بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

حملات هوایی ارتش عراق و ائتلاف بین‌المللی به مواضع داعش در مناطق مختلف/ "ابوعمر" به هلاکت رسید

نیروی هوایی ارتش عراق و ائتلاف بین‌المللی در 24 ساعت گذشته، 76 پرواز هوایی در عراق داشته‌اند.
به گزارش گروه بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، نیروی هوایی ارتش عراق و ائتلاف بین‌المللی، 76 پرواز هوایی در مناطق مختلف عراق داشته‌اند. 27 حمله هوایی صورت گرفته از سوی ائتلاف بین‌المللی به انهدام مخازن سلاح و مراکز تروریست‌های داعش منجر شد. 
گروه رسانه جنگ به فرماندهی عملیات مشترک اعلام کرد: نیروی هوایی، 16 پرواز به منظور شناسایی و انتقال نیرو و مهمات و 32 پرواز بر فراز مناطق عملیاتی در عراق داشته‌اند.
 در 27 حمله هوایی ائتلاف بین‌المللی که 13 مورد آن در منطقه ناصر در استان نینوا بوده است منجر به منهدم شدن 8 سکوی پرتاب موشک، دو بلدوزر و دو خودروی زرهی شد.
  
ائتلاف بین‌المللی بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از سوی اداره اطلاعات نظامی عراق حملاتی نیز در منطقه قیاره به منظور هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های داعش داشته‌اند.

این ائتلاف حملاتی به مقر تجمع سرکرده‌های داعش در اداره پلیس "بعاج" در غرب موصل داشته که احمد آل خله ملقب به "ابو عمر" یکی از سرکرده‌های داعش به همراه 12 نفر از عناصر این گروه به هلاکت رسیدند.

حملات ائتلاف در منطقه تلعفر در غرب موصل 16 تروریست داعش را به هلاکت رساند و دو مرکز و تونل متعلق به تروریست‌ها در این منطقه منهدم شد.

جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی با هدف قرار دادن محل تجمع تروریست‌های داعش در روستای زاویه مانع حمله این افراد به شهر حدیثه در غرب استان انبار شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد