بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

سفیر جدید فرانسه در تل‌آویو؛ زنی که عاشق رژیم صهیونیستی است

"هلن لو گال" قرار است از ماه آینده به عنوان سفیر جدید فرانسه در اراضی اشغالی فلسطین کار خود را آغاز کند.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت صهیونیستی جروزالم پست در مطلبی نوشت: "هلن لو گال،" سفیر جدید فرانسه در فلسطین اشغالی زمانی که کار خود را از ماه آتی آغاز کند، با مسائل ناآشنا نخواهد بود. وی در دهه 1990، سه سال در سفارت تل آویو فعالیت کرد. حالا که از آن زمان حدود 20 سال می گذرد وی قرار است جانشین "پاتریک مِسوناو" شود که از سال 2013 به عنوان سفیر فرانسه در اراضی اشغالی فلسطین خدمت می کرد.
به نوشته جروزالم پست، لو گال یک دیپلمات معمولی نیست. وی در یک خانواده از طبقه متوسط در حومه پاریس به دنیا آمد. پدر او مخالف سنت شکنی بود و می گفت او باید یک کشاورز شود نه مهندس. زمانی که هلن در دوره متوسطه تحصیل می کرد، خانواده اش او را به آمریکا فرستاد تا تجربیاتی کسب کند. همانجا بود که هلن تصمیم گرفت به مطالعه علوم سیاسی بپردازد و یک شغل مرتبط با آن انتخاب کند.
  
لو گال از جمله دیپلمات های شناخته شده فرانسه محسوب می شود. وی نخست در "بورکینافاسو" در آفریقای غربی خدمت کرد. اندکی بعد در وزارت امور خارجه و توسعه بین المللی مشغول به کار شد. وی نخستین زنی است که به عنوان مشاور رئیس جمهوری در امور آفریقا خدمت کرده است. هلن همچنین در مادرید و بروکسل فعالیت کرده است و به عنوان کارشناس امور امنیتی شناخته می شود.
در ادامه این مطلب آمده است: همکاران لوگال معتقدند "فرانسوا اولاند،" رئیس جمهور فرانسه این زن را بسیار تحسین می کند. لو گال از زمانی که به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرد به امور خاورمیانه و اسرائیل علاقه مند شده است. وی همیشه سعی دارد با دیپلمات های اسرائیلی در ارتباط باشد.

جروزالم پست نوشت: هلن لوگال همچنین شبی که "اسحاق رابین،" نخست وزیر پیشین اسرائیل در سال 1995 ترور شد، در میان جمعیت حضور داشت و هنوز این تجربه را فراموش نکرده است. روز پس از این حادثه، وی در فرودگاه بن گوریون با "ژاک شیراک،" رئیس جمهور پیشین فرانسه که برای حضور در مراسم تشییع به اراضی اشغالی فلسطین آمده بود، دیدار کرد. 

به نوشته این وبسایت صهیونیستی، اما لوگال خاطرات خوبی هم از اراضی اشغالی فلسطین دارد. وی عاشق اسرائیل است. او حتی علاقه زیادی به غذاهای اسرائیلی و پیاده روی در سواحل تل آویو دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد