بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

واکنش نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس به واردات دارو از اسرائیل

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مسئله واردات دارو از اسرائیل واکنش نشان داد.

واکنش نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس به ورادات «داروی اسرائیلی» به کشورمحمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره خبر واردات دارو از اسرائیل به ایران توضیحاتی ارائه داد.

وی تاکید کرد: واردات دارو از اسرائیل به ایران هیچ مستنداتی ندارد و متاسفیم که برخی از دوستان بدون  کسب اطلاع از منابع آگاه چنین اخباری را بازتاب می دهند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان تصریح کرد: بنده به شدت خبر واردات دارو از اسرائیل به ایران را تکذیب می کنم، ما نه تنها دارو  بلکه هیچگونه تجهیزات پزشکی از اسرائیل وارد نمی‌کنیم و این رژیم را دشمن اصلی خود می‌دانیم.

  

قربانی تاکید کرد: ما باید تحریم محصولات اسرائیلی را در تمام حوزه ها داشته باشیم و مسئله دارو  از این موضوع مستثنی نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه واردات مورد نیاز کشور در زمینه دارو که کمتر از 5 درصد است از کشورهای معتبر اروپایی تهیه می شود، ادامه داد: این مسئله هیچ ربطی به اسرائیل ندارد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه با اشاره موضوع تحقیق و تفحص از سازمان غذا ودارو گفت: حتی ما در زمان تحقیق و تفحص از سازمان غذا دارو هم که با تولید کنندگان و واردکنندگان دارو  جلساتی برگزار می کردیم چنین موضوعاتی اصلا مطرح نبود و این مسئله به گوش ما نرسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد