بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

دیدار آیت الله حق شناس با امام زمان(عج) در مکه

دیدار آیت الله حق شناس و امام زمان(عج)به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شاگردان و دوستان نزدیک فقیه عارف حضرت آیت الله حاج میرزا عبدالکریم حق شناس در گفت‌وگوی تلفنی خبرنگار لبیک با ایشان، خاطره‌ای ناگفته و درس‌آموز را از آن عالم ربانی بیان کرد که در ذیل از نظرتان می‌گذرد:

شاگرد آیت‌الله حق شناس گفت: مرحوم حاج آقا (آیت الله حق‌شناس) هنگامی که می‌خواستند به مکه مشرف شوند در فرودگاه مهرآباد از پرواز جا ماندند و مجبور شدند برای پرواز بعدی، به صورت تنها اعزام شوند.

 

ادامه مطلب ...

ماجرای جاسوسی فعال محیط زیستی چه بود؟

گزارش منطقه ممنوعه به ماجرای جاسوسی کاووس سید امامی ار ایران به بهانه تحقیقات محیط زیستی پرداخته است.

گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نزدیک به یک ماه پیش در  عملیات جامع اطلاعاتی، هشت عضو یک تیم جاسوسی دستگیر می شوند که کاووس سید امامی نیز از دستگیر شدگان فردی که خود را در زندان حلق آویز کرد تا با مرگش موضوع جاسوسی را به حاشیه بکشاند.

گفتنی است  اعضای این شبکه در برخی از مناطق استراتژیک کشور تعدادی دوربین در ظاهر برای رصد امور زیست محیطی نصب کرده بودند که در واقع پوششی برای رصد فعالیت‌های موشکی کشور بوده و تصاویر و اطلاعات ثبت شده را برای بیگانگان ارسال می‌کرده‌اند.

حقایقی از شاهکار سازمان اطلاعاتی سپاه در جریان مرموز «پروژه GEOINT»/ تکمیل نقشهRQ-۱۷۰ چگونه ناکام ماند؟ + تصاویر

حقایقی از شاهکار سازمان اطلاعاتی سپاه در پرونده مرموز «پروژه GEOINT»/ تکمیل نقشهRQ-۱۷۰ چگونه ناکام ماند؟ + عکسیک تیم جاسوسی می تواند با آزمایش خاک یا گونه‌های گیاهی، متوجه نوع سوخت مورد استفاده در موشک‌های ایرانی و تحولات آن شود؛ اقدامی که حتی از عهده پرنده‌های ویژه جاسوسی آمریکا مانند پهپاد آرکیو برنمی‌آید.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی روزهای اخیر و پس از دستگیری یک تیم جاسوسی که شاه مهره اصلی آن یعنی کاووس سید امامی به علت خودکشی، بیش از دیگران مورد توجه قرار گرفته، مهمترین موضوع سیاسی روز را تشکیل می دهد و با توجه به کنایه های ساده لوحانه یا مغرضانه ای که برخی افراد عامی و حتی صاحب مناصب علمی و اجرایی در خصوص بی ربط بودن فعالیت این اشخاص و اقدامات جاسوسی، مطرح می کنند، اطلاع و تحلیل نحوه فعالیت این تیم برای بسیاری از افکار عمومی و کارشناسان، اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

  ادامه مطلب ...

یادداشت معنادار خط حزب الله؛ انقلابی‌نماها به‌دنبال چه هستند؟

هفته‌نامه خط حزب‌الله در نسخه این هفته خود یادداشت معناداری منتشر کرد.

انقلابی‌نماها به‌دنبال چه هستند؟به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته‌نامه خط حزب‌الله نشریه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در یادداشتی تبیینی با برشمردن سه جریان اصلی جامعه مدینه در زمان حیات پیامبر(ص) با استفاده از بیانات رهبر معظم انقلاب، جریان انقلابی‌نماها در صدر اسلام و در دوران حاضر را بررسی کرده است.

متن کامل این این یادداشت به این شرح است:

  ادامه مطلب ...

کدام سیاستمداران آمریکایی از ترویج مالکیت سلاح گرم سود می‌برند؟ +تصاویر

پایگاه اینترنتی مترو در مطلبی به بررسی لیست سیاستمداران آمریکایی که از ترویج مالکیت سلاح‌های گرم بهره می‌برند، پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پایگاه اینترنتی مترو در پی جدیدترین حادثه خونین تیراندازی در آمریکا در مطلبی به بررسی لیست سیاستمداران آمریکایی که از ترویج مالکیت سلاح‌های گرم و آموزش نحوه استفاده از آن در این کشور بهره می‌برند، پرداخت.

  ادامه مطلب ...

وزیر دفاع آمریکا اتهامات مقامات کشورش علیه ایران را تکرار کرد

جیمز متیس در سخنانی در بروکسل بار دیگر اتهامات مقامات کشورش علیه ایران را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا در حاشیه نشست وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو در بروکسل بار دیگر اتهامات مقامات کشورش علیه ایران را تکرار کرد و ایران را مسئول مشکلات خاورمیانه خواند.

وزیر دفاع آمریکا مدعی شد: ایران در بحران‌های یمن، سوریه، لبنان، بحرین و عراق نقش دارد.

متیس بدون اشاره به اشغالگری‌های کشورش در عراق و منطقه افزود: ما باید سوریه را به سوری‌ها واگذار کنیم و می‌خواهیم عراقی‌ها زمام امور کشورشان را به دست بگیرند!

متیس گفت: ناتو و واشنگتن در خصوص تهدیداتی که ترکیه در مرز‌های جنوبی خود شاهد است در کنار آنکارا ایستاده‌اند.

او افزود: مذاکرات با ترکیه بر اساس صداقت و شفافیت و با هدف حل و فصل مسئله سوریه از طریق روند سازمان ملل است. 

بیانیه وزارت خارجه آمریکا در حمایت از سران فتنه

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای مداخله‌جویانه، خواستار «آزادی فوری» سران فتنه شد.

بیانیه وزارت خارجه آمریکا در حمایت از سران فتنهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، هدر نائورت -- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا -- با انتشار بیانیه‌ای مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران، خواستار «آزادی فوری» سران فتنه شد.

بر این اساس، در ادامه اظهارنظرهای مداخله جویانه و ضد ایرانی مقام‌های آمریکایی، حالا سخنگوی وزارت خارجه این کشور بیانیه‌ای درباره سران فتنه 1388 منتشر کرد. در بیانیه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا آمده است: «این هفته هفتمین سالگرد بازداشت مهدی کروبی و میرحسین موسوی، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 2009 به همراه همسر او، زهرا رهنورد فعال حقوق زنان است».

هدر نائورت در این بیانیه مداخله جویانه، بازداشت سران فتنه را «مغایر با تعهدات بین‌المللی ایران در مسائل حقوق بشری» خواند. این مقام آمریکایی پا را از این هم فراتر گذاشت و با دخالت در امور داخلی ایران، خواستار «آزادی فوری» سران فتنه شد.

تاکید بر آزادی سران فتنه در حالی صورت گرفته که آنها پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری، ادعای دروغین «تقلب» را مطرح کردند و با بی‌توجهی به سازو کارهای قانونی در کشور، بی قانونی و ایجاد فتنه را در دستور کار خود قرار دادند.

کاریکاتور/ آقا هول نزن، میاد پایین!!!

نوبخت: مردم برای خرید ارز هول نزنند/قیمت دلار باید زیر ۴۰۰۰ تومان باشد / در هیاهوی گرانی‌های دلار و تشکیل صف‌های طولانی در خیابان فردوسی برای خرید دلار سخنگوی دولت به مردم توصیه کرد که برای وارد شدن به بازار ارز هول نزنند.
کاریکاتور/ آقا هول نزن، میاد پایین!!!

انتقاد شدید یک جامعه‌شناس مطرح از اظهارات روحانی و کم‌توجهی به پدیده بی‌نظیر ۲۲ بهمن

یک استاد جامعه‌شناسی گفت: اگر۱۰ نفر باشند که از ابتدای نظام مسئولیت و منصب داشته‌اند و بابت آن باید به مردم و معترضان پاسخگو باشند، یکی از آنها آقای روحانی است، ایشان باید پاسخگو باشد، نه طلبکار.

انتقاد شدید یک جامعه‌شناس مطرح از اظهارات روحانی و کم‌توجهی به پدیده بی‌نظیر 22 بهمن

علیرضا شجاعی‌زند استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگویی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حضور پرشور و تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: مردم ما مردم نجیبی هستند. نجابت مردم ایران را می‌توانید از حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن به‌دست آورید. با وجودی که مشکلات این مردم به ویژه به لحاظ اقتصادی همچنان به قوت خود باقی است، در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور به مراتب پرشورتری داشتند. این بیانگر فهم بالای ایشان نیز هست که شرایط و ضرورت‌های را به‌خوبی درک می‌کنند.

وی ادامه داد: این حضور پرشورْ مختص تهران هم نیست و نبود.

  ادامه مطلب ...

یوز ایرانی یا جاسوس‌آمریکایی؟!

کیهان به نوبه خود طی گزارش مفصلی در اسفند ماه ۱۳۹۳ و با عنوان «مجوز شکار حیوانات یا جمع‌آوری اطلاعات» به ماجرای مشکوک حضور اتباع آمریکا و انگلیس که در پوشش شکار به مناطق کویری ایران گسیل شده بودند، پرداخت.

یوز ایرانی یا جاسوس‌آمریکایی؟!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «حسین شریعتمداری» در روزنامه «کیهان» طی یادداشتی نوشت:تقریبا از دو سال قبل بود که ناگهان ماجرای «یوز» ایرانی و خطر انقراض آن به یکی از پدیده‌های مهم و تعیین‌کننده زیست محیطی تبدیل شد!

صد‌ها گزارش و خبر درباره ضرورت حفاظت از یوز ایرانی بر صفحه روزنامه‌ها و مجلات نشست، دهها کارشناس اروپایی و آمریکایی برای کمک به کارشناسان محیط زیست کشورمان و آموزش چگونگی حفاظت از این حیوان زبان‌بسته عازم ایران شدند، تصویر یوز ایرانی روی پیراهن ورزشکاران در تیم‌های ملی کشورمان نقش بست، سریال پر بیننده «پایتخت» یکی از قسمت‌های این سریال را به یوز ایرانی اختصاص داد و مورد تقدیر سازمان حفاظت از محیط زیست قرار گرفت، سازمان صدا و سیما چند فیلم مستند از یوز ایرانی با دوربین‌های دید در شب تهیه و پخش کرد، صدها تابلو با مضمون «محل عبور یوز ایرانی» در کناره جاده کویری شرق کشور از گرمسار تا سمنان و دامغان و شاهرود و سبزوار تا نیشابور نصب شد و... هیچکس نپرسید چه شده که یکباره یوز ایرانی و حفاظت از آن به یکی از اصلی‌ترین مسائل کشورمان تبدیل شده و چرا منطقه کویری سمنان و شاهرود تا این اندازه مورد توجه کارشناسان آمریکایی و اروپایی قرار گرفته که سفرهای پی در پی آنان به ایران و حضور شبانه روزی آنها در این منطقه را به دنبال داشته است؟!

  ادامه مطلب ...

طی تذکری در صحن؛ پورابراهیمی: بانک مرکزی توان لازم برای مدیریت بازار ارز را ندارد/ لاریجانی: این موضوع را پیگیری می‌کنم

رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: بانک مرکزی توان لازم برای مدیریت بازار ارز را ندارد و باید به رئیس جمهور تذکر داد.

پورابراهیمی: بانک مرکزی توان لازم برای مدیریت بازار ارز را ندارد/ لاریجانی: من هم پیگیری می‌کنمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی طی تذکری در صحن علنی امروز چهارشنبه (25 بهمن ماه) با بیان اینکه امروز وضعیت نگران‌کننده‌ای در بازار ارز وجود دارد، گفت: در هفته‌های گذشته به دلیل عدم مدیریت صحیح بازار ارز، ارزش پول ملی حدود 25 درصد طی این روزها کاهش داشته است.

وی ادامه داد: این وضعیت اثر منفی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی به واسطه سرمایه‌گذاری داشته و همچنین آثار تورمی را هم درپی داشته است.

نماینده مردم کرمان و راور تأکید کرد: دولت پیش از این اعلام کرده بود که توانسته نرخ تورم را کاهش دهد، اما وضعیت کنونی این اظهارات را دچار چالش کرده است.

  ادامه مطلب ...

رازی از سردار سلیمانی که پس از 10 سال فاش شد!

کارشناس سابق شبکه العربیه در کانال تلگرامی خود ناگفته ای از سردار سلیمانی را در روز ترور شهید عماد مغنیه نوشت.

خبری از سردار سلیمانی که 10 سال بعد افشا شد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،«نجاح محمد علی» کارشناس برجسته مسائل منطقه و کارشناس سابق شبکه العربیه در کانال تلگرامی خود نکته ناگفته ای از روز ترور شهد عماد مغنیه گفته است. وی در متنی کوتاه از همراهی سردار سلیمانی در روز شهادت مغنیه خبر داده و نوشته است:

«قاسم سلیمانی ⁩ تنها دقایقی زودتر از ⁧ عمادمغنیه ⁩ از ساختمان خارج و با خودرو اش از منطقه دور شده بود؛ ۱۰سال از این‌ ترور گذشت... اما خدا حاجی را برای این روزهای ما زنده نگه داشت.»

خبری از سردار سلیمانی که 10 سال بعد افشا شد!

منبع:الکوثر

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد: دلار رکورد ۵ هزار تومان را شکست؟/ مردم نگران سفر‌های شب عید

یکی از بخش‌های اقتصادی کشور که تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز قرار می‌گیرد،حوزه مواد غذایی و خوراکی مورد نیاز خانوارهای ایرانی است.

دلار رکورد ۵ هزار تومان را شکست!/ مردم نگران سفر‌های شب عیدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بخش‌های بسیار تاثیرگذار در ارتقاء یا تنزل معیشتیِ خانوارهای ایرانی، به حوزه مواد غذایی و اقلام اساسی مرتبط با آن معطوف می شود.

اگرچه در نگاه اول، بسیاری از اقلام موردنیاز در سفره غذایی مردم ایران، با اتکای به توانمندی، ظرفیت و فعالیت زارعان، باغداران و تولیدکنندگانِ داخلیِ فعال در صنایع غذایی تامین می شود، اما نقش بسیار تعیین کنده میزان نرخ ارز در قیمت تمام شده محصولاتِ این‌چنینی از واقعیاتی است که نمی‌توان منکر آن شد.

در این میان برخی از محصولات غذایی بصورت مستقیم از آن سوی مرزها وارد کشور می شود که به تبع نوسانات نرخ ارزی بصورتِ آنی، بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

  ادامه مطلب ...

ترامپ: وضعیت زیرساخت‌ها در آمریکا اسف‌بار است/ ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه هدر دادیم

رئیس‌جمهور آمریکا با اسف‌بار خواندن وضعیت زیرساخت‌ها در کشورش، از صرف هزینه بسیار این کشور در منطقه خاورمیانه انتقاد کرد.

ترامپ: وضعیت زیرساخت‌ها در آمریکا اسف‌بار است/ ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه هدر دادیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در نشستی با برخی اعضای کنگره، صرف هزینه‌های بسیار در مناطق مختلف جهان از جمله خاورمیانه را نادرست خواند و به شدت از آن انتقاد کرد. وی گفت: «در شرایطی که صنایع زیرساخت ما، جاده‌ها، تونل‌ها و پل‌های ما شرایط اسف‌باری را سپری می‌کنند، ما ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه خرج کردیم.»

ترامپ با اشاره به هزینه‌های هنگفت جنگ در خاورمیانه افزود: «ما هفت هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کردیم، در واقع هدر دادیم. مهمتر از همه خیلی‌ها جان شان را از دست دادند. نزدیک به دو ماه پیش هزینه‌کرد ما در خاورمیانه به ۷ هزار میلیارد دلار رسید. اگر شما بخواهید دو دلار برای ساختن یک جاده قرض بگیرید یا بخواهید تونل بسازید، پل بسازید، یا پلی را بازسازی کنید، پل‌هایی که بسیاری شان خراب شده‌اند چنین توانایی را نخواهید داشت. با این وجود، هفت هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هدر رفته است.»

  ادامه مطلب ...

جعفری دولت آبادی مطرح کرد؛ فرافکنی عده ای در ماجرای خودکشی سیدامامی/ دخالت در امر قضایی اشکال دارد

دادستان تهران گفت: برخی علی رغم اینکه هم پزشکی قانونی و هم قاضی ویژه دادسرای جنایی و هم خانواده متوفی اعلام کرده اند که این موضوع خودکشی بوده است، کماکان فرافکنی و تشکیک می کنند.

فرافکنی عده ای در ماجرای خودکشی سیدامامی/ دخالت در امر قضایی اشکال داردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در حاشیه جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در ارتباط با پرونده جاسوسان محیط زیست اظهار کرد: روز گذشته در این رابطه توضیحاتی ارائه کردیم اما ذکر چند نکته در اینجا مورد تاکید است ابتدا اینکه عده ای گلایه می کنند که مسئول حفظ جان متهمان و زندانیان چه کسی است این در حالی است که دادستان تهران در تمام زندانها، قاضی مقیم دارد.

  ادامه مطلب ...

پیام رهبر انقلاب در پی حماسه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ عظمت راه‌پیمائی امروز پاسخ دندان‌شکنی به بیگانگان و سست‌عهدان داد

رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی حماسه راهپیمایی امروز ملت عزیز ایران در سراسر کشور پیامی صادر کردند.

پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن‌ماهبه گزارش گروه سیاسى باشگاه خبرنگاران جوان،  درپی حماسه راهپیمایی امروز ملت عزیز ایران در سراسر کشور، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز و سربلند ایران! امروز عزم و بصیرت شما حادثه‌ی بزرگ و خیره کننده‌ئی آفرید. عظمت راه‌پیمائی امروز شما که به نظرِ محاسبه‌گرانِ دقیق، از سالهای پیش پرجمعیت‌تر و پرشورتر بود، پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به بیگانگان و دشمنان و سست‌عهدان داد. دشمن با تکیه بر تصوّر ناقص و باطل خود از ایران و ایرانی، همه‌ی توان و تلاش تبلیغی خود را بر این متمرکز کرده بود که ۲۲ بهمن امسال را بی‌رونق و احیاناً به ضد خود تبدیل کند.

شما عملاً زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ آنان کشیدید و پایبندی به آرمانهای امام راحل را با شعارهای خود و با حضور گرم خود، با صدای بلند فریاد کردید. نهیب ملت ایران دشمن را به عقب میراند و عزم راسخ او معادلات غلط آنان را به هم میریزد. مسئولان کشور قدر این پدیده‌ی بی‌نظیر را بدانند و با استقامت کامل و روحیّه‌ی انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمانهای انقلاب دفاع کنند. آینده متعلق به ملت بیدار و بصیر ماست، ما مسئولان باید بکوشیم از ملت عقب نمانیم. ولا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الأعلون ان کنتم مؤمنین

والسلام علیکم و رحمت الله بیست و دوم بهمن   1396     سید علی خامنه‌ای

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد: نیم نگاهی به دستاوردهای اقتصادی ایران طی چهار دهه اخیر

دستاوردهای ایران نشان می‌دهد با وجود برخی مشکلات، بخش قابل توجهی از توفیقات معطوف به حوزه اقتصادی می‌شود.

نیم نگاهی به دستاوردهای اقتصادی ایران طی چهار دهه اخیر/از ارتقای سطح رفاه مردم تا توسعه صنعتی کشوربه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته گسترده است و  ارزیابی آن در قالب یک گزارش نمی‌گنجد؛ دستیابی به موفقیت های گوناگون در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی در سایه حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش و ایستادگی ملت ایران  آنچنان برجسته است که بعد از گذشت 40 سال، ایران اسلامی را به الگویی قابل توجه در میان کشورهای منطقه تبدیل کرده و کم نیستند کشورهایی که تلاش می‌کنند با ایستادگی و مقاومت و حرکت در مسیری مشابه آنچه که ایران انتخاب کرده،به دستاوردهای هر چه بیشتری نائل شوند و به نوعی تراز و سطح خود را ارتقا بخشند.

با توجه به فرا رسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و عنوان سال جاری ( اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال )،تلاش می شود با نگاهی اقتصادی،دستاوردهای ایران اسلامی در عرصه مذکور ، با جزئیات هر چه بیشتری مورد واکاوی قرار گیرد.

  ادامه مطلب ...

گاف جدید آمدنیوز؛ درماندگی آمدنیوز از انعکاس حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96

کانال معاند آمدنیوز که از حضور گسترده‌ی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دستپاچه شده بود، سعی کرد واقعیت را وارونه جلوه دهد.

درماندگی آمدنیوز از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال معاند آمدنیوز همیشه سعی کرده است با دروغ‌های بزرگ و شایعات خود، حقایق کشور را وارونه جلوه دهد تا مردم را از نظام اسلامی ناامید کند.

گردانندگان این کانال معاند که امروز با مشاهده حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی احساس درماندگی می‌کردند، با انتشار تصاویری خاص از مراسم امروز، سعی داشتند حقیقت حضور گسترده مردم را تحریف کنند.

  ادامه مطلب ...

جشن مردمی انقلاب/ حضور مقامات کشوری و لشکری در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن +تصاویر

امروز به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همه مردم به‌ویژه سیاسیون در راهپیمایی باشکوه و عظیم 22 بهمن حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تاریخی همیشه جاودان در تقویم شمسی است. جشنی که هر ساله با حضور پرشور ملت شریف و غیور کشورمان هرچه باشکوه‌تر برگراز می‌شود.

  ادامه مطلب ...

سردار سلیمانی در جمع راهپیمایان کرمانی: این غلط است که برخی پای سفره نظام باشند اما پز اپوزیسیونی بدهند

فرمانده سپاه قدس گفت: این غلط است که برخی پای سفره نظامی باشند که خون ۲۰۰ هزار شهید پای آن ریخته شده است، اما پز اپوزیسیونی بدهند.

انقلاب اسلامی درشرایطی سخت شکل گرفت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در جمع مردم کرمان باتبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: خداوند را شکر کنم از اینکه ما مکتب و مذهبی را داریم که این مکتب و مذهب دیروز و امروز تا آخر حیات بخش بشریت است.

وی تصریح کرد: انقلاب های زیادی در در دنیا به وقوع پیوسته است ،مثل انقلاب کارگران روسیه، بعضی انقلاب ها عنصری بودند مثل سیاه ها بر علیه سفیدها اما انقلاب ما در مقطعی به وقوع پیوست که دنیا تحت حاکمیت یک دوقطبی جهانی بود و کسی در جهان باور نمی کرد کشوری بتواند مستقل از این دو بلوک، حرکت کند و حرف بزند.

سردار سلیمانی ابراز کرد: فقط در تاریخ پیامبران می بینیم کسانی بودند که توانستند نظام فاسد و مسلط برمردم را با تکیه بر ایمان به خدا سرنگون کنند.

  ادامه مطلب ...