بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

انهدام سامانه‌های "آرو" اسرائیل با موشک‌های غول‌پیکر "عماد" و "سجیل" + تصاویر


سامانه‌های "آرو" می‌توانند با موشک‌های غول‌پیکر "عماد" و "سجیل" منهدم شوند.
به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ارتش اسرائیل یکی از قوای نظامی مهم منطقه است، این اهمیت در دارا بودن زره پوش های مهم و تجهیزات هوایی پیشرفته  صهیونیست ها خلاصه می شود.
البته رژیم صهیونیستی بمب اتم نیز دارد که این موضوع یک مبحث جداگانه بوده و هیچکدام از نهادهای بین المللی توانایی رسیدگی به پرونده تسلیحات اتمی اسرائیل را ندارند و پشتیبانی ایالات متحده آمریکا و غرب از "تل آویو" از دلایل این عدم رسیدگی است.  
اما سرزمین های اشغالی در یک دهه اخیر به صورت جدی در تیررس موشک های مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان قرار گرفته و این موضوع نگرانی شدید مقامات "تل آویو" را برانگیخته و آن ها به دنبال استقرار سامانه های موشکی متنوع در اقصی نقاط سرزمین های اشغالی هستند.
یکی از این سامانه ها،  سیستم  دفاع موشکی مدرن (اما ناکارآمد) کلاس  "آرو"  ارتش اسرائیل بوده که به گفته صهیونیست ها توانمندی از بین بردن اکثر اهداف در برد بلند را دارد.
 
ادامه مطلب ...

آیت‌الله مکارم شیرازی: دیدار با سران فرقه بهائیت جرم است

در اعتراض به دیدار فائزه هاشمی با اعضاء فرقه بهاییت؛
آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: منتظر بودم که ببینم آیا در این خصوص اعتراضی می‌شود یا خیر که دیدم خبری نیست.
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به ملاقات فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت اظهار کرد:‌ منتظر بودم که ببینم آیا در این خصوص اعتراضی می‌شود یا خیر که دیدم خبری نیست تا اینکه شنیدیم پدر او اعتراض ملایمی داشته است، ولی باید پرسید چرا دیگران سکوت کردند.
وی با اشاره به اینکه به سهم خودم چنین اقدامی را محکوم می‌کنم تصریح کرد: این اقدام از نظر قانونی جرم بوده و قابل تعقیب است و باید پیگیری شود.

مشاور سعودی پاسخ داد!/چگونه زنان خود را کتک بزنید؟+ تصاویر


یک مشاور امور زناشویی سعودی بر این باور است در صورتی که زنان خود را با مردان برابر بدانند باید کتک بخورند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیکانکرونیکل؛ چندی پیش ویدئویی در شبکه ملی عربستان پخش شد که در آن یک مشاور خانواده روشی را برای کتک زدن زنان و تأدیب آن‌ها ارائه کرد.

این ویدئو در ماه فوریه (بهمن 94) و در ماه آوریل (فروردین 95) به وسیله موسسه تحقیقاتی خاورمیانه در واشینگتن شناسایی شد و واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت. دولت عربستان نیز پخش این ویدئو را از شبکه ملی این کشور تأیید کرد.

  ادامه مطلب ...

عربستان حاضر نیست، امنیت زائران ایرانی را تضمین کند


اوحدی خبر داد:
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عربستان حاضر نیست درباره امنیت زائران ایرانی تضمین مکتوب دهد.
عربستان حاضر نیست، امنیت زائران ایرانی را تضمین کندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت درباره آخرین وضعیت حج تمتع سال 95 گفت: عربستان حاضر نیست درباره امنیت زائران ایرانی و عدم برخوردهای تحقیر آمیز با ایرانیان، تضمین دهد.
وی تاکید کرد: از عربستان  خواسته ایم تضمین دهد تا در فرودگاه ها (حادثه فرودگاه جده ) و دیگر مکان ها به زائران ایرانی بی حرمتی نشود،اما سعودی ها تضمین نمی دهند.

استراتژی آمریکا در فروپاشی نظام "داس و چکش" چه بود؟

سامانه موشکی ایالات متحده آمریکا در اروپا به دنبال کنترل فدراسیون روسیه و برنامه موشکی این کشور است.
به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت دو قدرت برتر موشکی جهان در 15 سال اخیر به نقطه عطف خود رسیده به نحوی یک نوع جنگ سرد بین ایالات متحده آمریکا و فدراسیون روسیه در حوزه موشک های سطح به سطح به راه افتاده است. 

در این پروسه آمریکا با دستاویز قرار دادن برنامه موشکی جمهوری اسلامی، به دنبال آن است تا علاوه بر اینکه در ظاهر با ایران مقابله کند؛ در مقابل توان نظامی فدراسیون روسیه نیز بایستد. 
فدراسیون روسیه با داشتن موشک های قدرتمند و راهبردی همچون "توپول –ام" ، "اسکندر –ام" ، "بولاوا" ، "یارس" و ... قابلیت های گسترده ای در رقابت با آمریکا دارد و می تواند شهرهای مختلف این کشور را مورد اصابت قرار دهد.
 
ادامه مطلب ...

دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد فرقه بهائیت/حکم انتشار این تصاویر چیست؟

دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران که به تازگی بعد از ۸ سال زندان به مرخصی آمده است، دیدار کرد.

خبرگزاری فارس: دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد فرقه بهائیت/حکم انتشار این تصاویر چیست؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران که به تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است دیدار کرد.

در بخشی از تصویر منتشر شده از این دیدار، عکسی بر روی دیوار از عباس افندی فرزند ارشد بهاءالله (بنیانگذار بهائیت) که به نام عبدالبهاء شناخته می‌شود و سومین شخصیت محوری بهائیت است دیده می‌شود.

پیش از این فائزه هاشمی در مصاحبه‌ای با روزنامه فیگارو ضمن بیان خاطرات خود با بهائیان در زندان، آن‌ها را انسان‌های بزرگی دانسته بود.

  ادامه مطلب ...

تا آیت‌الله خامنه‌ای زنده است، امیدی به عقب‌نشینی ایران نداریم!

مؤسسه آمریکایی گیت استون:

تا آیت‌الله خامنه‌ای زنده است، امیدی به عقب‌نشینی ایران نداریم!

افسران - مؤسسه آمریکایی گیت استون:
تا آیت‌الله خامنه‌ای زنده است، امیدی به عقب‌نشینی ایران نداریم!

توصیه های آیت الله بهجت برای موفقیت

توصیه های آیت الله بهجت ، توصیه های آیت اله بهجت

توصیه های آیت الله بهجت برای داشتن زندگی ایده آل و موفق و بخشی از وصایای سید علی قاضی (ره) یکی از برجسته ترین شخصیت های دینی و علمی را در این بخش می خوانید.

 توصیه های آیت الله بهجت برای موفقیت در زندگی و آرامش دنیوی و اخروی به همراه برخی از وصایای آیت الله سید علی قاضی (ره) همچون گنجینه هایی هستند که در این مطلب گردآوری شده اند.

 

ادامه مطلب ...

از مجوز اوباما برای دست‌یابی ایران به سلاح اتمی تا زابل سردمدار آلودگی جهانی و قطع فجیع پای عناصر داعش+عکس

برگزیده اخبار بین‌الملل مورخ بیست و سوم اردیبهشت؛
گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی مورخ بیست و سوم اردیبهشت ماه را یکجا ببینید.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان را در تاریخ بیست و سوم اردیبهشت ماه با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.
 
ادامه مطلب ...

عملیات ارتش آمریکا ضد الشباب در سومالی

پنتاگون از عملیات ارتش آمریکا ضد گروه الشباب در سومالی خبر داد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد نیروهای ویژه آمریکایی پنجشنبه در پشتیبانی از نیروهای اتحادیه آفریقا در سومالی با گروه الشباب درگیر شدند.
به گفته این مقام آمریکایی،‌ پنج نفر از عناصر الشباب در این درگیری که در جنوب این کشور در غرب موگادیشو به وقوع پیوست، کشته شدند.
وی اعلام کرد: «هیچ یک از نیروهای آمریکایی و اعضای نیروی آفریقایی که از نیروهای اوگاندایی بودند در این عملیات کشته یا زخمی نشدند.»
به گفته این منبع، نظامیان آمریکایی اقدام به تیراندازی کردند زیرا « تهدیدی قریب الوقوع» علیه نیروهای اوگاندایی که عملیاتی را علیه یکی از مراکز ایست و بازرسی شباب اجرا می کردند،‌ وجود داشت.»
حدود 50 نظامی آمریکایی در سومالی حضور دارند که اکثرا از نیروهای ویژه ای هستند که برای مبارزه با تروریسم آموزش دیده اند. این نیروها به ویژه بالگردهایی را در اختیار نیروهای محلی قرار می دهند.

سید حسن نصرالله: امیدواری به آمریکا نشانه ضعف در دشمن‌شناسی است

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت روز جانباز مقاومت در بیروت آغاز شد.
آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله در بیروت
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت روز جانباز مقاومت در بیروت آغاز شد. سید حسن نصرالله در آغاز این سخنان با تبریک ایام شعبانیه گفت: این ایام شعبانیه را که سرشار از اعیاد و خاطرات و مناسبت‌ها و معانی و مفاهیم جهاد و جانفشانی و صبر و امید است، تبریک می‌گویم.

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به مناسبت روز جانباز مقاومت در بیروت که به طور زنده از شبکه المنار پخش می شد، گفت این تصور که آمریکا ارتباطی به فعالیت گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه ندارد، ناشی از نداشتن بصیرت و ضعف در دشمن شناسی است. 
 
ادامه مطلب ...

بیوتروریسم را چقدر می‌شناسید؟/متهم اصلی بیوتروریسم/راه‌های مقابله با آن چیست؟ قسمت2

منتشر کردن عوامل بیولوژیکی یا سمی با هدف کشتن یا آسیب رساندن از موضوعاتی است که در سده اخیر شاهد به کار گیری از از سوی جوامع غربی هستیم.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی کشورها به ویژه سران استکبار برای رسیدن به اهداف خود در نقاط مختلف دنیا، دست به یک سری اقداماتی زده اند که به عنوان برگه های سیاه تاریخ از آن یاد می شود و اینکار نیز تا به امروز ادامه دارد.
 
ادامه مطلب ...