بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

هیلی: اسرائیل در سازمان ملل همانند کودکی تنها در میان قلدرهاست!

نماینده آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی مضحک رژیم اشغالگر صهیونیستی را به کودکی تشبیه کرد که در سازمان ملل هدف کشور‌های «قلدر» قرار می‌گیرد.

اسرائیل در سازمان ملل همانند کودکی تنها در میان قلدرها استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، نیکی هیلی، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، در کنفرانس سالانه جامعه آمریکا بر حمایت کشورش از رژیم اشغالگر تاکید کرد و گفت: زمانی که شاهد بودم که چگونه اعضای سازمان ملل به طور مداوم با رفتار قلدرمآبانه، اسرائیل را برای مسائلی همچون حل وفصل مسئله فلسطین و سرکوب معترضان فلسطینی در غزه تحت فشار قرار می‌دهند، شروع به فریاد زدن بر سر همه کردم!

  

نماینده آمریکا در سازمان ملل در ادامه اظهاراتش مدعی شد: برخورد جامعه بین‌الملل با اسرائیل توهین‌آمیز بود. برخورد اعضای سازمان ملل با اسرائیل مرا یاد کودکی می‌اندازد که با رفتارهای قلدرمابانه در زمین بازی مواجه می‌شود.

هیلی در ادامه افزود: من دیگر نمی‌خواستم شاهد چنین رفتاری باشم. دیدن چنین برخوردی از سوی اعضای سازمان ملل با اسرائیل برای من بسیار ناراحت‌کننده بود به طوری که شروع به فریاد زدن بر سر همه کردم.

نماینده آمریکا در ادامه خطاب به همه اعضای سازمان ملل اعلام کرد واشنگتن از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و اگر آنها به این رفتار خود با اسرائیل ادامه دهند و مجبور هستند با آمریکا مقابله کنند.

 هیلی در کنفرانس سالانه جامعه آمریکا گفتگوی کوتاهی با جان نگروپوتنی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در زمان دولت جرج دبلیو بوش، رئیس جمهور اسبق این کشور، نیز داشت. هیلی در این گفتگو گفت: این نگروپوتنی بود که باعث رشد اسرائیل شد و  آن مطرح کرد و در اغلب موارد او مجبور می‌شد برای وتو کردن قطعنامه‌های علیه متحد واشنگتن در خاورمیانه مداخله نماید. این رفتار به یک فرهنگ در سازمان ملل تبدیل شده است که دائما اسرائیل را مورد حمله قرار دهند!

سفیر آمریکا در سازمان ملل در ادامه افزود: زمانی که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، تصمیم خود برای انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس را اعلام کرد اعضای مجمع عمومی سازمان ملل به شدت این اقدام رئیس جمهور را محکوم کردند، با این حال نمایندگان آمریکا در این سازمان به این تصمیم رئیس جمهور افتخار کرده و تحقیرهای ناشی از آن را پذیرفتند.

هیلی در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس لازم است که اجرا شود. 

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد