بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

سردار سلامی:پهپادهایی با شعاع عملیاتی 3000 کیلومتر داریم/ 24 ساعته در حال تولید قدرت دفاعی هستیم

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز موشک‌های دوربرد آزمایش می‌کنیم و پهپادهای ما 3000 کیلومتر شعاع عملیاتی دارند که این دیگر شگفت‌انگیز نیست. آمریکا به دنبال پیگیری پروژه ملت‌سازی  استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش استحکام ساختار قدرت درونی جمهوری اسلامی که در سالن همایش‌های دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهار داشت: نرخ رشد قدرت دفاعی ما به روز شده و 24 ساعته در حال تولید قدرت جدید هستیم.
وی ادامه داد: آنقدر سیستم‌های دفاعی ما زیاد شده که از انتشار و رسانه‌ای کردن آن خودداری کردیم و اگر روزی از آزمایش یک موشک کوتاه‌برد و پهپاد دست‌ساز شگفت‌زده می‌شدیم، امروز موشک‌های دوربرد آزمایش می‌کنیم و پهپادهای ما 3000 کیلومتر شعاع عملیاتی دارند که این دیگر شگفت‌انگیز نیست.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تولید سلاح‌ها متناسب با قدرت دفاعی، یادآور شد: امروز دشمن از محور تحولات خارج و به یک بازیگر عادی تبدیل شده و ما به عنوان قطب قدرت عمل می‌کنیم.
وی تاکید کرد: آمریکا نتوانست از 4 شکست پی در پیجلوگیری کند و نقشه خود را در سوریه و عراق عملی کند و نتوانست هیچ تغییر سیاسی در سوریه ایجاد کند و امروز آمریکا در معرض تحلیل و فرسایش تدریجی از قدرت است.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به ظرفیت‌سازی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با سیاست‌های آمریکا در منطقه و  تبدیل شدن کشورمان به عنوان قطب جدید قدرت در منطقه، عنوان داشت: ما توانستیم تمرکز استراتژی دشمن را از خودمان دور کنیم و این ما هستیم که امروز در میدان‌های وسیع دور و نزدیک، دشمن را مهار می‌کنیم.
سردار سلامی تصریح کرد: امروز از نوار غزه در شرق مدیترانه تا لبنان ، سوریه و عراق و بحرین و یمن یک جغرافیای مقاومت ایجاد شده است و ما در همه این جغرافیا صاحب قدرت هستیم و ظرفیت‌های عملیاتی را ایجاد کرده‌ایم.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دکترین نظام سلطه مبتنی بر منطق قدرت، تاکید کرد: مبارزه ملت فلسطین از نظر غرب تروریست تلقی می‌شود و جنایات اسرائیل از نظر غرب دفاع مشروع است و این منطق قدرت غربی‌هاست.
وی درپایان با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در مقابله با طراحی‌های آمریکا و جلوگیری از نقشه‌های ایالات متحده در منطقه خاطرنشان کرد: بیان انقلاب اسلامی این است که قدرت باید از آن کسی باشد که بر حق است.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد