بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

مقام آمریکایی: اتهام‌زنی‌های نتانیاهو به ایران اقدامی انحرافی برای فرار از پرونده فسادش است

سفیر سابق آمریکا در عربستان معتقد است اتهام‌زنی‌های اخیر نتانیاهو به ایران روشی برای منحرف کردن توجه پلیس و رسانه‌ها از پرونده فساد اوست.

مقام آمریکایی: اتهامات نتانیاهو علیه ایران اقدامی انحرافی برای فرار از پرونده فسادش استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «چاس فریمن»، سفیر سابق آمریکا در عربستان سعودی در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: اتهام‌زنی‌های اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به ایران درباره برنامه‌ هسته‌ای این کشور ترفندی برای منحرف کردن توجه پلیس و رسانه‌ها از پرونده فساد اوست.

نتانیاهو روز دوشنبه در یک شوی تلویزیونی تمسخرآمیز مدعی شد ایران به فعالیت های هسته ای خود برای ساخت سلاح اتمی ادامه می دهد. لفاظی‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی 60 روز پس از آن مطرح شد که وی از سوی پلیس این رژیم به اتهام فساد مورد بازجویی قرار گرفت. این سومین پرونده فساد نتانیاهو در کمتر از دو سال است.

فریمن افزود: به نظر می رسد، این اقدام بی پروای نتانیاهو، صرفا برای منحرف کردن اذهان عمومی از مشکلات قانونی و سیاسی خودش است.

  

سفیر سابق آمریکا در عربستان اظهار داشت اتهامات بی اساس نتانیاهو علیه ایران، نشان دهنده نقش اسرائیل در دستکاری سیاست های آمریکا و کشاندن این کشور به جنگ با ایران است.

وی تاکید کرد: بدون شک، جمهوری اسلامی  لفاظی های نتانیاهو را به حساب ترس روانی اسرائیل از ایران می گذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد