بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

احتمال تدارک حمله‌ای بزرگتر به سوریه در پی پیروزی‌های پی در پی این کشور و متحدانش

یکی از مقامات سابق وزارت امور خارجه آمریکا هشدار داد تروریست‌ها در سوریه احتمالا یک حمله شیمیایی جعلی دیگر ترتیب خواهند داد.

احتمال تدارک حمله‌ای بزرگتر به سوریه در پی پیروزی‌های پی در پی سوریه و متحدانشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جیم جاتراس یکی از مقامات سابق وزارت امور خارجه آمریکا هشدار داد از آنجایی که حملات اخیر تحت امر آمریکا به سوریه موثر نبود و به نیروهای ارتش سوریه آسیبی وارد نکرد، تروریست‌ها در سوریه احتمالا یک حمله شیمیایی جعلی دیگر در سوریه ترتیب خواهند داد.

جیم جاتراس با بیان این مطلب به این خبرگزاری گفت در مجموع موج حملات هوایی اخیر آمریکا و متحدانش در مسیر پیروزی های دولت بشار اسد خللی ایجاد نکرده است و به همین دلیل احتمال یک اقدام تحریک آمیز دیگر و تدارک حمله‌ای بزرگتر به سوریه تقریبا قطعی است.

  

جاتراس افزود گروه‌های تکفیری و حامیان خارجی آنها نیاز به سازماندهی صفوف خود دارند و برای این کار احتمالا طی چند هفته آینده، یک حمله جدید جعلی شیمیایی مشابه آنچه در دوما اتفاق افتاد، طراحی و اجرا خواهند کرد.

آمریکا با انجام حملات هوایی در سوریه، عملا نقش حمایت هوایی از تروریستهایی از قبیل داعش را در سوریه بر عهده گرفته است.

جاتراس گفت چرا باید حملات موشکی به سوریه درست یک روز قبل از ورود کارشناسان سازمان منع اشاعه تسلیحات شیمیایی به سوریه صورت بگیرد؟‌ در این راستا اتهامات روسیه بر ضد انگلیس و نیروهای موسوم به کلاه سفید ها معنا پیدا می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد