بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

ادامه راه شهدا یک سرمایه بزرگ فرهنگی است

Kioumars Heidari by tasnimnews (cropped).jpg

مراسم اولین سالگرد شهیدان گمنام تدفین شده در شهرک قمر بنی هاشم(ع) نیروی زمینی و بزرگداشت شهدای مدافع حرم ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی و رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در مسجد سید الشهدا(ع) این شهرک برگزار شد

.  

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم با اشاره به اینکه امام راحل فرهنگ شهادت را برای ما معنا کرد گفت: امروز، اقتدار، صلابت و نورانیت کشور عزیزمان مدیون بصیرت الهی امام عزیز است که نهضتش فتح باب نورانی برای نسل ما و نسل های آینده بود و باعث شد ما با فرهنگ شهادت از جوانی به میان سالی رسیدیم و از خدا می خواهیم که شهادت در راه خودش را نصیب ما گرداند.
امیر سرتیپ حیدری در ادامه افزود: شهیدان ما مثل شیر بر دشمن یورش می بردند و دنبال این نبودند که کسی آنها را می بیند یا نه و فقط با خدا معامله کردند. شهیدانی که وجه مشترک همه آنها این بود که امام و ولی امر خود را تنها نگداشتند و آنچه را داشتند در طَبَق اخلاص گذاشتند و به میدان آوردند تا امامشان تنها نماند و ما امروز باید به شهیدان عزیزمان در ولایتمداری اقتدا کنیم.
وی همچنین گفت: مقام عظمای فرماندهی کل قوا (حفظه الله) فرمودند "فرهنگ یکی از سرمایه های اصلی هر کشور است" و ما به حمدالله در کشور عزیزمان سرمایه عظیم فرهنگ شهادت را داریم، فرهنگ شهادتی که امام حسین(ع) و ۷۲ یار باوفایش را به این مرحله رساند که بعد از گدشت صدها سال هنوز به آنها اقتدا می کنیم و تا ابد هم به آنها اقتدا خواهد شد.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: ادامه راه شهدا یک سرمایه بزرگ فرهنگی است و خوشا به حال سربازان عرصه فرهنگ که یاد شهدا را گرامی می دارند.
وی در پایان گفت: حضور در مجلس شهیدان و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یعنی ولایتمداری و به لطف خدا وجه مشترک همه کارکنان نیروی زمینی ارتش همین ولایتمداری است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد