بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی:سال ۹۶ سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال»


رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1396 هجری شمسی، با تبریک ولادت حضرت فاطمه‌زهرا سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نامگذاری کردند.


مطالبه مردم و رهبری از مسئولان تمرکز بر تولید و اشتغال است/ از وضع مردم مطلعم و تلخ‌کامی آنان از مشکلات اقتصادی را با همه وجود حس می‌کنم/ امنیت کشور در محیط پرتلاطم منطقه‌ای و بین‌المللی شاخص بسیار مهمی بود+فیلمبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ هجری شمسی، با تبریک ولادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها و عید نوروز به همه‌ی هم‌میهنان و ایرانیان بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران و با آرزوی سالی همراه با برکت، امنیت و رفاه برای مردم ایران و مسلمانان جهان، سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نامگذاری کردند.
  ادامه مطلب ...

اس ام اس عید نوروز ۹۶

در این بسته مجموعه‌ای از «اس ام اس عید نوروز ۹۶» را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم.

به گزارش حوزه مناسبتی گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عید نوروز با تحویل سال یا لحظه برابری اعتدال بهاری آغاز می‌شود؛ لحظه‌ای که خورشید در سیر ظاهری خود در ابتدای برج حمل، از استوای زمین گذشته و به شمال آسمان میل می‌کند.
 
ادامه مطلب ...

آخرین پیام نوروزى امام خمینی به ملت ایران

امام خمینی در آخرین پیام نوروزی خود تغییرات روحی را که سیره انبیا از اول تا آخر بوده است برای همه ملت خواستار شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امام خمینی در آخرین پیام نوروزی خود تغییرات روحی را که سیره انبیا از اول تا آخر بوده است برای همه ملت خواستار شدند.
 ایشان در این پیام که به تاریخ اول فروردین ماه سال 68 ایراد کردند، فرمودند:
 «بسم اللَّه الرحمن الرحیم‏
 یا مُقَلِّب الْقُلُوبِ و الأبْصار یا مُدَبِّر اللیلِ وَ النَّهار، یا مُحَوِّلَ الحَوْلِ و الأحوال، حوّل حالَنا الى احْسَنِ الْحال.
  
ادامه مطلب ...

آیت‌الله رئیسی در آیین افتتاح رواق حضرت زهرا(س): حضرت صدیقه کبری(س) مظهر تمام صفات و اسماء حسنه الهی است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) مظهر تمام صفات و اسماء حسنه الهی هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در آیین افتتاح رواق حضرت زهرا(س) که با حضور آیت الله نوری همدانی؛ مرجع عالی قدر شیعه، آیت الله علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان؛ استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی همزمان با سالروز میلاد با سعادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام در حرم مطهر رضوی برگزار شد،
 
ادامه مطلب ...

ادعای سناتور کاتن: برای برقراری ثبات، آمریکا باید ایران را در خاورمیانه به عقب براند

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی مدعی شد برای بازگرداندن ثبات به غرب آسیا، آمریکا باید قدرت ایران را در این منطقه به عقب براند.

ادعای سناتور کاتن: برای برقراری ثبات، آمریکا باید ایران را در خاورمیانه به عقب براندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تام کاتن، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان مدعی شد که وضعیت خاورمیانه باثبات نمی‌شود، مگر اینکه آمریکا، قدرت در حال گسترش ایران را به عقب براند.
وی، که به فلسطین اشغالی سفر کرده است، بدون اشاره به کمک‌های کشورش به تروریست‌ها، در اظهاراتی مضحک ادعا کرد: «در سفرم به لبنان، اردن و حالا هم اسرائیل، تنها چیزی که دائما شنیده‌ام در خصوص تهدیدات ایران است. حال این پرسش مطرح است اگر ایران و حزب‌الله و فعالیت‌هایشان نبود، آیا دولت اسلامی (گروه تروریستی داعش) قدرتی که الان دارد را پیش از این داشت.»
این سناتور ضدایرانی آمریکایی در ادامه ادعا کرد: «اگر ما دستاوردهای ایران در منطقه را محدود نکنیم، ثبات نخواهیم داشت و نمی‌توانیم از منافع خود تا جایی که باید، دفاع کنیم.»

«چشم‌زخم» خرافه است یا واقعیت؟

یکی از باورهای عقیدتی که از دیرباز تا کنون در جامعه ما وجود داشته، چشم زخم یا نظر زدن است، دود کردن اسپند یا آویختن خر مهره به گردن سوژه مورد نظر و امثال این‌ها رفتارهایی است که به خاطر جلوگیری از تأثیر چشم زخم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در قرآن کریم آمده است هنگامی‌که یعقوب از پسرانش خواست نزد عزیز مصر بروند به آن‌ها گفت: آنجا از یک در وارد نشوند تا چشم نخورند، بلکه هر کدام از دری وارد شوند. در ریشه یابی این حرکت می‌گویند، حضرت یعقوب با هدف پیشگیری از چشم زخم این کار را انجام داد. همچنین نزول آیه مشهور «ان یکاد...» و حدیثی که از پیامبر خدا رسیده است، درستی این مطلب را نشان می‌دهد.
  
ادامه مطلب ...

تهدید پوشالی رژیم صهیونیستی به انهدام سامانه پدافند هوایی سوریه

اسرائیل مدعی شد سامانه پدافند هوایی سوریه را منهدم خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری به نقل از یکی از وزرای رژیم صهیونیستی اعلام کرد وی تهدید کرده سامانه پدافند هوایی سوریه را منهدم خواهد کرد.
پیشتر رسانه های صهیونیستی از نقش احتمالی روسیه در شلیک پدافند هوایی سوریه به طرف جنگنده های ارتش این رژیم خبر داده بودند.
همچنین پایگاه النشره گزارش داد آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرده است باتری های پدافند هوایی سوریه در صورت تکرار شلیک به سوی هواپیماهای اسرائیلی منهدم خواهد شد.
 
ادامه مطلب ...

حمایت جنگنده‌های اسرائیلی از تکفیری‌های داعش در "تدمر"/موشک‌های سطح به هوای سوریه قاتل جنگنده‌های صهیونیست + تصاویر

پاسخ پدافندی ارتش سوریه نشان داد که نیروهای سوری از المان ها و ابزارهای لازم برای مقابله با جنگنده های ارتش اسرائیل برخوردارند و در این زمینه سامانه های "سام 5" ، "اس-200" وجود دارد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش و نیروهای مردمی سوریه در جنگ با تروریست های تکفیری داعش به موفقیت های مهمی نائل آمدند و در این زمینه پیروزی های بدست آمده در ریف دمشق و شرق حلب موید همین موضوع است.
  
ادامه مطلب ...

جروزالم پست: اسرائیل نگران لغو ممنوعیت‌های سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران است

یک پایگاه صهیونیستی مدعی شد زمان تعیین شده برای منع فعالیت‌های موشکی ایران به سرعت در حال سپری شدن است و اسرائیل آماده رویارویی با دوران پس از لغو ممنوعیت‌ها می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت: در توافق هسته‌ای ایران یک مهلت ده ساله برای ممنوعیت فعالیت‌های هسته‌ای ایران، غنی‌سازی اورانیوم در این کشور و توسعه تجهیزات با قابلیت هسته‌ای قید شده است. مقامات اسرائیل معتقد هستند این مهلت 10 ساله ، که یک سال آن نیز سپری شده است، احتمالا در زندگی سیاسی طولانی به نظر برسد؛ اما در زندگی یک ملت چندان زمان طولانی نیست.
 
ادامه مطلب ...

حرم مطهر حضرت سیدالشهدا ( علیه‌السلام ) کَربُ و بَلا

افسران - لحظاتی پیش، حرم مطهر حضرت سیدالشهدا ( علیه‌السلام ) کَربُ و بَلا

ان شاءالله تشرف به زیارت مرقد مطهر سید الشهداء(علیه السلام) در دنیا و شفاعت ایشان در آخرت نصیبتان شود.
ان شاءالله،ان شاءالله،ان شاءالله.

چگونه گوشی گم شده خود را پیدا کنیم؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که در کشاکش کارهای روزمره و دغدغه های فراوان فراموش کرده باشید که گوشی خود را کجا قرار داده اید وهمه جارا برای یافتن گوشیتان گشته ایداما هیچ رد و نشانی ازآن نیافته اید. نگران نباشید ما در این خبر به شما ترفندی آموزش می دهیم که به وسیله آن بتوانید گوشی و تبلت های  مجهز به سیستم عامل خود را از میان وسایلتان بیابید.
  
ادامه مطلب ...

بیخود به انتظار وصالت نشسته ام

افسران - بیخود به انتظار وصالت نشسته ام هر بار این تویی که رسیدی و در زدی هر بار این منم که در خانه

السلام علیک یا قائم آل محمد
روزی هزار بار دلت را شکسته ام
بیخود به انتظار وصالت نشسته ام
هر بار این تویی که رسیدی و در زدی
هر بار این منم که در خانه بســــــــته ام
هر جمعه قول می دهم آدم شوم ولـــــی
هم عهد خویش، هم دلت را شکستــــــه ام
اللهم عجل لولیک الفرجهم.

مردم معیارهای اصلح بودن را بشناسند و بر اساس آن رای دهند/برجام بدعهدی آمریکا را ثابت کرد

آیت الله موحدی کرمانی در خطبه های نماز جمعه تهران:

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید برای شناخت اصلح تلاش کنیم. چرا که غفلت از این موضوع مجازات سختی را در پی خواهد داشت.

باید دقت کنیم که در انتخابات، سرنوشت کشور را به چه کسی می دهیم/ آمریکا در برجام می خواهد همه چیز را بگیرد و هیچ چیز ندهدبه گزارش خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز خود ضمن توصیه مردم به تقوای الهی گفت: تقوا سرمایه دنیوی و اخروی است و ما در این دنیا به بازاری وارد شدیم که نیاز داریم چیزهایی را بخریم و بفروشیم و از جمله چیزهایی که باید بخریم بهشت است که سرمایه مورد نیاز برای خرید آن، تقوا است. 
 
ادامه مطلب ...

مقایسه تانک "کرار" با "آبرامز" و "چلنجر" + مشخصات و تصاویر

گزارش منابع رسانه ای نشان می دهد که تانک کرار در برخی پارامترها، مزیت‌هایی نسبت به تانک "آبرامز" و "چلنجر" دارد.
به گزارش   خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اخیرا یک تانک پیشرفته را رونمایی کرده که گزارش ها نشان از قدرت بالای این زره پوش تاکتیکی و عملیاتی دارد.
 تحلیلگران نظامی معتقدند که تانک کرار در قیاس با تانک های پیشرفته جهان همچون تانک "آبرامز"  و  "چلنجر"  از قدرت بالایی برخوردار است.
 
ادامه مطلب ...