بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

همسر بشار اسد: تمام پیشنهادها برای ترک سوریه را رد کردم/ می‌خواستند مردم سوریه را به رئیس جمهورشان بی‌اعتماد کنند

همسر بشار اسد پیشنهاد برخی کشورها برای خروج وی از سوریه را توطئه علیه رئیس جمهور این کشور برشمرد.
اسماء اسد:تمام پیشنهادها برای ترک سوریه را رد کردم/آنها می خواستند مردم سوریه را به رئیس جمهورشان بی اعتماد کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "اسماء اسد" –همسر رئیس جمهور سوریه- در گفتگو با شبکه "روسیه24" از دلیلی که موجب شد تا وی سوریه را ترک نکند خبر داد.
"اسماء اسد" گفت: "از آغاز در اینجا بودم و هیچگاه به فکر اینکه در مکانی دیگر باشم، نبوده ام."
وی افزود: "به من پیشنهاد دادند تا سوریه را ترک کنم، یا بهتر بگویم، از سوریه فرار کنم و آنها سلامت و امنیت فرزندانم را تضمین می کنند. موضوعی که فهم اهداف آن نیاز به نبوغ بالایی ندارد. آنها به دنبال تأمین رفاه من و فرزندانم نبودند، بلکه می خواستند اعتماد مردم سوریه به رئیس جمهورشان را متزلزل کنند."
  
همسر بشار اسد در مورد نقش غرب در تشدید بحران سوریه از بی انصافی رسانه های غربی در پوشش مشکلات کودکان روستای الزاره و تمرکزشان تنها بر پوشش مصیبت "ایلان" و "عمران" سوال پرسید.

وی اضافه کرد: "تمام این کودکان بی گناه بودند و کشته شدنشان برای تمام سوریه ناراحت کننده است."

درخصوص تحولات حلب نیز "اسما اسد" به مشکلات این شهر اعم از فقر، آوارگی ورنج های بی سابقه ای که اهالی آن می برند اشاره و تأکید کرد بسیار زشت است که رسانه های غربی تنها بر اوضاع آوراگان و ساکنان مناطق تحت سیطره گروه های مسلح تمرکز دارند و درد و رنج آوراگان دیگر مناطق سوریه را وا می گذارند."

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد