بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

سردار سلیمانی در جمع راهپیمایان کرمانی: این غلط است که برخی پای سفره نظام باشند اما پز اپوزیسیونی بدهند

فرمانده سپاه قدس گفت: این غلط است که برخی پای سفره نظامی باشند که خون ۲۰۰ هزار شهید پای آن ریخته شده است، اما پز اپوزیسیونی بدهند.

انقلاب اسلامی درشرایطی سخت شکل گرفت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در جمع مردم کرمان باتبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: خداوند را شکر کنم از اینکه ما مکتب و مذهبی را داریم که این مکتب و مذهب دیروز و امروز تا آخر حیات بخش بشریت است.

وی تصریح کرد: انقلاب های زیادی در در دنیا به وقوع پیوسته است ،مثل انقلاب کارگران روسیه، بعضی انقلاب ها عنصری بودند مثل سیاه ها بر علیه سفیدها اما انقلاب ما در مقطعی به وقوع پیوست که دنیا تحت حاکمیت یک دوقطبی جهانی بود و کسی در جهان باور نمی کرد کشوری بتواند مستقل از این دو بلوک، حرکت کند و حرف بزند.

سردار سلیمانی ابراز کرد: فقط در تاریخ پیامبران می بینیم کسانی بودند که توانستند نظام فاسد و مسلط برمردم را با تکیه بر ایمان به خدا سرنگون کنند.

  

وی افزود: در آفریقای جنوبی برخی انقلاب ها نظامی بودند برخی انقلاب ها با مداخله خارجی ها به وقوع پیوست و یا حرکت های خارجی تحرکی ایجاد کرد، گرچه نمی توانیم نام آنها را انقلاب گذاشت ولی حاکمیت جدیدی را به وجودآوردند.

فرمانده سپاه قدس کشورمان با اشاره به اینکه انقلاب ما به هیچ یک از عناصری که گفتم شباهت ندارد اظهار داشت: انقلاب ما که فقیر و غنی، شهری و روستایی و همه قشرها را در خود جای داد و همه به رهبری امام انقلاب را شکل دادند.

وی گفت: نکته دوم این بود که در مقطعی انقلاب به وقوع پیوست که اهمیت دارد از باب اینکه به راه خودمان و نسخ الهی و به خداوند اعتماد داریم، زمانی انقلاب به وقوع پیوست که آمریکا حاکمیت مطلق درجهان داشت و امام فریاد نه شرقی و نه غربی را سر داد.

سردار سلیمانی افزود: در زمانی که شاه در اوج قدرت بود و شاه خود را ژاندارم منطقه می‌دانست و ایران از جهان منحصر شده بود و از عالم اسلام مستقل شده بود به سمتی رفت که امروز خاندان آل سعود انجام می‌دهند همان اقدامات را آن روز شاه انجام می‌داد و با اسرائیل سازش کرد، عمده جریان‌های سیاسی را هم ساواک متلاشی کرد.

فرمانده سپاه قدس بیان کرد: امروز اگر بعضی از گفته‌های غرض آلود در ما اثر می‌گذارد باید گفت ما در بدترین شرایط این پیروزی را به دست آوردیم، انسان می‌ماند چگونه می‌توان حق این ملت را ادا کند.

وی تصریح کرد: جمله یار با وفای امام حسین برهمه ما کفایت می‌کند اگر من جانم را هزار بار فدای این ملت کنم ارزش دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اگر این دولت امروز در اختیار امامان معصوم بود الان دنیا چیز دیگری بود افزود: در پیروزی انقلاب، ملت پشت سر امام راه افتادند و به مانند خورشیدی که در تاریکی طلوع می‌کند.

حاج قاسم در ادامه اظهار داشت: ما در یک شرایط محال به پیروزی رسیدیم و بعد از پیروزی انقلاب در انتخاب‌های گوناگون این نظام اسلام را تثبیت کردو نکته بعدی حادثه منافقین و جنگ‌های خیابانی و حادثه کردستان و بلوچستان که منافقان راه انداختند مردم آن‌ها را خنثی کردند.

وی اظهارکرد: مردم پای ۸ سال جنگ ایستادند و بیش از ۲۰۰ هزار از فرزندانشان را فدا کرده و در یک جنگ نابرابر دشمن را شکست دادند.

فرمانده جبهه مقاومت اسلامی گفت: ملت ایران با تشخیص راه درست و دقیق دور امام رهبری چرخید و دل و جان خود را در اختیار ایشان قرار داد و کشور را نجات دادند.

سردار سلیمانی تصریح کرد:برخی از کسانی که ادعای پیروی از خط امام دارند به جای نوشتن نامه سرگشاده و انتقادآمیز به بیگانگان و دشمنان و بدخواهان به ولی فقیه زمانه خود نامه می نویسند. این معنی پیروی از خط امام است ؟ این غلط است که برخی پای سفره نظامی باشند که خون 200 هزار شهید پای ان ریخته شده است اما پز اپوزیسیونی بدهند.

وی افزود: اگر ما تعلقات را زیر پا گذاشتیم مانند شهدا می توانیم به کشور خدمت کنیم. اما اگر تعلقات شخصی ، گروهی و جناحی داشتیم قادر به خدمت به مردم نیستیم.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: نظام ایران در برابر فتنه‌ها به خصوص فتنه ۸۸ را با ذکاوت وبصیرت خنثی کرد، باید کف پای این ملت را بوسید و خاک پای این ملت را به چشم کشید.

وی سپس با اشاره به اینکه من در این اجتماع ارزشمند حرفهایم را حول ۳ محورمی گویم اظهار داشت:یادآوری این حرف‌ها برای همه ما مهم است، ولی کلام فن بیان لازم را ندارد امام خیلی مشخصات زیادی دارد و اگر یکی به واحد مشخصات ایشان را نقل کند ده‌ها جلد کتاب می‌شود و بحث‌های زیادی را می‌طلبد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: چند مسئله محوری را مطرح می‌کنم و آن اینکه اولین خصوصیت امام که این خصوصیت شاید در کتاب‌های علمی مورد توجه بوده این بود که امام این وضعیت را تبدیل به یک مسئله کرد، امام آمد یک تعریف جدید در جهاد اکبر انجام داد و در حوزه اخلاق و تقوا را که از جوانی در امام می‌جوشید امام بنیاد گذاشت.

وی تصریح کرد: جهاد اکبر امام یک جهاد معصوم بود، باید حب و محبت حول یک محور می‌شد در دفاع مقدس ما همه شهدا ما از همه چیزشان گذشتند تا ما به این مقام برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد