بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

کریستین ساینس مانیتور: ژنرال سلیمانی، قهرمان ملی ایرانی ها است

یک روزنامه آمریکایی با قهرمان ملی خواندن سردار سلیمانی نوشت اعتبار وی به خاطر تلاش برای سقوط قدرت آمریکا و افزایش نفوذ معنوی ایران در منطقه است.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی «کریستین ساینس مانیتور» در گزارشی از تهران نوشت: سال‌ها بود که ژنرال «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروهای سپاه قدس ایران در سایه فعالیت می‌کرد و در نبردهایی از افغانستان گرفته تا لبنان مشغول انجام وظیفه بود. اما قاسم سلیمانی امروزه  ژنرال برجسته ایران است، مردی که از سوی رسانه‌های اجتماعی به قهرمان ملی ارتقا یافت و دست کم 10 حساب اینستاگرامی به انتشار تصاویر‌ وی در خطوط مقدم در عراق و سوریه مبادرت می‌ورزند.
 
ادامه مطلب ...

وبگاه عبری بررسی کرد قدرت نظامی برتر ایران در برابر ارتش آماتور عربستان

یک وبگاه صهیونیستی نوشت: ایران ارتشی قدرتمند به ویژه در زمینه یگان موشکی دارد اما نقطه مقابلش ارتش کوچک‌ و غیر حرفه‌ای عربستان سعودی است.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبگاه عبری زبان «ماکو» در گزارشی با اشاره به تنش ایجاد شده بین ایران و عربستان سعودی به قیاس توان نظامی دو کشور پرداخت. هرچند که در دکترین نظامی ایران حمله به کشور مسلمانی در دستور کار نبوده و نیست اما به هرحال در قیاس ذکر شده از دیدگاه این وبگاه صهیونیستی، ایران برتری‌های قابل توجهی از بعد تعداد پرسنل نظامی و توانمندی یگان موشکی و نیروی دریایی برخوردار است.
 
ادامه مطلب ...

بسترسازی جنگ جهانی سوم در گستره " نابخردی حاکمان سعودی"

عربستان و ترکیه برای مداخله نظامی در خاک سوریه در تدارک مانورهای تبلیغاتی و میدانی هستند.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر اندازه که از تحولات منطقه بحران زده خاورمینه می گذرد با ورود مسکو در عرصه میدانی معادلات جنگ سوریه به سود جبهه مقاومت و به زیان رژیم ریاض و آنکارا در پبش است،از این جهت عربستان و ترکیه برای مداخله نظامی در خاک سوریه در تدارک تبلیغاتی و میدانی هستند. بنظر می رسد با توجه به تغییر موازنه قدرت به نفع ارتش سوریه و مردم این کشور و همچنین عملکرد بهنگام دولت مسکو در انهدام مواضع گروه های تروریستی، احتمالا در صورت تجاوز به خاک سوریه این کشور گورستان متجاوزین خواهد شد.
 
ادامه مطلب ...

نشریه صهیونیستی: حمله اسرائیل به نطنز خنثی شد/ اشتباه مرگبار تل آویو درباره ایران

جروزالم پست در گزارشی به افشای برنامه خرابکاری تل آویو علیه ایران پرداخت.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جروزالم پست در گزارشی به مستند جدید درباره خرابکاری رژیم صهیونیستی در برنامه‌های هسته‌ای ایران پرداخت. ژنرال مایکل هایدن، رییس پیشین سیا و آژانس امنیت ملی آمریکا مدعی است هدف رژیم صهیونیستی برای فشار بر روی ایران، وارد کردن آمریکا به جنگ با این کشور بود. 
هایدن در فیلم مستند "روزهای صفر" که این هفته در جشنواره بین المللی فیلم برلین اکران شد این سخنان را بیان کرد.
 
ادامه مطلب ...

نیروی هوافضای سپاه به دنبال ساخت هواپیمای بمب افکن بومی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مورد وضعیت ایران در حوزه طراحی جنگنده‌ها، اظهار داشت: این امر بیشتر در دست ارتش است و ما در بحث بدون سرنشین کار کرده‌ایم با این وجود با وزارت علوم صحبت‌هایی شده است و بناست هواپیمای بمب‌افکن را در دست راه‌اندازی قرار دهیم.
به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی‌زاده ظهر امروز در نشست "ایران موشکی" در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در مردم و مسئولان دو نگاه و رویکرد وجود داشت؛ نگاه نخست، رویکرد استقلال‌طلبانه و انقلابی بود که امام(ره)، ملت و رهبری این نگاه را دنبال می‌کردند و در مقابل عده‌ای نیز نگاه خوش‌بینانه به غرب داشتند.
 
ادامه مطلب ...

رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهوری غنا: ملت سوریه باید درباره آینده سوریه تصمیم بگیرند، نه امریکایی‌ها و اروپایی‌ها

رئیس جمهوری غنا و هیأت همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس‌جمهور غنا و هیأت همراه با رهبر انقلاب دیدار کردندبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای «جان درامانی ماهاما» رئیس‌جمهوری غنا با اشاره به نگاه مثبت و جانبدارانه ایران به افزایش همکاری با کشورهای افریقایی از ابتدای انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: قدرتهای سلطه‌گر، مخالف روابط گرم ایران با افریقا و همچنین منشأ عمده‌ی جنگها، درگیریها و تغذیه گروههای تروریستی هستند اما علاج همه این مشکلات در نزدیک شدن «کشورهای مستقل» به یکدیگر و افزایش همکاریهای آنهاست.
 
ادامه مطلب ...

چرا لیست اصلاح طلبان نهایی نمی شود؟/ کاظم جلالی چالش لیست نهایی اصلاح طلبان

با توجه به اینکه دو هفته تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است اما هنوز اصلاح طلبان موفق به ارائه لیست نهایی خود نشده اند.
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه دو هفته تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است اما هنوز اصلاح طلبان موفق به ارائه لیست نهایی خود نشده اند.
این درحالی است که  شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان از صبح امروز به ریاست محمدرضا عارف  برای ارائه لیست نهایی تشکیل جلسه داده اند اما هنوز پس از گذشت چندین ساعت موفق به ارائه لیست نهایی نشده اند.
گفتنی است؛ برخی رسانه ها اقدام به انتشار لیست 30نفره از اصلاح طلبان کردند اما با تکذیب فوری از طرف دفتر عارف مواجه شدند.
اما برخی خبرها حاکی از ان است که دلیل عدم نهایی شدن لیست اصلاح طلبان به خاطر قرار دادن کاظم جلالی از سوی حامیان دولت در لیست اصلاح طلبان است که انها را برای اراءه لیست نهایی با چالش مواجه کرده است.