بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

امیر پوردستان: با مقاومت نزاجا داعش در استان دیاله متوقف شد

 امیر پوردستان: با مقاومت نزاجا داعش در استان دیاله متوقف شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با اقدام به موقع نزاجا داعش که در منطقه جلولا و سعدیه استان دیاله بود نتوانست به مرزهای ما نزدیک شود.
امیر پوردستان: با مقاومت نزاجا داعش در استان دیاله متوقف شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم بزرگداشت تقدیر از تیپ ویژه 65 نوحد که در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: با اقدام به موقع نزاجا داعش که در منطقه جلولا و سعدیه استان دیاله بود نتوانست به مرزهای ما نزدیک شود.

وی ادامه داد: آمریکا تا دیروز مترصد فرصت برای حمله نظامی و انهدام تاسیسات نظامی ایران بود امروز به دنبال نزدیکی و دوستی با ایران است تا غفلت ایجاد کند، اما ملت ایران هوشیار هستند.


ادامه مطلب ...

امیر پوردستان: برگزاری 6 رزمایش در سال جاری/ تهدیدی در مرزها احساس نمی‌کنیم

 فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: 6 رزمایش از سوی نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی شده که یکی از آنها اواخر مهر در منطقه غرب کشور و پس از آن در منطقه شرق کشور و در صورت تصویب این رزمایش‌ها در پایان سال هم یک رزمایش در صورت تصویب ستاد کل نیروهای مسلح برگزار خواهیم کرد.
برگزاری 6 رزمایش در سال جاری/ تهدیدی در مرزها احساس نمی‌کنیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تقدیر از مستند تیپ مخصوص ویژه نوحد با اشاره به رضایت از این تیپ اظهار داشت: امکانات مادی و معنوی از جمله در اولویت قرار دادن مسکن این عزیزان پیش‌بینی شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انجام رزمایش‌های موشکی افزود: 6 رزمایش از سوی نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی شده که یکی از آنها اواخر مهر در منطقه غرب کشور و پس از آن در منطقه شرق کشور و در صورت تصویب این رزمایش‌ها در پایان سال هم یک رزمایش در صورت تصویب ستاد کل نیروهای مسلح برگزار خواهیم کرد.


ادامه مطلب ...

آیا سپاه پاسداران رزمایش موشکی برگزار می‌کند؟ + تصاویر

 باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد:آیا سپاه پاسداران رزمایش موشکی برگزار می‌کند؟ 
حال باید منتظر ماند و دید با توجه به درخواست نمایندگان مجلس و مردم از ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان ذیصلاح نظامی، مسئولین دفاعی چه زمان مبادرت به انجام یک رزمایش موشکی چند روزه خواهند کرد؟
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از جمع بندی مذاکرات هسته‌ای "وین" مباحث داغ و گوناگونی درباره توان نظامی کشورمان مطرح شده که البته سازوکارهای مختلفی درباره توان بازدارندگی کشورمان را ارائه می‌دهد.
پس از قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد،  سردمداران ایالات متحده آمریکا برداشت‌های مختلفی از این قطعنامه داشته و دارند و تلاش می‌کنند تا القا کنند که ایران حق شلیک موشک‌های بالستیک را ندارد که البته این موضوع با واکنش‌های مختلفی از سوی مقامات مختلف لشکری و کشوری جمهوری اسلامی ایران مواجه گردیده است.

آیا سپاه پاسداران رزمایش موشکی برگزار می‌کند؟ + تصاویر
ادامه مطلب ...

مونیز: در مذاکرات هسته‌ای به طور همزمان با دانشمندان اسرائیلی مشورت می‌کردیم

 در گفتگو با یدیعوت آحارونوت؛
وزیر انرژی آمریکا فاش کرد این کشور در مذاکرات هسته ای با ایران، با دانشمندان هسته‌ای رژیم صهیونیستی به طور مرتب در تماس بوده است.
مونیز: در مذاکرات هسته‌ای به طور همزمان با دانشمندان اسرائیلی مشورت کردیم
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا، در مصاحبه با روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت فاش کرد : واشینگتن و هیئت مذاکره کننده آمریکا در وین به صورت دوره‌ای با دانشمندان هسته ای اسرائیلی در طول مذاکرات با ایران، مشورت می کردند. 
مونیز با تاکید بر روابط قوی میان دو طرف افزود:" باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دوست واقعی اسرائیل است. "


ادامه مطلب ...

یادداشت رهبر انقلاب در دفتر یادبود حرم حضرت معصومه (س) +عکس

 در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها یادداشت رهبر انقلاب در دفتر یادبود آستانه‌ی مقدسه‌ی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR یادداشتی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سوم مهرماه ۱۳۷۲ در دفتر یادبود آستانه‌ی مقدسه‌ی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها نوشته‌اند و در حرم مطهر نگهداری می‌شود، منتشر می‌کند.
یادداشت رهبر انقلاب در دفتر یادبود حرم حضرت معصومه (س) +عکس

ادامه مطلب ...

سرلشکر فیروزآبادی: فعالیت‌های موشکی ایران با هیچ مانعی روبرو نخواهد شد

در پی بیانیه ۲۰۴ نماینده مجلس؛
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی به نحوی برنامه‌ریزی شده است که با هیچ مانعی روبرو نخواهد بود.
فیروزآبادی: فعالیت‌های موشکی ایران با هیچ مانعی روبرو نخواهد شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی بیانیه 204 نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوعات موشکی، گفت: برای هر آزمایش موشکی موارد در یک هیات سیاست‌گذاری بررسی و نتیجه آن به محضر فرماندهی معظم کل قوا تقدیم می‌شود که پس از تصویب معظم‌له اقدام می‌گردد.
وی تاکید کرد: مصوباتی که اکنون در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح بوده نیز برابر مصوبه معظم‌له به موقع اجرا خواهد شد.
فیروزآبادی همچنین اظهار داشت: فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران به نحوی که در کشور جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده است با هیچ مانعی روبرو نخواهد بود.

حمله ایران به اسرائیل!!

یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حملات سایبری از سوی جمله حزب الله، حماس و ایران انجام شده است.
حملات سایبری ایران به اسرائیل،واقعیت یا ادعا؟!به گزارش خبر نگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگارات جوان؛ یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی که نامش فاش نشده است در مصاحبه با تایمزاسرائیل، مدعی شده اسرائیل از سوی دشمنانش مورد انواع حملات سایبری به روش های گوناگون قرار گرفته است.
این مقام ارتش اسرائیل در ادامه گفت: در حالی که همیشه مورد حملات سایبری قرار داشتیم ولی این حملات طی سال گذشته (در جریان تجاوز به نوار غزه) با افزایش چشمگیری روبرو شد. ما طی سال گذشته با چالش‌های جدیدی روبرو شدیم که پیش از آن هرگز چنین چالش‌هایی نداشتیم.
وی افزود: این حملات سایبری از سوی همه دشمنان از جمله حزب الله، حماس، گروه های هکری فلسطینی و نیز ایران انجام شده و آنها قابلیت‌های زیادی نسبت به سال های گذشته برای انجام حملات سایبری پیدا کرده‌اند.
این مقام صهیونیست در پایان اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ماهیت حملات سایبری بسیار پیچیده شده است.

پیام سه کلمه ای حاج قاسم به گروه های تکفیری+عکس

 منتشر شدن پیام سه کلمه ی حاج قاسم برای داعشیان در فضای مجازی غوغا به پا کرد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نگاه به حوادث منطقه می توان فهمید که این اتفاقات در دنیای امروز عادی نیست، یک دنیا بسیج شده است برای نابودی شیعه اما فرزندان مهدی فاطمه(عج) با تمام توان مقابل این حملات ایستاده است و مقاومت می کند. امروز مدافعان حرم اهل بیت در کشور های عراق و سوریه جانشان را فدا می کنند تا از حریم امام زمانشان دفاع کنند. کسانی که ندای هل من ناصر امام زمانشان را شنیده اند و لبیک گویان به جبهه های مقاومت راهی شدند؛ مقاومتی تا ظهور و پیروزی نهایی که بی شک نصیب ما خواهد شد.
ادامه مطلب ...

تصاویری دیده نشده از بمباران اتمی هیروشیما

 خبرگزاری آسوشییتدپرس تصاویری جدید از لحظه بمباران اتمی هیروشیما منتشر کرده است.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هفتاد سال از حادثه تلخ بمباران اتمی هیروشیما بوسیله جنگنده‌های آمریکایی می‌گذرد و خبرگزاری آسوشییتدپرس تصاویر جدیدی از لحظه پرتاب بمب و تخریب این شهر ژاپنی منتشر کرده است.
بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی دو عملیات اتمی بودند که در زمان جنگ جهانی دوم به دستور "هری ترومن،" رئیس جمهور وقت آمریکا، علیه امپراتوری ژاپن انجام شدند. در این دو عملیات، دو بمب اتمی به فاصله ۳ روز بر روی شهرهای هیروشیما و ناگازاکی انداخته و باعث ویرانی و کشتار گسترده شهروندان این دو شهر شد. حدود ۲۲۰ هزار نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند. بیش از ۱۰۰ هزار نفر بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال ۱۹۴۵ (1324) به دنبال اثرات مخرب تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند.
بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناگازاکی تا به امروز تنها موارد استفادهٔ جنگی از سلاح هسته‌ای در جهان است.

تصاویری دیده نشده از بمباران هیروشیما

ادامه مطلب ...

پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر

 آیا حزب الله پاسخ حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک‌های "کورنت" خواهد داد. به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باز هم نیروهای هوایی ارتش اسرائیل با یک حمله هوایی سعی کرد به مقاومت ضربه بزند.
*** بازخوانی حمله هوایی اسرائیل
در حمله هوایی اسرائیل به مواضع مقاومت در منطقه "قنیطره" در جنوب سوریه و در بلندی‌های "جولان" و (در نزدیکی شهرک "زبدانی") چند نفر از نیروهای مقاومت به شهادت رسیدند که منابع تعداد را 3 نفر عنوان می‌کنند. البته رژیم صهیونیستی معتقد است این حمله پیامی به "سیدحسن نصرالله" دبیرکل "حزب الله" لبنان بوده که هدف آن ترور "سمیر قنطار" از فرماندهان ارشد حزب الله مستقر در جنوب لبنان است که این حمله هوایی هدفدار با شکست مواجه شد.
پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر

ادامه مطلب ...

تلاش مشترک برای مقابله با ایران

 تلاش مشترک برای مقابله با ایران

السعودیة اسرائیل

مرکز مطالعات امنیت داخلی اسرائیل فاش کرد

اسرائیل و عربستان بیش از هر زمانی به هم نزدیک شده‌‌اند/ تلاش مشترک برای مقابله با ایران

خبرگزاری تسنیم: مرکز مطالعات امنیت داخلی اسرائیل در تازه‌ترین پژوهش خود به نزدیکی بین ریاض و تل‌آویو با هدف آنچه جلوگیری ایران از تبدیل شدن به قدرت بزرگ جهانی خوانده، اشاره کرد.

ادامه مطلب ...

مک کین مدعی شد: توافق هسته‌ای به مسابقه تسلیحاتی در منطقه منجر خواهد شد

در نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا؛
عضو مجلس سنای آمریکا با طرح ادعاهای بی‌اساس ایران را به دخالت در امور کشورهای منطقه متهم کرد.
مک کین مدعی شد: توافق هسته‌ای به مسابقه تسلیحاتی در منطقه منجر خواهد شد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "الحدث"؛ "جان مک کین" عضو مجلس سنای آمریکا در نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا مدعی شد: "دخالت‌های ایران در امور سوریه، لبنان، بحرین، یمن و غزه افزایش یافته است."

"جان مک کین" با طرح ادعاهای بی اساس افزود: توافق هسته‎ای فعالیت‌های شرارت آمیز ایران را در منطقه تقویت خواهد کرد. این توافق پس از مدتی به ایران فرصت می دهد تا موشک بالستیک تولید کند.
وی گفت: توافق هسته‌ای پیامدهای خطرناکی را برای نیروهای آمریکایی در پی خواهد داشت.
این سناتور آمریکایی در پایان ادعاهای خود تصریح کرد: "توافق هسته‌ای به مسابقه تسلیحاتی در منطقه منجر خواهد شد."
وی ادعا کرد :«معتقدیم این توافقنامه تبعات راهبردی دارد و بر اوضاع تأثیر خواهد گذاشت. به نظر می رسد این توافقنامه یک توافقنامه بد است و بدترین توافق در تاریخ است. نگرانی این کمیته از بابت توافق به علت سازوکار راستی آزمایی و بازرسی هاست. آژانس بین المللی انرژی اتمی این بازرسی ها را انجام خواهد داد و هیچ آمریکایی عملا در این بازرسی وجود نخواهد داشت. سازوکار  از بین بردن نگرانی بین المللی درباره ابعاد نظامی برنامه هسته ای ایران در یک توافق دیگر بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی گنجانده شده است که دولت آمریکا و کنگره از آن اطلاع نیافته‌اند. اطلاعاتی درباره فعالیتهای سابق ایران در زمینه مسلح شدن وجود دارد.»

زبان بدن ظریف باز هم حاضر جوابی خود را به رخ کشید/ دری که برای فابیوس چارطاق باز نبود! +تصاویر

ایما و اشاره‌های دیپلماتیک:
"زبان بدن" فاکتوری بسیار مهم در انتقال پیام است که هرگز از قلم سیاستمداران حرفه‌ای جا نخواهد افتاد که سفر وزیر امورخارجه فرانسه به ایران از این قائده مستثنی نبود.
به گزارش خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،  "زبان بدن" فاکتوری بسیار مهم در انتقال پیام است که هرگز از قلم سیاستمداران حرفه‌ای جا نخواهد افتاد.

:«یّتذئ.مذسلمکنثلت.سثا
 
ادامه مطلب ...

طرح جالب اوباما در توییتر رهبری + عکس

توییتر رهبر انقلاب با انتشار جمله ای از سخنان ایشان درباره تهدید به حمله رئیس جمهور آمریکا طرحی از اوباما را منتشر کرده که در حال شلیک به خود است.
طرح جالب اوباما در توییتر رهبری (عکس)

منبع : عصر ایران

دیدار جمعی از بسیجیان مدال‎آور المپیادهای علمی با رهبر انقلاب

جمعی از بسیجیان مدال آور المپیادهای علمیِ کشوری و جهانی ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدالهای خود را تقدیم ایشان کردند.
دیدار جمعی از بسیجیان مدال‎آور المپیادهای علمی با رهبر انقلاببه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار که پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای برگزار شد، مدال‌آوران المپیادهای علمی، ۲۲ مدال کشوری و جهانی خود را در رشته‌های ریاضی، فیزیک و کامپیوتر به رهبر انقلاب اسلامی تقدیم کردند.
رهبر معظم انقلاب نیز در این دیدار کوتاه با تشکر و قدردانی از جوانان مدال‌آور، کسب رتبه‎های برتر علمی را نشانه استعداد و پیشرفتهای علمی فرزندان انقلاب خواندند و گفتند: این نشانه‌ها و پیشرفتها همان چیزی است که به قدرت و اقتدار درونی کشور می‌افزاید.

با حضور امیر سرتیپ اسماعیلی برگزار شد؛مراسم گرامیداشت شهدای سوباشی در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم گرامیداشت شهدای سایت راداری سوباشی گفت: از همان اول انقلاب تهدیدات علیه ما وجود داشته و هنوز هم ادامه دارد.

 امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم گرامیداشت شهدای سایت راداری سوباشی گفت: از همان اول انقلاب تهدیدات علیه ما وجود داشته و هنوز هم ادامه دارد. در عرصه سیاسی، بداخلاقی و بدعهدی‌های زیادی را از دشمنان دیدیم. در عرصه علمی حسادت آنها موجب شهادت دانشمندان ما شد. اما در همه عرصه‌ها دشمن از جمهوری اسلامی فقط مقاومت دیده و سیلی محکمی خورده است.

سرتیپ اسماعیلی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه‌های واقعی کشور هستند تاکید کرد: حیات کشور را سیستم‌های دفاعی تضمین نمی‌کند بلکه نیروی انسانی متعهد و ولایتمدار این کار را می‌کند. سرمایه‌های ما زیر زمین و نفت و گاز نیست بلکه شهدا هستند.

وی افزود: شهدا به ما آموخته‌اند شیطان بزرگ همیشه شیطان بزرگ است. آنها به ما آموخته‌اند که در این منطقه غده سرطانی کیست. آنها به ما آموخته‌اند که چگونه می‌توان دوست را از دشمن واقعی تشخیص داد.

امیر اسماعیلی همچنین اظهار داشت: در عرصه تهاجم فرهنگی وظیفه ما تقویت جبهه خودی است که در این راستا توجه ویژه به الگوهای انقلاب اسلامی بویژه شهدای گرانقدر و تقویت بصیرت و ولایتمداری اهمیت زیادی دارد.

هر مصوبه شورای امنیت برای تهدید توانمندی تسلیحاتی ایران «بی‌اعتبار»‌ است

سرلشکر جعفری:
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هر قطعنامه‌ای که در تضاد با خطوط قرمز کشورمان باشند هیچ اعتباری ندارد و امیدواریم شورای امنیت سازمان ملل وقت خود را برای تصویب چنین پیش‌نویسی به بطالت نگذراند.
 به گزارش مشرق، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی درباره جمع‌بندی مذاکرات‌ هسته‌ای در وین و همچنین پیش‌نویس قطعنامه‌ای که قرار است در شورای امنیت سازمان ملل بررسی شود، تاکید کرد: اولاً بار دیگر باید اعلام کنیم که در جمهوری اسلامی ایران حتی یک مقام مسئول وجود ندارد که با مذاکره و "توافق خوب" در موضوع هسته‌ای مخالفتی داشته باشد، بنابراین آنچه رسانه‌های بیگانه با راهبری مراکز عملیات روانی دشمن به منظور ایجاد دوقطبی‌های کاذب در کشور بر سر موضوع هسته‌ای به راه انداخته‌اند، از اساس کذب بوده و این چنین اقداماتی که همزمان با مذاکرات در جریان بوده و هست، صرفاً به منظور ایجاد یک فضای اجتماعی برای امتیازگیری‌های بیشتر از ملت عزیزمان صورت می‌گیرد.
ادامه مطلب ...