بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

سلیمانی در گفت‌وگو با فارس: رسیدگی به فساد صندوق فرهنگیان مانند حقوق‌های نجومی است و دولت می‌خواهد در این زمینه مالی‌کشی کند.

محمد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به تغییرات در کابینه روحانی و عزل و برکناری سه وزیر اظهار داشت: هیچ‌یک از این سه وزیر کارنامه پربار و قابل دفاعی نداشتند، اما مسئله اینجاست که وزرای ضعیف‌تر از آنها نیز در دولت وجود دارند. 

سلیمانی با بیان اینکه برخی وزرا، صنعت و اشتغال را دچار رکود کرده‌اند، تصریح کرد:‌ اگر دولت به دنبال بهبود شرایط بود، باید سه وزیر دیگر را تعویض می‌کرد.


  ادامه مطلب ...

باهنر: ترمیم کابینه روحانی باید زودتر از این‌ها صورت می‌گرفت/ باید وزرای دیگری هم‌ تغییر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس محمدرضا باهنر چهارشنبه‌شب در جلسه ماهانه انجمن اسلامی مهندسین خراسان که در بنیاد فرهنگی رجایی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت منطقه باید برای مدافعان حرم دعا کنیم که با قومی یزیدی می‌جنگند و چندین کار مهم در حلب و موصل در حال پیگیری است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: امیدواریم این وقایعی که در منطقه ایجادشده است باعث حذف برخی عناصر سفاک شود که به نام اسلام انواع خشونت‌های غیرشرعی را مرتکب می‌شوند.


  ادامه مطلب ...

وزیر علوم: قصد استعفا ندارم/ با تمام قوا به انجام وظایف خود ادامه می‌دهم

وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت: خبری از استیضاح دریافت نکرده‌ام و قصد استعفا هم ندارم.
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رئیس‌ کمیسیون آموزش مجلس جلسه‌ای در رابطه با موضوعات مختلف آموزش عالی، علم و فناوری، دانشجویی و فرهنگی و موضوع استیضاح خواهیم داشت. 
وی افزود: بنده قصد استعفا هم ندارم و با تمام قوا به انجام وظایف و مسئولیت‌های خود در این وزارتخانه ادامه می‌دهم.
فرهادی در خصوص تغییر روسای دانشگاه‌ها گفت: زمانیکه روسای دانشگاه‌ها کار خود را به درستی انجام داده و فعالانه عمل می‌کنند، نیازی به تغییر آنها نیست.
 
ادامه مطلب ...

ارتش عراق در 15 کیلومتری موصل/شهر برطله آزاد شد

یکی از فرماندهان ارشد ارتش عراق اعلام کرد شهر برطله در شرق موصل، از لوث تروریست‌ها پاکسازی شد.
ارتش عراق در 15 کیلومتری موصل/شهر برطله آزاد شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک فرمانده نظامی ارشد عراق اعلام کرد نیروهای ویژه این کشور، تروریست های گروه (تکفیری -صهیونیستی) داعش را از شهر برطله در شرق موصل، بیرون راندند.
ژنرال طالب شغاتی اعلام کرد شهر برطله در 15 کیلومتری موصل واقع شده و برای عملیات گسترده به منظور بازپس گیری شهر موصل از داعش، «مهم» است.
مدت کوتاهی پیش از گفتگوی شغاتی، نیروهای عراقی با مقاومت شدیدی در این شهر مواجه بودند.
این عملیات پیش از سحرگاه با پیوستن نیروهای ویژه عراقی همراه شد و هم اکنون این شهر در حال پاکسازی است.
عملیات موصل، بزرگ ترین عملیات صورت گرفته از سوی نیروهای عراقی از زمان حمله تحت رهبری آمریکا به این کشور در سال 2003 میلادی است.

بازتاب رزمایش بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در رسانه‌های جهانی

رسانه‌های مختلف بین‌المللی و منطقه‌ای به پوشش خبری رزمایش بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام محمد رسول‌الله(ص) پرداختند.

 همزمان با برگزاری رزمایش بزرگ و مشترک ارتش با نام "محمد رسول‌الله(ص)" و با رمز "یارسول‌الله" از صبح روز چهارشنبه (4 دی) با حضور یگان‌هایی از نیروی زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی در منطقه عمومی جنوب و جنوب شرق کشور، رسانه‌های خارجی نیز به پوشش خبری آن پرداختند.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس نوشت که "ارتش ملی ایران یک رزمایش بزرگ نظامی نزدیک تنگه استراتژیک هرمز در مدخل خلیج فارس آغاز کرده است.... هفته گذشته ایران اعلام کرد که یگان‌هایی از سپاه پاسداران قدرتمند ایران نیز در این رزمایش شرکت کرده و تسلیحات جدیدی در آن امتحان خواهد شد."


Image result for ‫بازتاب رزمایش هوایی ارتش‬‎

   ادامه مطلب ...

همسر بشار اسد: تمام پیشنهادها برای ترک سوریه را رد کردم/ می‌خواستند مردم سوریه را به رئیس جمهورشان بی‌اعتماد کنند

همسر بشار اسد پیشنهاد برخی کشورها برای خروج وی از سوریه را توطئه علیه رئیس جمهور این کشور برشمرد.
اسماء اسد:تمام پیشنهادها برای ترک سوریه را رد کردم/آنها می خواستند مردم سوریه را به رئیس جمهورشان بی اعتماد کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "اسماء اسد" –همسر رئیس جمهور سوریه- در گفتگو با شبکه "روسیه24" از دلیلی که موجب شد تا وی سوریه را ترک نکند خبر داد.
"اسماء اسد" گفت: "از آغاز در اینجا بودم و هیچگاه به فکر اینکه در مکانی دیگر باشم، نبوده ام."
وی افزود: "به من پیشنهاد دادند تا سوریه را ترک کنم، یا بهتر بگویم، از سوریه فرار کنم و آنها سلامت و امنیت فرزندانم را تضمین می کنند. موضوعی که فهم اهداف آن نیاز به نبوغ بالایی ندارد. آنها به دنبال تأمین رفاه من و فرزندانم نبودند، بلکه می خواستند اعتماد مردم سوریه به رئیس جمهورشان را متزلزل کنند."
 
ادامه مطلب ...

بازار داغ افشاگری‎های انتخاباتی آمریکا؛ «داعش پروری» هیلاری به‌ روایت ویکی لیکس

ویکی لیکس از وجود اسنادی مبنی بر حمایت هیلاری کلینتون از داعش خبر داد.
به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیانگذار ویکی لیکس از وجود اسنادی خبر می‌دهد که ارسال تسلیحات آمریکا به داعش را توسط هیلاری کلینتون تایید می‌کند.
شبکه المیادین لبنان اعلام کرد؛ «جولین آسانژ» بنیان‌گذار وب‌سایت "ویکی لیکس" می‌گوید اسنادی در اختیار دارد که کمک‌های هیلاری کلینتون، به داعش را تایید می‌کند.
 
ادامه مطلب ...

در دومین روز رزمایش فدائیان حریم ولایت صورت گرفت؛ بمباران منطقه توسط جنگنده های صاعقه/سوختگیری هوایی فانتوم ها با پشتیبانی F14

جنگنده های صاعقه با بمب های 500 پوندی اهداف فرضی بر روی باندهای پروازی منطقه نبرد را با موفقیت منهدم کردند.
بمباران منطقه توسط جنگنده های صاعقه/سوختگیری هوایی فانتوم ها با پشتیبانی F14
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه دومین روز از رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای بومی صاعقه با بمب های 500 پوندی اهداف فرضی بر روی باندهای پروازی منطقه نبرد را با موفقیت منهدم کردند.
امیر روزخوش سخنگوی ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت، اجرای عملیات سوختگیری هوایی را بخش دیگری از این رزمایش بزرگ عنوان کرد و گفت: جنگنده بمب افکن های فانتوم سوختگیری هوایی از هواپیمای سوخت رسان را به منظور نفوذ در عمق منطقه نبرد و افزایش شعاع عملیاتی در دستیابی به اهداف برد بلند را با اجرای ماموریت TOP COVER توسط هواپیماهای اف-14 اجرا کردند.
انتهای پیام/

سرلشکر جعفری: سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران همکاری می‌کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعاتی داریم که برخی کشورهای منطقه و آل سعود خائن برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.
سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی اظهار داشت: شهدای هر استان کشور ویژگی‌های خاصی دارند و شهیدان استان خراسان شمالی از غیرت و جوانمردی بالایی برخوردار بودند که باعث شد حماسه های بزرگ‌ آفریده شود که آثار آنها امروزه هم در کشور و هم در منطقه دیده می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدا مظهر اقتدار ملی و شکوه انقلاب و محور اصلی ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه هستند که این ایستادگی خود حماسه‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کرده‌ است.
 
ادامه مطلب ...

در راستای تحکیم روابط دوستانه؛ ناوگروه نیروی دریایی روسیه در بندر انزلی پهلو گرفت

چهارمین ناوگروه نیروی دریایی روسیه در راستای تحکیم روابط دوستانه در بندر انزلی پهلو گرفت.
ناوگروه نیروی دریایی روسیه در بندر انزلی پهلو گرفت
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، چهارمین ناوگروه نیروی دریایی روسیه در راستای تحکیم روابط دوستانه و تعامل توسعه دریایی بین کشورهای حاشیه دریای خزر در این بندر پهلو گرفت.
فرمانده ناوگان شمال کشور با اشاره به بازدید ناوگروه‌های کشورهای حاشیه دریای خزر از بنادر همدیگر اظهار داشت: کشورها برای ابلاغ پیام صلح، دوستی و برادری نسبت به اعزام ناوگروه‌ها به کشورهای مورد نظر اقدام می‌کنند.
دریادار دوم افشین رضایی‌حداد به بازدید ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از بنادر روسیه در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: ناوگروه‌های کشور روسیه به طور متقابل از بنادر ایران بازدید داشتند و این روند ادامه دارد.
 
ادامه مطلب ...

وزیر ورزش و جوانان استعفا کرد

وزیر ورزش و جوانان امروز پس از جلسه هیات دولت و گفت و گویی که با حسن روحانی رئیس جمهور داشته است از سمت خود استفعا داد.
کار نشود/////وزیر ورزش و جوانان استعفا کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  پس از دیدار امروز محمود گودرزی با رئیس جمهور وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفا کرد.

گزیه های سرپرستی وزارت ورزش جوانان بزودی معرفی خواهند شد.

طبق اطلاع ما از برخی منابع شانس گزینه ای سابق وزارت ورزش و جوانان که نتوانستند نظر مثبت مجلس را جلب کنند برای تصدی این پست افزایش یافته است.

رضا صالحی امیری، علی اصغر مونسان , نصراله سجادی و سلطانی فر از  گزینه‌های سرپرستی وزارت ورزش هستند.

انتهای پیام/

هفته چهارم مهر95؛ پرفروش‌ترین گوشی‌های بین 900 تا 1 میلیون و 600 هزار تومان

مشخصات و قیمت پرفروش ترین گوشی‌های بازار بین 900 هزار تا 1 میلیون و 600 هزار تومان را در این خبر ببینید.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوریگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر به دنبال خرید گوشی های جدید هستید برای آشنایی و مقایسه پرفروش ترین و جدید ترین گوشی های بازار  بین 900 هزار تا 1 میلیون و 600 هزار تومان سه شنبه ها با ما همراه باشید.
همچنین برای فهرست قیمت گوشی های زیر 900 هزار تومان یکشنبه ها و بالای 1 میلیون و 600 هزار تومان جمعه ها به تارنمای فضای مجازی باشگاه خبرنگاران مراجعه کنید.
در ادامه 6 گوشی پرفروش  حال حاضر بازار در محدوده قیمتی میان رده 900 هزار تا 1 میلیون و 600 هزار تومان مشاهده می‌کنید.
 
ادامه مطلب ...

مرکل: هیچکس بدون رشوه از عربستان حمایت نمی‌کند

صدر اعظم آلمان گفت که هیچکس را در جهان نمی شناسد که بدون دریافت رشوه از عربستان سعودی حمایت کرده باشد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، تارنمای " بوندس ریگیرونگ"  درگزارشی به نقل از صدر اعظم آلمان نوشت : که هرکس از عربستان سعودی حمایت کند، قبل از آن پولش را دریافت می کند.
وی تاکید کرد که هر طرفی به عربستان اسلحه می فروشد پورسانت خود را از حاکمان سعودی دریافت خواهد کرد.
صدر اعظم آلمان همچنین یادآور شد: دلارهای آل سعود برای نخستین بار نتوانستند مانع تصویب قانون جاستا در کنگره آمریکا شوند.

مرکل: هیچکس بدون رشوه از عربستان حمایت نمی‌کند

انتهای پیام/

لحظه به لحظه همگام با عملیات نیروهای عراقی در موصل؛منطقه الشوره در جنوب موصل آزاد شد

عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی موصل از چنگ تروریست‌ها با دستور حیدر عبادی در دومین روز خود ادامه دارد.
هلاکت 2 مسئول داعش در موصل/ آزادی 12 روستا در منطقه نمرودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری نهرین نت عراق، والی خودخوانده موصل و نیز مسئول امنیتی بخش جنوب در گروه تروریستی داعش در موصل از جمله سرکرده‌های این گروه هستند، که در نبرد آزادسازی موصل به هلاکت رسیدند. 

پایگاه  نهرین نت به نقل از برخی منابع در ستاد تبلیغات جنگ عراق اعلام کردند: احمد جبوری، جنایتکار تروریست که والی داعش در موصل بوده و در مقرش در مسجد «صائغ» در محله «بلدیات» اقامت داشت، به هلاکت رسیده است. 
همچنین «احمد خطاب عمر» مسئول امنیت داعش در بخش جنوبی موصل در نبردهای منطقه «الحود» به هلاکت رسید.
  ادامه مطلب ...

بازار داغ افشاگری‎های انتخاباتی آمریکا؛ «داعش پروری» هیلاری به‌ روایت ویکی لیکس

ویکی لیکس از وجود اسنادی مبنی بر حمایت هیلاری کلینتون از داعش خبر داد.
به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیانگذار ویکی لیکس از وجود اسنادی خبر می‌دهد که ارسال تسلیحات آمریکا به داعش را توسط هیلاری کلینتون تایید می‌کند.
شبکه المیادین لبنان اعلام کرد؛ «جولین آسانژ» بنیان‌گذار وب‌سایت "ویکی لیکس" می‌گوید اسنادی در اختیار دارد که کمک‌های هیلاری کلینتون، به داعش را تایید می‌کند.
 
ادامه مطلب ...

با حضور رهبر انقلاب، مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی + تصاویر

مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (علیه‌السلام) در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در شب عاشورای حسینی، مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عالی در سخنانی، «غیرت» را صفتی برجسته و متعالی خواند و با اشاره به مواردی از سیره‌ی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و غیرت و قاطعیت آن بزرگواران در اجرای احکام و حدود خداوند، حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) را مظهر غیرت الهی در ایستادگی مقابل انحراف‌های آشکار دانست و گفت: اگر قیام امام حسین (علیه‌السلام) نبود، از اسلام چیزی جز اسمی باقی نمی‌ماند و مهم‌ترین درس این قیام تاریخی، لزوم پیوند جامعه‌ی اسلامی با رهبری و امامت الهی و حفظ غیرت دینی و روحیه‌ی انقلابی در مردم است.
 
ادامه مطلب ...

حمله ناکام اشرار ضد انقلاب به منطقه 'گلچی در' شهرستان مریوان

حمله تعدادی از اشرار ضد انقلاب به منطقه 'گلچی در' از توابع شهرستان مریوان با حضور به موقع و هوشیاری رزمندگان سپاه بیت المقدس خنثی شد.
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سپاه بیت المقدس استان کردستان، در این حمله به دلیل هوشیاری دلاورمردان سپاه کردستان ، یک ناکامی دیگر برای اشراری که علیه توسعه وامنیت مردم تلاش می کنند رقم خورد و اشرار با دادن تلفات و بر جای گذاشتن تجهیزات خود، پا به فرار گذاشتند.
اشرار ضد انقلاب در این حمله به سلاح های سبک و نیمه سنگین مجهز بوده و اقدام به شلیک آر.پی.جی کرده بودند که این گلوله عمل نکرد.
پس از فرار سراسیمه تروریست ها از منطقه، چند قبضه سلاح از آنها برجای ماند و ضبط شده است.

"پیچ تند روابط ریاض - واشنگتن" در قانونی بنام عدالت ضد حامیان تروریسم

آمریکا به سعودی‎ها خیانت خواهد کرد یا حقوق شهروندان فدای سیاست می‎شود؛
چندی پیش،نمایندگان آمریکا با تصویب قانونی زمینه شکایت بازماندگان حادثه 11 سپتامبر را فراهم کردند.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش نمایندگان کنگره در اقدامی نادر، وتوی رییس جمهور آمریکا را" وتو" کردند. سنا و مجلس نمایندگان آمریکا قانونی بنام عدالت ضد حامیان تروریسم را که زمینه شکایت بازماندگان حادثه 11 سپتامبر از مقامات عربستان به دلیل حمایت از القاعده را فراهم می‎کرد، تصویب کرده بودند که اوباما وتو کرده و حالا این دو مجلس، با رأی بیش از دو سوم بر مصوبه خود تأکید کردند؛ تا وتوی اوباما وتو شود!
 
ادامه مطلب ...

ظریف و لاوروف تاکید کردند: هیچ جایگزینی برای راه‌حل سیاسی بحران سوریه وجود ندارد

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: وزرای خارجه روسیه و ایران در گفتگوی تلفنی، بر لزوم تشدید تلاش‌ها به منظور حل سیاسی بحران سوریه تاکید کردند.
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای درباره گفتگوی تلفنی سرگئی لاوروف و محمدجواد ظریف درباره سوریه خبر داده است.
 وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای خبر داده که وزرای خارجه روسیه و ایران درباره بحران سوریه تبادل نظر و رایزنی کردند.
به گزارش اینترفکس، سرگئی لاوروف و محمدجواد ظریف تاکید کردند که هیچ جایگزین دیگری برای حل و فصل سیاسی بحران سوریه وجود ندارد.
وزرای خارجه روسیه و ایران همچنین بر لزوم تشدید تلاش‌ها برای ایجاد شرایط لازم برای حل سیاسی بحران سوریه تاکید کردند.