیایی در دوما از دروغ تا واقعیت چرا غرب اصرار دارد که در دوما حمله شیمیایی شده است؟

پایگاه اینترنتی ای ام اس در گزارشی به بررسی ابهامات مطرح‌شده در خصوص حمله شیمیایی ادعایی در دوما پرداخت.

چرا غرب اصرار دارد که در دوما حمله شیمیایی شده است؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی «ای ام اس»، پس از مطرح شدن ادعای حمله شیمیایی در دوما در هفتم آوریل، رسانه های غربی اطلاعاتی را قبل از بازرسی علمی منتشر کردند. آمریکا، فرانسه و انگلیس بر اساس این گزارش های تأیید نشده، حملات اخیر خود به سوریه را توجیه کرده‌اند. با توجه به تجارب فراوان حاصل از تماس و درمان قربانیان حملات شیمیایی از جمله در جنگ عراق، نکات زیر در مورد حوادث دوما به نظر می‌رسد مبهم و نامشخص است و باید از طرف متخصصان توضیح داده شود:

  ادامه مطلب ...

با دستور رئیس رسانه ملی؛ سازمان صدا و سیما فقط از پیام رسان‌های داخلی استفاده می‌کند

با دستور رئیس رسانه ملی و با هدف حفظ منافع ملی بخش های مختلف سازمان صدا و سیما فقط از پیام رسان های داخلی استفاده می کنند.

سازمان صدا و سیما فقط از پیام رسان های داخلی استفاده می کندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سازمان صداوسیما  با برنامه ریزی های انجام گرفته از یکسال گذشته تقویت پیام رسان های داخلی را در دستور کار خود قرار داده و زیر مجموعه های مختلف اداری، تولیدی و خبری خود را به استفاده از آنها و به ویژه پیام رسان «سروش» ملزم کرده بود و از این پس با بخشنامه امروز دکتر علی عسکری اجرای این برنامه به مرحله آخر خود می‌رسد و استفاده از هرگونه پیام رسان خارجی بویژه پیام رسان تلگرام در رسانه ملی ممنوع خواهد بود.

رئیس رسانه ملی همچنین در این بخشنامه با تاکید بر حمایت ویژه از همه پیام رسان های داخلی، مسئولان سازمان را موظف کرد از کسب و کارهایی که در پیام رسان های داخلی فعالیت می کنند حمایت ویژه کنند و تسهیلات خاصی برای آنها در نظر گیرند.

جنگنده‌های عراقی مواضع داعش در خاک سوریه را هدف قرار دادند

جنگنده‌های عراقی به دستور نخست وزیر این کشور مواضع تروریست‌های داعش را در داخل خاک سوریه بمباران کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد جنگنده‌های ارتش این کشور به فرمان حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق، شماری از پایگاه‌های داعش در خاک سوریه را هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حمله جنگنده‌های عراقی به مواضع داعش در خاک سوریه با هدف نابودی داعش و تامین امنیت مرز‌های مشترک عراق با سوریه صورت گرفته است.

  ادامه مطلب ...

زندگی نامه شهید آبشناسان ، اولین اکستریم باز ایران(شیر صحرا) اولیم تکاور ورزیده ایران ) + عکس


شیر صحرا شهید حسن آبشناسان

بارها با طراحی های خارق العاده اش، در دشوارترین شرایط باعث شده بود ورق به نفع نیروهای ایران برگردد، نامش لرزه به تن عراقی ها می انداخت و به همین دلیل در هر عملیاتی که او حضور داشت صدام نیروهایش را در آن عملیات چندین برابر می کرد، حتی دشمن هم او را «شیر صحرا» می نامید.

  ادامه مطلب ...

نماینده روس: ترامپ هیتلر شماره ۲ عصر معاصر است

یک مقام ارشد دومای روسیه در واکنش به تجاوز نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه، رئیس‌جمهور آمریکا را «هیتلر» شماره دوی عصر معاصر لقب داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام ارشد دومای روسیه در واکنش به تجاوز نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را به «آدولف هیتلر» تشبیه کرد.

الکساندر شرین، معاون کمیته دفاعی دومای روسیه، اعلام کرد وی این اقدام را اقدامی علیه روسیه می‌داند.

او افزود: ترامپ را می‌توان هیتلر شماره یک در عصر معاصر لقب داد، زیرا وی زمان حمله به سوریه را درست مقارن با حمله هیتلر به اتحاد جماهیر شوروی انتخاب کرد.

شایان ذکر است، سحرگاه امروز شنبه ترامپ پیش از ورود بازرسان سازمان ملل برای تحقیق درباره حمله شیمیایی ادعایی در سوریه، با همکاری انگلیس و فرانسه، تجاوز نظامی خود را به سوریه آغاز کرد.

انتهای پیام/

رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی: حمله‌ی سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است

هم‌زمان با خجسته سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاببه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هم‌زمان با خجسته سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی در تهران و قشرهای مختلف مردم، صبح امروز (شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: حمله‌ی سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است. بنده صریحاً اعلام می‌کنم رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند؛ طَرفی هم نخواهند بست، سودی هم نخواهند برد؛ همچنان‌که در سال‌های گذشته در عراق، سوریه،‌ افغانستان حضور پیدا کردند و از این قبیل جنایات انجام دادند و سودی هم نبردند.

  ادامه مطلب ...

لاوروف: بخشی از مسئولیت حمله به سوریه هم متوجه رسانه‌های غربی است

وزیر خارجه روسیه در واکنش به حملات آمریکا و متحدانش به سوریه اعلام کرد بخشی از مسئولیت این حمله متوجه رسانه‌های غربی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در واکنش به حملات تجاوزکارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه اعلام کرد بخشی از مسئولیت حمله نظامی به سوریه، متوجه رسانه‌های غربی است.

وزارت امور خارجه روسیه نیز با انتشار بیانیه‌ای، در واکنش به این حملات اعلام کرد پایتخت سوریه درست در لحظه‌ای که این کشور فرصتی برای داشتن آینده‌ای آرام به دست آورده بود، هدف حمله قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است رسانه‌های غربی در قبال حمله نظامی به سوریه مسئول هستند، زیرا این حمله بر اساس گزارش‌های آن‌ها صورت گرفت.

سید حسن نصرالله: توئیت‌ها و تهدید‌های ترامپ هرگز سوریه، ایران، روسیه و جنبش‌های مقاومت را نمی‌ترساند

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که توئیت‌ها و تهدید‌های ترامپ هرگز سوریه، ایران، روسیه و جنبش‌های مقاومت را نمی‌ترساند.

سید حسن نصرالله: توئیت‌ها و تهدید‌های ترامپ هرگز سوریه، ایران، روسیه و جنبش‌های مقاومت را نمی‌ترساندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان عصر جمعه در همایش «الوفاء للعهد» در ضاحیه بیروت سخنرانی کرد.

وی در این سخنرانی اظهار داشت که هدف حزب‌الله از حضور در انتخابات پارلمانی لبنان، نه تسلط بر «تصمیم‌گیری بیروت» بلکه نمایندگی شیعیانی است که نسل‌هاست در لبنان زندگی می‌کنند.

سید حسن نصرالله، با استقبال از قانون نسبی انتخابات در لبنان گفت که این قانون به همه گروه‌های مردمی اجازه می‌دهد که در انتخابات نمایندگانی داشته باشند.

  ادامه مطلب ...

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه؛ زمان آن رسیده روزشمار نابودی اسرائیل را در تقویم‌ها درج کنیم

امیر حیدری گفت:‌ مسئولان کم‌خرد عربستانی‌ فکر می‌کنند که اگر کشورشان را به زرادخانه تبدیل کنند می‌تواند برایشان امنیت بیاورد.

زمان آن رسیده روزشمار نابودی اسرائیل را در تقویم‌ها درج کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز  تهران  (24 فروردین) ضمن تبریک عید مبعث، گفت: بنده در ارتشی مشغول هستم که با نور امامت امت روشن است،‌ ارتشی که اعتقاد دارد مطیع محض ولایت و فرماندهی معظم کل قوا است، ارتشی که مزین به ولایت‌مداری و ولایت‌محوری است؛ بر همین اساس روز 29 فرودین روز تولد ارتش انقلابی را به همرزمان و فرماندهی معظم کل قوا و خانواده معظم شهدا تبریک می‌گویم.

  ادامه مطلب ...

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2018 – تونس؛ تکواندو ایران قهرمان جهان شد/ جشن قهرمانی جهان بعد از هشت سال

تیم‌ملی تکواندو نوجوانان کشورمان با کسب 7 مدال طلا و 2 برنز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

آقایی نوجوانان ایران با 7 مدال طلا و 2 برنز بر تکواندو جهان/ جشن قهرمانی جهان بعد از هشت سالبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور از روز دوشنبه  20 فروردین‌ماه در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و امروز (جمعه 24 فروردین‌ماه) به پایان رسید.

در پایان این دوره از مسابقات نمایندگان پسر کشورمان با غیرتی مثال زدنی 7 مدال طلا و 2 برنز را به خود اختصاص دادند و توانستند پس از 8 سال عنوان قهرمانی خود را مقتدرانه در جهان تکرار نمایند.

  ادامه مطلب ...

رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح: علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی،

رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح گفتند: علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است.

علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است/ دشمنان از این قدرت فزاینده به‌شدت احساس خطر کرده‌اندبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ضمن تبریک اعیاد بویژه ماه رجب، گفتند: ماههای رجب، شعبان و رمضان، به دلیل ایام متبرک خود برای بندگان صالح خدا عید هستند و باید از این ماههای پر برکت بیشترین بهره معنوی را برد.

رهبر انقلاب اسلامی از اقتدار، امنیت، عزت و توانایی کافی در زمان لازم به عنوان اهداف اصلی نیروهای مسلح نام بردند و با تأکید بر ضرورت کادرسازی و جانشین پروری در نیروهای مسلح خاطرنشان کردند: نتیجه فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در نیروهای مسلح باید در راستای تأمین اهداف تعیین شده باشند.

  ادامه مطلب ...

لکه سیاه دیگر در کارنامه سعودی‌ها؛ محمد بن سلمان با میلیاردر مشهور صهیونیست دیدار کرد

بر اساس یک گزارش، بن سلمان با حییم سابان درباره نقشی که او می‌تواند در تولید محتوای رسانه‌ای در عربستان بازی کند، گفتگو کرد.

محمد بن سلمان با میلیاردر مشهور صهیونیست دیدار کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی العهد لبنان در گزارشی نوشت: روزنامه اقتصادی کالکلست فاش کرد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، هفته گذشته یک دیدار طولانی با حییم سابان، میلیاردر صهیونیست، برگزار کرد. سابان یکی از بزرگترین کمک‌کنندگان به ارتش اشغالگر  رژیم صهیونیستی است. هدف از این دیدار، بررسی فرصت‌ها برای سهیم کردن سابان در راه اندازی طرح‌های هنری و فرهنگی در عربستان سعودی است.


  ادامه مطلب ...

افشاگر اخبار آل سعود: محمد بن سلمان تا سه ماه دیگر به طور رسمی بر تخت می‌نشیند

منابع نزدیک به خاندان سعودی اعلام کردند ملک سلمان، پادشاه عربستان، تا سه ماه دیگر به نفع پسرش از قدرت کناره‌گیری می‌کند.

مجتهد فاش کرد: محمد بن سلمان تا سه ماه دیگر رسما بر تخت می نشیندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتهد، افشاگر اخبار پشت پرده آل سعود، دقایقی پیش در جدیدترین توییت خود نوشت محافل نزدیک به  ولیعهد سعودی اعلام کرده اند محمد بن سلمان در دیدارهایی که با رئیس جمهور آمریکا و «جرد کوشنر»، داماد وی، داشته است از هماهنگی‌ها برای کناره‌گیری پدرش حداکثر تا سه ماه دیگر  و نشستن خود بر تخت پادشاهی خبر داده است.

در این توییت آمده است: محافل نزدیک به محمد بن سلمان اعلام کرده اند وی با ترامپ و جرد کوشنر ( داماد ترامپ) هماهنگ کرده تا حداکثر 4 ژوئیه، ملک سلمان از قدرت کناره گیری کند و ولیعهد سعودی رسما بر تخت بنشیند.

این افشاگر اخبار پشت پرده آل سعود در ادامه گفته است: در صورتی که این اطلاعات صحت داشته باشد، باید وی تا سه ماه دیگر اعلام پادشاهی کند. وی همچنین گفته است منابع درباره علت انتخاب 4 ژوئیه برای این منظور صحبتی نکرده‌اند.

یاوه‌گویی ترامپ: روسیه و ایران بهای سنگینی برای حمایت از بشار اسد خواهند پرداخت

رئیس‌جمهور آمریکا با متهم کردن دولت سوریه به استفاده از گاز شیمیایی در دوما، ایران و روسیه را به عنوان مسئول این حمله معرفی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اسکای نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در اظهاراتی بی اساس با متهم کردن دولت سوریه به استفاده از گاز شیمیایی در دوما، ایران و روسیه را به عنوان مسئول این حمله معرفی کرد.

وی با انتشار یک پیام توییتری ضمن توهین به رئیس جمهور سوریه مدعی شد روسیه و ایران مسئول حمایت از بشار اسد هستند و بهای گزافی را نیز پرداخت خواهند کرد.

ترامپ همچنین در توییتی دیگر ادعا کرد: «در صورتی که اوباما به خط قرمزی که برای پایان دادن به بحران سوریه ترسیم کرده بود، پایبند می‌ماند، فاجعه سوریه خیلی زود به پایان می‌رسید و اسد به تاریخ می‌پیوست.»

در این مطلب 13 نشانه سرطان در مردان بیان شده است که غالبا نادیده گرفته می شوند.

نشانه‌های رایج سرطان در مردان که نادیده گرفته می‌شوندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از علائم سرطان در مردان ممکن است با بیماری ها و مشکلات جسمی دیگر اشتباه گرفته شود. در عین حال، مردان به تأخیر در مراجعه به پزشک مشهور هستند و آسان ترین راه برای آن ها نادیده گرفتن علائم بیماری ها است. اما لازم است که از بدن خود شناخت داشته باشید و در رابطه با این علائم یا هر گونه احساس درد غیر طبیعی و یا دیگر تغییرات جسمی به پزشک مراجعه کنید.

  ادامه مطلب ...