بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

رژیم صهیونیستی آماده تحویل گرفتن جنگنده F-35 از آمریکا

آمریکا 2 فروند از جنگنده چند منظوره جدید خود را فردا در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد داد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (فردا) نخستین جنگنده های پیشرفته رادار گریز F-35 را دریافت خواهد کرد. در حال حاضر، 2 فروند از این جنگنده چند منظوره که بوسیله شرکت هوافضا و تجهیزات نظامی "لاکهید مارتین" ساخته شده است، در مسیر رسیدن به اراضی اشغالی فلسطین هستند.
اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا هم قرار است در روز تحویل این جنگنده‌ها با آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایگاه هوایی "نواتیم" دیدار کند.
  
تحویل 2 فروند از این جنگنده به رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که هزینه های بالای ساخت این هواپیما انتقادهای بسیاری را برانگیخته است. 

با وجود اینکه کشورهای مختلفی این جنگنده را برای خرید سفارش داده اند، رژیم صهیونیستی که هر ساله بیش از 3 میلیارد دلار کمک مالی برای امور نظامی خود از آمریکا دریافت می کند، نخستین دریافت‌کننده این سامانه هوایی پیشرفته خواهد بود. رژیم صهیونیستی در مجموع 50 فروند از این جنگنده را از آمریکا خریداری خواهد کرد.

یک مقام نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفت: به نظر من، ما به طور کامل فواید جنگنده F-35 را درک نکرده ایم. شاید در ماه ها یا سالهای آینده بتوانیم کارآیی های آن را بیاموزیم. این یک هواپیمای فوق العاده با فناوری منحصر به فرد است.

رژیم صهیونیستی نام "ادیر" به معنای "فوق العاده" را برای این جنگنده انتخاب کرده است. به نظر می رسد یک سال پس از تحویل این جنگنده ها، از آنها در عملیات نظامی استفاده شود.

این جنگنده رادارگریز توانایی پنهان شدن در مواردی را دارد که خلبان بخواهد از سامانه های موشکی پیشرفته فرار کند. این جنگنده تک سرنشین همچنین قابلیت حمل سلاح را دارد و می تواند با سرعت 1200 مایل در ساعت (حدود 1900 کیلومتر در ساعت) حرکت کند. 

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد