بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

حمله جنگنده‌های سوری به مواضع داعش در شرق تدمر/ حملات تروریست‌ها به مناطق مسکونی حلب

حمله جنگنده‌های سوریه به مواضع گروه تروریستی داعش در حومه حمص از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
حمله جنگنده های سوری به مواضع داعش در شرق تدمر/حملات تروریستها به مناطق مسکونی حلببه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه با موشک هدایت شونده، مواضع تروریستها را در قنیطره هدف قرار داد. ارتش و نیروهای دفاع مردمی، موفق به وارد کردن ضربات مهلک به تروریستها در اطراف روستای صمدانیه غربی و الحمر در شرق روستای حضر شدند.

در این عملیات، شمار زیادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و سلاح و مهمات آنها منهدم شد.
  
ارتش سوریه یک خودروی متعلق به تروریستها را در جاده میان روستای کفرحور و مزرعه بیت جن در حد فاصل حومه دمشق و قنیطره منهدم کرد.

در همین حال، تروریستهای جبهه النصره، 8 گلوله خمپاره به اطراف روستای عرنه درمزرعه بیت جن شلیک کردند که خساراتی وارد شد.


هلاکت تروریستها در درعا

منابع نظامی اعلام کردند: ارتش سوریه در عملیاتی علیه مراکز جبهه‌النصره در اطراف ساختمان پست در کوی کرک در درعا‌البلد شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند.

در این عملیات، شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند. در مناطق بصری الشام و کحیل در درعا نیز ارتش سوریه ضربات مهلک به تروریست‌ها وارد کرد. موشک اندازهای جبهه النصره در روستای حمرین در شمال شرق بصری الشام منهدم شد.


انهدام 4 خودرو متعلق به تروریستها در شرق حمص

ارتش سوریه در عملیاتی در روستای مزبل در حومه شرقی حمص، 4 خودرو تروریست‌های داعش را منهدم کرد.

مواضع داعش در شرق تدمر هدف قرار گرفت

جنگنده های ارتش سوریه مواضع داعش را در شرق تدمر در حومه شرقی حمص هدف قرار دادند.

ارتش سوریه در حمص موفق به هلاکت احمد حسن حمدان از سرکرده های گروه موسوم به لواء رجال‌الله، در رستن به همراه 4 تروریست دیگر شد.


ادامه حملات تروریست‌ها به مناطق مسکونی حلب

یک منبع وابسته به پلیس حلب گفت: بر اثر حملات موشکی تروریست‎ها به منطقه خالدیه، یک کودک کشته و 5 نفر دیگر زخمی شدند. بر اثر این حملات خساراتهایی به زیر ساختها و منازل و اموال مردم در این منطقه وارد شد.

در حملات تروریست‌ها به منطقه شیخ مقصود حلب نیز دو کودک کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

در حملات موشکی تروریست‌های به شهربازی در شهر بعث، سه نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. همه کشته و زخمی شدگان از یک خانواده بودند. پدر خانواده و همسرش به همراه یکی از فرزندان کشته شدند و پدر بزرگ و یک فرزند دیگر این خانواده زخمی شدند.


الشعار: سوریه پایداری می کند

 محمد الشعار وزیر کشور سوریه، تاکید کرد: سوریه پایداری کرد و به برکت جانفشانی و پایداری ملت و ارتش و نیروهای امنیتی و درایت رهبران آن، پیروز خواهد شد. سوریه بر دشمنان خود غلبه خواهد کرد و به رهبری بشار اسد سربلند و قوی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد