بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

حرمت شکنی عربستان؛ حضور یک یهودی صهیونیست در مدینه منوره + تصاویر

«بن تزیون» بلاگر صهیونیست تصاویری از حضور خود در حرم نبوی در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که موجب خشم و حیرت بسیاری از مسلمانان در شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «بن تزیون» بلاگر صهیونیست تصاویری از حضور خود در حرم نبوی در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که موجب خشم و حیرت بسیاری از مسلمانان در شبکه های اجتماعی شد.

و خود را نخستین یهودی اسرائیلی می داند که توانسته از مکه مکرمه و حرم نبوی دیدن کند.

این تصاویر گواهی دیگری از اقدامات پیدا و پنهان رژیم سعودی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

 حرمت شکنی عربستان/ بلاگر معروف اسرائیلی در حرم نبوی + تصاویر

  ادامه مطلب ...

پاسخ رهبر انقلاب به نامه سردار سلیمانی؛ شما با متلاشی ساختن توده سرطانی داعش به بشریت خدمتی بزرگ کردید

رهبر انقلاب اسلامی به نامه سردار حاج قاسم سلیمانی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش پاسخ دادند.

پاسخ رهبر انقلاب به نامه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانیبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه‌ی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش را به شرح زیر منتشر کرد.

  ادامه مطلب ...

وزارت اطلاعات: جاعل عناوین بزرگ دستگیر شد

سربازان گمنام امام زمان (عج) فردی را که با جعل عناوین مختلف از جمله بازرس ویژه بیت رهبری و پرسنل وزارت اطلاعات اقدام به اخاذی و دریافت رشوه می‌کرد، دستگیر کردند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سربازان گمنام امام زمان (عج) فردی را که با جعل عناوین مختلف از جمله بازرس ویژه بیت رهبری و پرسنل وزارت اطلاعات به اخاذی و دریافت رشوه از طعمه هایش در تهران و کرج اقدام می کرد،دستگیر کردند.

در بازرسی از منزل ح-ف ،کارت ها و احکام جعلی دیگری از قبیل مشاور محاکم عمومی و انقلاب دادستانی تهران ،معاون بازرگانی و مکاتبات جعلی با سازمان بازرسی کل کشور، وزیر اطلاعات و دیگر سازمان ها و نهادها بدست آمده است.

جاعل عناوین بزرگ دستگیر شد

در بین مدارک این جاعل دیپلمه، مهر جعلی پزشک متخصص قلب و عروق با کد نظام پزشکی نیز وجود دارد.

وزارت اطلاعات از هموطنان می خواهد در صورت مشاهده سوء استفاده از عناوینی همچون بیت رهبری یا وزارت اطلاعات ،آن را به ستاد خبری 113 اطلاع دهند.

اولین شهر دنیا کجاست؟ + تصاویر

قدمت اولین شهر دنیا به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد و نام این شهر در کتاب گینس ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهری که در ۲۵۰ کیلومتری جنوب بغداد و بر روی یکی از قدیمی‌ترین شاخه‌های رودخانه فرات قرار گرفته، با عنوان اوروک شناخته می‌شود. این شهر بر اساس آنچه در اسناد تاریخی آمده است، اولین شهر بزرگ سومر بوده است و از مهم‌ترین مراکز مذهبی بین‌النهرین به حساب می‌آید.

بنا بر این گزارش، قدمت شهر اوروک به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. نام این شهر به عنوان اولین شهر ساخته شده جهان در کتاب گینس ثبت شده است.

اولین شهر دنیا کجاست؟

  ادامه مطلب ...

با این 6 عادت پوکی استخوان را از خود دور کنید

اگرچه پوکی استخوان مشکلی بسیار شایع است اما قرار نیست بخشی اجتناب ناپذیر از روند پیری باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پوکی استخوان از هر دو زن بالای ۵۰ سال، یک نفر را درگیر شکستگی می کند. با این حال استراتژی های ساده برای کمک به پیشگیری از این بیماری دردناک و ناتوان کننده وجود دارد:

مصرف کافی مکمل های کلسیم: بهترین زمان مصرف مکمل کلسیم در طول روز و همراه غذا است. در طول شب به دلیل کم‌ تحرکی فرد جذب کلسیم به ‌وسیله کلیه بیشتر می‌شود و احتمال ابتلا به سنگ کلیه افزایش می ‌یابد، به همین دلیل بهتر است در طول روز که بدن در حال فعالیت است و احتمال رسوب کلسیم در کلیه کاهش پیدا می ‌کند، آن را مصرف کرد. فراموش نکنید همراه مکمل‌ ها حتما لیوان آب کافی بنوشید و از خوردن چای همراه یا بعد از مصرف مکمل ‌ها پرهیز کنید.

  ادامه مطلب ...

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ فضیلت‌های ماه ربیع الاول

حجت الاسلام شهرباف گفت: از اعمالی که در ماه ربیع الاول بسیار سفارش شده است، که انسان بتواند در کنار مرجع شریف پیامبر اکرم(ص) قرار بگیرد و یا از راه دور زیارت را به جا آورد.
فضیلت‌های ماه ربیع الاولبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ماه ربیع الاول از جمله ایامی است که در در کنار دیگر ماه‌های قمری به بهار ماه‌ها معروف شده و در گذر از تاریخ اسلام با رویدادهایی، چون ولایت، هجرت و ازدواج پیامبر اکرم (ص) نیز مقارن شده است.

ربیع الاول از جمله ماه‌های پر برکت و فضیلتی است، که در گفتگو زیر به بخش‌هایی از اهمیت و فضائل این ماه اشاره خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهرباف سخنران و کارشناس امور دینی و مذهبی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص فضیلت و اهمیت ماه ربیع الاول گفت: ماه ربیع الاول یکی از ماه‌هایی بوده که هم باعث سرور اهل بیت (ع) و هم حزن است. ربیع به معنای  بهار است و نامگذاری این ماه به این دلیل می‌تواند باشد، در فصل بهار رقم خورده و روز‌های بعدی آن را ربیع الثانی نیز می‌گویند.
  
ادامه مطلب ...

ایهود باراک: دیدار روسای جمهور روسیه و سوریه شکست مفتضحانه‌ای برای اسرائیل است

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی دیدار ولادیمیر پوتین و بشار اسد در سوچی را شکست مفتضحانه‌ای برای سیاست خارجی اسرائیل دانست.

ایهود باراک: دیدار روسای جمهور روسیه و سوریه شکست مفتضحانه‌ای برای اسرائیل استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین،  ایهود باراک، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی، در واکنش به دیدار بشار اسد، رئیس جمهور سوریه با ولادیمیر پوتین، همتای روسی‌اش در سوچی گفت: این دیدار شکست مفتضحانه ای برای سیاست خارجی اسرائیل است و بنیامین نتانیاهو باید استعفا کند.

امروز، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در شهر سوچی روسیه با همتای روس خود دیدار کرد. 

 

انتهای پیام/

بنز سه میلیاردی در تهران +عکس

حضور خودروی مرسدس بنز"S 550" با ارزشی نزدیک به سه میلیارد تومان در خیابانهای تهران.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور خودروی مرسدس بنز"S 550" با ارزشی نزدیک به سه میلیارد تومان در خیابانهای تهران.

 بنز سه میلیاردی در تهران +عکس

 

منبع: مشرق

کاریکاتور/ نقشه بن‌سلمان علیه حزب الله

نقشه بن‌سلمان برای جنگ نیابتی اسرائیل علیه حزب الله/ یک کارشناس مسائل بین‌الملل اسرائیل در ارزیابی کمک به عربستان علیه حزب‌الله لبنان گفت: عربستان در نظر دارد اسرائیل را به‌نیابت از خود به جنگ علیه حزب‌الله سوق دهد.
کاریکاتور/ نقشه بن‌سلمان علیه حزب الله

کاریکاتور/نمایش‌وحدت ارتش‌و‌سپاه در امدادرسانی

ارتش و سپاه به‌مثابه‌ ید واحده در صحنه خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند و فضاسازی‌های غیرواقعی تأثیری در این روند ندارد / رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه نهادهای ارتش و سپاه برای نظم‌بخشی در توزیع اقلام با هلال احمر همکاری می‌کنند از عدم کمبود در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: وسعت مناطق حادثه‌دیده زیاد است ولی هیچ نقطه‌ای بدون ارزیابی امدادی وجود ندارد.

کاریکاتور/نمایش‌وحدت ارتش‌و‌سپاه در امدادرسانی

کشف خطوط آجری مزین با نام خدا به‌قدمت ۴۷۰۰ سال در ایران

عکس11

لایه‌نگاری ۵ مرحله سکونت از زمان ساخت دروازه در آغاز دوره هخامنشی تا ترک محوطه، وقوع زلزله و سرانجام ترک، تخریب و به غارت رفتن آجرهای بنا و سکونت موقت دوره‌های میانه اسلامی در گمانه‌های کاوش محوطه تل آجری پارسه تخت‌جمشید شناسایی و مطالعه شد.

  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب در جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان تاکید کردند: لزوم تامین مسکن زلزله‌زدگان با مدیریت متمرکز و کار جهادی

رهبر معظم انقلاب فرمودند: مهمترین اولویت کنونی، مسئله تامین مسکن زلزله‌زدگان و بازسازی مناطق تخریب‌شده است که باید با کار جهادی و با سرعت عمل لازم، انجام گیرد.

لزوم تامین مسکن زلزله‌زدگان با مدیریت متمرکز و کار جهادیبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بعد از بازدید از مناطق زلزله‌زده در جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان در جمع مسئولان استانی و محلی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، وظایف مسئولان را در قبال زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، بسیار سنگین خواندند و تاکید کردند: مهمترین اولویت کنونی، مسئله تامین مسکن زلزله‌زدگان و بازسازی مناطق تخریب‌شده و آسیب‌دیده است که باید با پشتیبانی دستگاه‌های مختلف نظامی و غیرنظامی و با مدیریت متمرکز و کار جهادی و با سرعت عمل لازم، انجام گیرد.

  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب در بازدید از مناطق زلزله‌زده در سرپل ذهاب: من با یکایک دل‌های داغدار شما همدردم/

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات صبح امروز (دوشنبه) برای بازدید از مناطق زلزله‌زده به صورت سرزده وارد کرمانشاه شدند.

رهبر انقلاب اسلامی ابتدا در شهر سرپل ذهاب حضور یافتند و از مناطق خسارت‌دیده بازدید کردند.

رهبر انقلاب برای دیدار با مردم داغدار و مصیبت زده‌ کرمانشاه، وارد مناطق زلزله‌زده‌ شدند

  ادامه مطلب ...

بروجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: آمریکا باید از تشکیل داعش احساس شرمساری کند/شکست داعش، پیروزی ایران است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فعالیت اصلی داعش مقابله با ایران و انقلاب اسلامی بود که شکست خورده است.

شکست داعش، پیروزی ایران است/آمریکا باید از تشکیل این گروه تروریستی احساس شرمساری کندعلاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهداف اصلی داعش مبنی بر ضربه زدن به ایران و انقلاب اسلامی اظهار کرد: داعش یک وسیله‌ است، هدف را افرادی طراحی کردند که نقش مهمی در تشکیل این گروهک ترویستی داشتند.

وی افزود: آمریکایی‌ها داعش را از مهلکه نجات دادند و امروز این سیاست آمریکا بر همه جهانیان عیان است.

بروجردی با بیان اینکه طراح و پدید آورنده داعش آمریکاست، ادامه داد: فعالیت داعش با هدایت‌های آمریکا صورت می‌گیرد، ایجاد مزاحمت برای ایران، مقابله با انقلاب اسلامی و مقاومت هدف اصلی این گروهک تروریستی با حمایت آمریکاست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه شکست داعش، پیروزی ایران است، خاطرنشان کرد: داعش برای مقابله با ایران و ایجاد مزاحمت برای کشورمان فعالیت می‌کرد لذا طبیعی است شکست این گروه تروریستی برای ایران، سوریه، عراق و محور مقاومت به عنوان پیروزی تلقی شود.

وی تصریح کرد: معتقدم مزاحمت پدیده شوم تروریسم در دنیا حد و مرز ندارد و آمریکا باید در برابر همه جهانیان از پدید آوردن داعش احساس شرمساری کند.

روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی روز به روز علنی‌تر می‌شود؛ مقام نظامی اماراتی: روابط بین ما و اسرائیل برادرانه است!

معاون وزیر دفاع امارات متحده عربی در اظهاراتی بی‌شرمانه، رژیم اشغالگر صهیونیستی را «برادر» ابوظبی توصیف کرد.

مقام نظامی اماراتی: روابط بین ما و اسرائیل برادرانه است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، ژنرال عبدالله محمد الهاشمی، معاون وزارت دفاع امارات، روابط این کشور را با رژیم صهیونیستی برادرانه دانست.

او گفت: امارات و اسرائیل همچون برادر هستند!

معاون وزارت دفاع امارات در مصاحبه با خبرگزاری آمریکایی «دیفنس اند ایراسپیس» در امارات، و در پاسخ به این سوال که آیا افزایش توان نظامی امارات، تهدیدی برای اسرائیل است، گفت: «روابط بین ابوظبی و تل‌آویو، برادرانه است و آمریکا مانند برادر بزرگتر نمی‌گذارد بین ما درگیری صورت بگیرد.»

الهاشمی در ادامه سخنانش افزود: «اگر راه حلی برای اختلافات اسرائیل، و عرب‌ها یا به طور مشخص فلسطین، وجود داشته باشد، سر میز مذاکره به دست خواهد آمد؛ زیرا من بر این باورم که ما به هیچ وجه اسرائیل را تهدید نمی‌کنیم و به نظرم، اسرائیل نیز تهدیدی برای امارات نیست.»

گفتنی است یووال اشتاینیتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، نیز روز گذشته (یکشنبه) در اظهاراتی اذعان کرد: اسرائیل روابط مخفیانه‌ای با برخی از کشورهای اسلامی و عربی دارد و مخفی نگه داشتن این روابط تصمیمی است که خود این کشورها اتخاذ کرده‌اند.

انتهای پیام/

روایت المیادین از حضور متواضعانه سردار سلیمانی در میان رزمندگان سوری در عملیات بوکمال

خبرنگار شبکه المیادین در سوریه در گزارشی به توصیف شخصیت متواضع فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در میان رزمندگان سوری حاضر در نبرد بوکمال پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار شبکه لبنانی المیادین در سوریه که از جبهه‌های نبرد علیه گروه تکفیری صهیونیستی داعش در شهر بوکمال بازدید کرده بود، پس از آزادی این شهر در گزارشی حضور سردار قاسم سلیمانی در بین رزمندگان را "بسیار متواضعانه" توصیف کرد.

 
ادامه مطلب ...

قالیباف در دانشگاه علم و صنعت: به دنبال لفظ نواصولگرایی نیستیم/تعطیل کردن خط هفت متروی تهران یک اقدام سیاسی بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حوزه نواصول گرایی به دنبال لفظ نیستیم و مهم آن محتوایی است که باید به آن عمل شود.

به دنبال لفظ نواصولگرایی نیستیم/بخشی از اصول‌گرایان کارنامه قابل قبولی دارندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف عصر امروز به منظور تبیین ایده‌ای که چندی پیش تحت عنوان نواصول‌گرایی مطرح کرده بود در میان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت حاضر شد و ضمن شنیدن نقطه‌نظرات آنان به سوالات چند تن از دانشجویان پاسخ داد.

شهردار سابق تهران با بیان اینکه در این جلسه باید نسبت به جریان‌های سیاسی کشور در چهار دهه گذشته آسیب شناسی کنیم، گفت: در حال حاضر دو جریان اصلی سیاسی کشور دو قطبی هستند که در همه شئونات مردمی، دولتی، سیاست داخلی و خارجی و عملکرد نظام سیاسی اثرگذار هستند.

  ادامه مطلب ...

شهر "بوکمال" آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه به طور کامل آزاد شد

شهر بوکمال آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه به طور کامل آزاد شد

 نیروهای مقاومت شهر بوکمال آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه را کاملا پاکسازی و آزاد کردند، تروریستها به مزارع اطراف گریخته اند و درگیری ها در اطراف شهر ادامه دارد.

گفتنی است؛ شهر بوکمال آخرین منطقه شهری مهم در سوریه بود که همچنان در اشغال داعش بود. ارتش سوریه هفته گذشته اعلام کرد که توانسته کنترل این شهر را به دست بگیرد اما ظاهرا به دلیل ضد حمله‌ای گسترده از سوی داعش مجبور شده بود تا فاصله چند کیلومتری اطراف شهر عقب‌نشینی کند.

نیروهای ارتش سوریه که روز جمعه بر چند محله از شهر بوکمال سیطره یافته بودند، امروز این شهر را به طور کامل آزاد کردند تا به این ترتیب به سیطره چهار ساله داعش بر مناطق شهری در سوریه پایان دهند.

داعش اکنون تنها برخی مناطق بیابانی به ویژه در مرکز و شرق سوریه در مجاورت با مرزهای عراق را در کنترل دارد که به نظر می‌رسد پاکسازی این مناطق نیز چندان به طول نینجامد.

درخواست تحقیق درباره سران سیا به دلیل ارتکاب جنایات جنگی در افغانستان

  به نقل از  هافینگتون پست، دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی بر اساس نتیجه تحقیقات اولیه خود اعلام کرد مبنای منطقی برای این باور وجود دارد که نیرو‌های نظامی آمریکایی مستقر در افغانستان و نیز سیا در تاسیسات مخفی خود در این کشور، به ویژه از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۴، مرتکب جنایات جنگی شکنجه و بدرفتاری با افراد شدند، و این جرائم در برخی موارد تا سال ۲۰۱۴ نیز ادامه یافته است.

این روزنامه در پایگاه اینترنتی خود نوشت: دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی سوم نوامبر در اطلاعیه‌ای به «اتاق پیش از محاکمه» این دیوان اعلام کرد: «مبنای منطقی برای باور ارتکاب جرائم و جنایات جنگی علیه بشریت در درگیری مسلحانه در افغانستان وجود دارد.» 

فاتو بنسودا، دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی در اقدامی که سولومون ساکو، رئیس عفو بین المللی آن را «لحظه‌ای تعیین کننده در دیوان کیفری بین المللی» توصیف کرد، خواستار اجازه این دیوان برای شروع تحقیقی شد که بر سران سیا و سران نظامی آمریکا و نیز طالبان و مقامات افغان متمرکز خواهد بود. 

ارتش و سپاه نقش مهمی را در کمک به زلزله‌زده‌گان داشتند و مردم شاهدی بر این موضوع هستند

ارتش و سپاه نقش مهمی را در کمک به زلزله‌زده‌گان داشتند و مردم شاهدی بر این موضوع هستند

  به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین ساعات وقوع زلزله غرب کشور در محل حادثه حضور داشتند و به امدادرسانی به زلزله‌زده‌گان مشغول بودند. به همین مناسبت سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت‌وگویی انجام دادند.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره اقدامات ضربتی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمک به زلزله‌زده‌گان غرب کشور اظهار کرد: ما از همان دقایق اول زلزله با امیر سرتیپ حیدری ارتباط تلفنی داشتیم و در به صورت دو طرفه درباره زلزله گفت‌وگو می‌کردیم. بنده به اقدامات برادران عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران و به خصوص نیروی زمینی ارتش آگاه هستم.

وی افزود: مهم این است که در دقایق اولیه حادثه، فرمانده نیروی زمینی ارتش در صحنه حضوری مقتدرانه داشتند و همچنان به حرکت پرتلاششان برای امدادرسانی به زلزله‌زده‌گان ادامه می‌دهند.