بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

شهدای ارتش

تصویر شهید ابراهیم ذوالفقاری

شهید ابراهیم ذوالفقاری

تاریخ تولد :1330/01/25
تاریخ شهادت : 1360/05/20

محل شهادت : سقز


بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر امام زمان مهدی موعود (عج الله فرجه) و سلام بر نایب بر حقش امام امت، این قلب تپنده مسلمین و سلام و درود بیکران به ارواح طیبه شهدا از شهدای صدر اسلام تا شهدای گلگون کفن کربلای ایران. سلام مادرم، پدرم، همسرم، خواهرم و برادرم. از این که زحمات زیادی برای من کشیده اید و رنج ها متحمل شده اید. می دانم که همگی شما چشمتان به راه است و هر دقیقه برای آمدن من لحظه شماری می کنید تا من را از نزدیک بینید. ولی مادرم! به خاطر داشته باش علی اکبر در جلوی چشم پدر و مادرش تکه تکه شد و امام حسین (علیه السلام) در جلوی چشمان زینب (سلام الله علیها) شهید شد و ای کاش در کنارم بودی و می دیدی موقعی که مأموریتی برایم پیش می آید چگونه به میدان رزم می روم و دشمن دین خدا را به تنگ می آوردم.

ای کسانی که مأمور دفن من هستید وقتی که مرا در قبر می گذارند، مشتهایم را گره کنید تا همه بدانند من با مشت گره کرده به سوی دشمن رفتم، دهانم را باز بگذارید تا از خدا بی خبران آگاه شوند من با ندای الله اکبر بر دشمن تاختم، و چشمانم را باز نگه دارید تا همه بدانند با چشم باز به این راه رفتم و دشمن را به زبونی کشیدم تا شهادت نصیبم شد. ضمناً چنانچه شهید شدم در زادگاهم نوبندگان فسا، در قطعه شهدا به خاک سپرده شوم.

و اما پدر و مادرم، برادرانم، همسر و خواهرانم! خواهش می کنم صبر و حوصله داشته باشید و خدا ان شاءالله به همگی شما صبر و حوصله عنایت بفرماید و برای من گریه نکنید چون که راهی که شهیدان انتخاب نموده اند، من هم همان راه را انتخاب کرده ام. دیگر شما را بیشتر ناراحت نمی کنم و زحمت نمی دهم به امید پیروزی رزمندگان اسلام و زیارت قبر امام حسین (علیه السلام)، پاینده باد پرچم جمهوری اسلامی ایران. خدایا تا ظهور مهدی (عج الله فرجه) خمینی را برای ما نگه دار.

چاکرتان این جانب ابرهیم ذوالفقاری

1360/04/20

قابل ذکر است که جنازه شهید با چشمان باز و حالت لبخند و مشت گره کرده بود، بدون این که کسی از متن وصیت نامه اطلاع داشته باشد به خاک سپرده شده است.

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود     آدم آورد در این دیر خراب آبادم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد