بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

گلوبال ریسرچ مدعی شد: طبق سند تازه افشا شده حکومت عثمانی، قدس و فلسطین متعلق به فلسطینیان است + تصویر سند

سند تاریخی عبدالحمید در مورد حقانیت فلسطین

سند مربوطه، در اختیار مقامات فلسطینی قرار گرفته و اسراییلی‌ها هم علیرغم آگاهی از وجود چنین سندی، هیچ‌گاه خواستار آن از ترکیه‌ای‌ها نشده‌اند چرا که با این عمل، رسما تایید می‌کردند که اشغالگر هستند.

سرویس جهان مشرق- پایگاه تحلیلی «گلوبال ریسرچ» در گزارش کوتاه اخیر خود تاکید کرد که طبق سندی که اخیرا توسط ترکیه‌ای‌ها از آرشیو امپراتور عثمانی خارج و منتشر شده، فلسطین متعلق به فلسطینیان است و صهیونیست‌ها طی این سال‌ها به این دلیل پیگیر سند مربوطه نشده بودند که با تقاضای اعاده آن، عملا اشغال‌گری خود را قبول و اثبات می‌کردند.

 

ادامه مطلب ...

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجلاس سراسری نماز

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجلاس سراسری نماز در بندرعباس توسط آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس قرائت شد.

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجلاس سراسری نمازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجلاس سراسری نماز در بندرعباس به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

دعوت به نماز، دعوت به زیباترین جلوه‌های زندگی است، زیرا نماز، فصلی از زندگی است که در آن انسان در برابر آفریننده و دارنده‌ی همه‌ی نیکیها و زیبائیها، به عرض نیازی عاشقانه میپردازد و بر عیار زیبائی و نیکی روان و دل خویش میافزاید.

این حجم عظیم و زبان مؤثرِ توصیه به ذکر و نماز در قرآن و حدیث، نشانه‌ی همین ویژگی در دعوت به نماز است.

بندگان صالح و نیکوکار خداوند باید این را درسی برای خود بدانند و به نماز دعوت کنند.

مسئولان مؤمن در نظام اسلامی باید امکانات گسترده‌ی خود را در خدمت این دعوت بگذارند.

روحانی، معلّم، مربّی، مدیر و مسئول در همه جا مخاطبان و دائره‌ی نفوذ خود را به این سو بکشانند و از آنان دعوت‌کننده به خدا و نماز بسازند.

شما برگزارکنندگان این گردهمائی سالیانه بویژه عالم مجاهد و با اخلاص حجة‌الاسلام آقای قرائتی، این توفیق بزرگ الهی را قدر بدانید و بر این خط مستقیم پای بفشارید و بدانید -و می‌دانید- که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.

والسلام علیکم و رحمة‌الله
سیّدعلی خامنه‌ای
 ۲۹ آذر ۱۳۹۶

انتهای پیام/ ب

قرائت پیام رهبر انقلاب در اجلاس نماز در بندرعباس

 

نتانیاهو: سازمان ملل متحد «خانه دروغ» است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم سازمان ملل برای به رای گذاشتن قطعنامه‌ای درباره قدس انتقاد کرد.

بنیامین نتانیاهو: سازمان ملل متحد خانه دروغ استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به جلسه امروز مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای به رای گذاشتن قطعنامه‌ای در مخالفت با تصمیم ترامپ درباره قدس این سازمان را «خانه دروغ» توصیف کرد.

اعضای سازمان ملل متحد قصد دارند در روز پنجشنبه قطعنامه‌ای را به رای بگذراند که از دولت آمریکا می‌خواهد از تصمیمش برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان «پایتخت» رژیم صهیونیستی منصرف شود.

نتانیاهو در این خصوص گفت: «اسرائیل حتی قبل از تایید قطعنامه این رای‌گیری را رد می‌کند. اورشلیم (قدس) پایتخت ماست، به ساخت و ساز در آنجا ادامه می‌دهیم و سفارت‌های کشور‌های خارجی به پیروی از آمریکا به اورشلیم (قدس) انتقال می‌یابند. این اتفاق می‌افتد».

انتهای پیام/

داعش و دایه‌ای به نام موساد

نحوه و نوع سیاست‌های موساد به دولت خودخوانده داعش بسیار نزدیک بود،لذا می‌توان فهمید که تکفیری‌ها از کجا حمایت می‌شدند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبارت "باید فلسطینی‌ها را تکه تکه کرد و به آن سوی رود اردن انتقال داد" جمله امیرام لوین، نایب رئیس پیشین موساد است. جمله نابخردانه و بی رحمانه‌ای که موجی از اعتراضات مسلمانان را در پی داشت، اظهار نظری که در طول تاریخ بارها توسط سران رژیم جعلی اسرائیل شنیده‌ایم؛ مثل طرح هدف قراردادن زنان باردار فلسطینی و کشتن آنها به همراه فرزندانشان با شلیک یک تیر و یا شهادت محمدالدوره در آغوش پدرش.

داعش و دایه‌ای به نام موساد

  ادامه مطلب ...

احادیث خواندنی درباره صله رحم

«صله» در لغت به معنای احسان و دوستی آمده است و مراد از «رَحِم» خویشاوندان و بستگان است در اصطلاح، صله رحم محبت و سلوک داشتن با خویشان و نزدیکان است.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛«صله» در لغت به معنای احسان و دوستی آمده است و مراد از «رَحِم» خویشاوندان و بستگان است در اصطلاح، صله رحم محبت و سلوک داشتن با خویشان و نزدیکان است.

عروة بن یزید از امام صادق علیه السلام  درباره تفسیر آیه «وَ الذینَ یصلونَ ما اَمرَ اللهُ بهِ اَن یوصلَ» پرسید. آن حضرت پاسخ داد:مراد از کسانی که خداوند پیوستن به آنان را فرمان داده، خویشاوندان توست. بنابراین، صله رحم، پیوند با تمام خویشان می باشد، بدیهی است که خویشاوند هر قدر به انسان نزدیک تر باشد. وظیفه او در حفظ پیوند، شدیدتر و لازم تر است.

اسلام تحکیم پیوندهای خویشاوندی واستحکام روابط خانوادگی را به شدت مورد تأکید و توجه قرار داده و صله رحم و رسیدگی به بستگان را به عنوان یک ارزش الهی واجب کرده است و خدای متعال آن را در ردیف پرستش خویش قرار داده، می فرماید:
«وَ اعبُدوا اللهَ وَ لاتُشرکُوا بِهِ شَیئاً وَ بالوالِدینِ احساناً و بِذِی القُربی…»
خدا را بپرستید و هیچ چیز را شریک او قرار ندهید و به پدر و مادر و خویشان نیکی کنید.

 

ادامه مطلب ...

قهرمان جنگ ؛ امیر سرتیپ آذرفر+بوسه فرمانده بر پوتین سرباز وطن

امیر سرتیپ غضنفر آذرفر که به یکی از اسطوره های ارتش مشهور است به همراه لشکر 64 ارومیه در شرایطی عملیات کربلای7 را در اسفندماه 1365 به پیروزی رساند که منطقه حاج عمران در شمالغرب کشور علاوه بر مواضع دفاعی مستحکم دشمن دارای زمستانهای سخت همراه با کولاک و سرمای کشنده است که ارتفاع برف در این منطقه به چند متر می رسد، رزمندگان ارتش توانستند طی یک نبرد سخت ارتفاع 19-25 را در این عملیات به تصرف کامل خود درآورند، بعدها فرمانده ارتش بعثی که در در منطقه حاج عمران از ارتش ایران شکست خورده بود به دیدار امیر رفته و به او گفت:
من افتخار میکنم که از لشکری شکست خوردم که تو فرمانده اش بودی!
 بوسه فرمانده بر پوتین‌های سرباز:
سروان علیرضا برجعلی از عملیات غرور‌آفرین کربلای ۷ می‌گوید: وقتی ما در ارتفاع دارغان مستقر بودیم، اطلاع دادند که فرمانده جدید لشکر برای بازدید می‌آید و دقایقی بعد، یک فروند بالگرد آمد و شهید صیاد شیرازی با تیمسار آذر فر از آن پیاده شدند. به طرف آن‌ها رفته و ادای احترام کردم.
تیمسار آذرفر که مرا از قبل می‌شناخت، با دیدنم لبخندی زد و به شوخی گفت: «پسر، تو‌ مگر بزکوهی هستی که هر جا ارتفاع بلند می‌بینی، روی آن سبز می‌شوی؟!» این را نیز بگویم که ملاقات قبلی من با تیمسار آذرفر، در ارتفاع سوران بود و منظور تیمسار اشاره به آن بود، لبخندی زدم و گفتم: «جناب سرهنگ، هر جا لازم باشد، ما می‌رویم». ایشان مرا در آغوش گرفت و پس از ابراز مهر و محبت خود، از وضع منطقه پرسید. ایشان را توجیه کردم، بلافاصله به جمع سربازان و درجه‌داران آمدند و پس از یک سخنرانی مبسوط، به طرف یک سرباز رفت و بر پوتین او بوسه زد. با این کار ایشان، سربازان روحیه گرفتند، به‌طوری که اگر آزادشان می‌گذاشتیم، تا قلب بغداد هم پیش می‌رفتند. این حرکت ایشان آن قدر به نیرو‌ها روحیه داده بود که به قول معروف، هیچ کس کم نیاورد و همه با شوق و علاقه به حراست از آن منطقه راهبردی پرداختند.

شهید سرلشگر ایرج نصرت زاد، فرمانده ولایی و دلاور تیپ یکم لشکر 28 پیاده کردستان


من سرهنگ ستاد ایرج نصرت زاد، جانم فدای ایران

شهید نصرت ‌زاد در تاریخ ۸ دی ماه سال ۱۳۵۸ به فرماندهی تیپ یکم لشکر ۲۸ پیاده نیروی زمینی ارتش در کردستان منصوب شد و در بدو ورود به لشکر، سازماندهی دوباره تیپ یکم را شروع کرد و رعایت اصول نظامی، سلسله مراتب، حفظ انضباط و انسجام واحدهای نظامی را در دستور کار خود قرار داد.
شهدا مدال های افتخار انقلاب اسلامی هستند همان انقلابی که امروز دشمنان همواره از آن هراس دارند . بنا به فرمایش مقام معظم رهبری قدر شهدا را باید بدانیم، قدر خانواده‌های شهدا را باید بدانیم.

  ادامه مطلب ...

مشرق گزارش می‌دهد؛ فریدون فشارکی را بشناسید/ وقتی مشاور ارشد تحریم‌ها، دوست «شیخ الوزرا» است + عکس

فشارکی

امروز دیگر معلوم شده که قطعا یکی از منابع اصلی فشارکی در مشورت‌های تحریمی او به مقامات آمریکایی، همان دوست و همکار او، کمال فروغی بوده است که تا اتاق وزیر نفت ما نفوذ کرده بود.

سرویس سیاست مشرق - در پی سفر «بوریس جانسون»، وزیر خارجه انگلیس به ایران و مطرح شدن این بحث که یکی از اهداف اصلی سفر او، مذاکره برای آزادی یک جاسوس ایرانی تبعه انگلیس به نام «نازنین زاغری» است، بخش خبری ۲۰:۳۰ سیما، در گزارشی تفصیلی با عنوان «سرپل نفتی»، از هویت یک جاسوس دیگر با تابعیت انگلستان خبر داد که اهمیت او برای دولت ملکه بسی بیشتر از نازنین زاغری است: کمال فروغی ابری

کمال فروغی، کسی بود که از سال ۶۹ و بعد از بازگشت مجدد به ایران، با نفوذ در تشکیلات وزارت نفت جمهوری اسلامی، توانست اطلاعاتی حساس و ذی‌قیمت از تمامی اجزای صنعت نفت ما به دست بیاورد، و با ارتباطات عمیق و تنگاتنگی که با سرویس‌های خارجی، به ویژه عوامل اطلاعاتی سفارت بریتانیا در ایران داشت، این اطلاعات را به بیگانه انتقال دهد.

  ادامه مطلب ...

شواهد تکان دهنده از ترویج فساد جنسی در سند 2030 + فیلم

سند 2030 یونسکو حاوی مطالبی خلاف فرهنگ کشورمان است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سند 2030 یونسکو مطالبی را برای آموزش‌های جنسی به کودکان مطرح کرده است که برای کودکان مناسب نیست. 

در صفحات 29 و 75 این سند آمده است که باید به دانش آموزان آموزش جامع جنسی داد که این آموزش‌ها مبتنی بر خویشتن داری و رابطه جنسی قبل ازدواج است که بر این اساس آموزش استفاده از لوازم پیشگیری به دانش آموزان داده می‌شود.

 

کدویدئو

<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6363219/7232568?width=400&height=300"></script></div>            

کواکبیان در نطق میان‌دستور: آقای روحانی چرا وعده‌های خود را فراموش کرده‌اید؟/ با افزایش قیمت بنزین به مشکلات مردم اضافه نکنید

نماینده مردم تهران گفت: آقای روحانی چرا به وعده‌‌هایی که به مردم داده‌اید جامه عمل نمی‌پوشانید؟

آقای روحانی چرا وعده‌های خود را فراموش کرده اید؟/با افزایش قیمت بنزین به مشکلات مردم اضافه نکنیدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز یکشنبه(25 آذر ماه) در نطق میان‌دستور خود، گفت: امروز می‌خواهم در مورد سه قوه کشور بدون هیچ‌گونه محافظه‌کاری صحبت کنم.

وی افزود: ابتدا لازم است که از مجلس شورای اسلامی شروع کنیم، حدود 19 ماه از مجلس دهم می‌گذرد، باید محاسبه کنیم که به چه میزان توانسته‌ایم از مشکلات انباشته شده بر دوش مردم بکاهیم.

کواکبیان تصریح کرد: فقر و فلاکت، انواع آسیب‌های اجتماعی مانند کودکان کار و زنان بد سرپرست، کارتن‌خواب‌ها، نبود اشتغال برای جوانان خجالت‌زده‌ای که کماکان بر سر سفره‌های پدران خویش می‌نشینند و ابرچالش‌های کشور مانند نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از جمله مسائلی است که گریبانگیر کشور ما شده است و آیا ما نمایندگان مجلس باید در این مسائل تنها دولت را مقصر بدانیم؟

نماینده مردم تهران بیان کرد: آیا به خاطر دارید که هنگام تنظیم برنامه ششم توسعه بنده گفتم که به واسطه تنظیم چنین برنامه‌ای چند صد هزار میلیارد تومان بر دوش دولت سنگینی خواهد کرد و یک لایحه 34 ماده‌ای را به 144 ماده‌ای تبدیل می‌کنیم و نتیجه آن این است که بودجه 97 تقدیم مجلس می‌شود اما هیچ ارتباطی با برنامه ششم ندارد.

  ادامه مطلب ...

رئیس سازمان بازرسی کل کشور؛ بی‌خود کردند که قیمت خودرو را گران کرده تا بخواهند تخفیف هم بدهند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه خرید خودروی ایرانی به صورت نقد دارای تخفیف است، گفت: بی‌خود کردند که قیمت خودرو را گران کرده تا بخواهند تخفیف هم بدهند

۴ تا ۵ هزار خودرو وارداتی با رانت در دست ۴ تا پنج نفر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر سراج  رئیس سازمان بازرسی کل کشور؛ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداره کل بازرسی استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان شهر مذهبی است که هیأت مذهبی بسیاری دارد، این مردم استحقاق کمک دارند و باید به مطالبات مردم پاسخ مثبت داده شود.

سراج با اشاره به اینکه برای ساخت ساختمان اداره بازرسی استان زنجان به اندازه بودجه چند استان کمک شد، افزود: همکاری رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قابل تقدیر است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه تنها چیزی که نظام و حکومت را از پای در می‌آورد، فساد داخلی است، گفت: اکثر مدیران ما خدوم و پای کار هستند، ولی متاسفانه تعداد معدودی برای نظام و ادارات ایجاد دردسر می‌کنند و نظام را بدنام می‌کنند.

سراج با اشاره به اینکه مردم از نظام اسلامی انتظار ندارند که مدیران آن فساد داشته باشند، اضافه کرد: نظارت بر حسن جریان امور کشور و اجرای صحیح قوانین از وظایف سازمان بازرسی است.

  ادامه مطلب ...

نشریه نشنال اینترست گزارش داد: پنج مکان دنیا که جنگ جهانی سوم می‌تواند از آنجا شروع شود!

پایگاه اینترنتی نشریه نشنال اینترست در گزارشی به معرفی پنج مکان دنیا که جنگ جهانی سوم می‌تواند از آنجا شروع شود، پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دنیا شرایط بسیار خطرناکی دارد. سردرگمی دیپلماتیک دولت ترامپ نیز باعث تشدید این خطر شده است و تردید جهانیان را درباره مقاصد و توانایی های آمریکایی ها افزایش داده است. با این که این تردید و عدم اطمینان همواره باعث نمی شود کشورهای دیگر تلاش های خود را افزایش دهند ولی در هر حال این شانس را که در شرایط بحران یا غیربحران، سوء محاسباتی روی دهد بالا می برد. امید می رود همزمان با پخته شدن تیم سیاست خارجی ترامپ، رویکردی منسجم تر در عرصه دیپلماسی شکل گیرد که تهدیدات ناشی از این بحران ها را کاهش می دهد.

  ادامه مطلب ...

بودجه۹۷ زیر ذره‌بین؛ دستمزدهای ۶۶ میلیونی برای پروژه‌های مشاوره‌ای دفتر جهانگیری+ جدول

جهانگیری

دولت در لایحه بودجه سال آینده برای اجرای هر پروژه در زمینه خدمات مشاوره، مطالعه و ارزیابی برای دفتر معاون اول رئیس‌جمهور بیش از ۶۶ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته است.

 سرویس اقتصاد مشرق - بر اساس جزئیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ درباره اعتبار دفتر معاون اول رئیس جمهور در حوزه سیاستگذاری عمومی کشور، مقرر شده که سال آینده ۱۵۰ پروژه در زمینه خدمات مشاوره، مطالعه و ارزیابی انجام شود.

دولت برای هر یک از پروژه‌های مشاوره، مطالعه و ارزیابی مدنظر دفتر معاون اول رئیس‌جمهور به طور میانگین ۶۶.۶ میلیون تومان بودجه در نظر گرفته است.

مجموع بودجه لازم برای اجرای ۱۵۰ پروژه مذکور جهت استفاده دفتر معاون اول رئیس‌جمهور ۱۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

همچنین برای اجرای برنامه راهبری سیاست عمومی کشور و فراهم کردن زمینه انجام وظایف دولت، در لایحه بودجه سال آینده مقرر شده معادل ۱۲۰۰ نفر به طور قراردادی در نهاد ریاست جمهوری به کار گرفته شوند که دستمزد هر یک از آنان ۶۳.۸ میلیون تومان اعلام شده است. بدین ترتیب مجموع ۱۲۰۰ نفر فوق در سال آینده ۷۶.۶ میلیارد تومان حقوق خواهند گرفت. دستمزد ۶۳.۸ میلیون تومانی این افراد به معنای آن است که آنها سال آینده به طور میانگین در ماه ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دریافتی خواهند داشت که نسبت به میانگین دریافتی کارمندان، قابل توجه است.

درباره شهدای ارتش

تا حالا فکر کردی داستان کدوم شهید جذابتره یا آدم رو بیشتر متحول میکنه ⁉️
بد نیست یه دور لیست پایین رو ببینی
گاهی واقعا انتخاب سخته ...
شهیدی که مقام معظم رهبری پشت سر او نماز خواند و به او اقتدا کرد. (شهید خلبان علی اکبر قربان شیرودی)
شهیدی که خلبانان عراقی در محل شهادتش در بغداد به احترام او یک دقیقه سکوت کردند.(شهید خلبان عباس دوران)

 

ادامه مطلب ...

رسوایی جدید ترامپ / افشاگری مجری سابق فاکس نیوز از درخواست های مرد دیوانه

رسوایی جدید ترامپ / افشاگری مجری سابق فاکس نیوز از درخواست های مرد دیوانه

مجری سابق شبکه خبری فاکس‌نیوز، رئیس‌جمهوری آمریکا را به تعرض جنسی به او در سال‌های گذشته متهم کرده است.

در ادامه موج افشاگری‌های جنسی علیه افراد صاحب منصب در آمریکا، یک مجری سابق فاکس‌نیوز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را به آزار جنسی متهم کرده است. 

به نوشته وبگاه «هیل»، «جولیت هادی»، مجری سابق فاکس‌نیوز ترامپ را به انجام رفتار نامناسب جنسی «در سال 2005 یا 2006» در آسانسور متهم کرده است. 

ترامپ جدیدترین فردی است که در موج گسترده افشاگری‌ها علیه فساد جنسی افراد صاحب نفوذ و قدرت به آزار جنسی با زنان متهم می‌شود.

بعد از گزارش جنجالی و افشاگرانه روزنامه نیویورک‌تایمز درباره فساد جنسی یکی از تهیه‌کنندگان مشهور هالیوودی ده‌ها مقام سیاسی، کارگردان، هنرپیشه، مجری تلویزیون و افراد صاحب منصب در اصناف دیگر با اتهامات مشابه مواجه شده‌اند.

  ادامه مطلب ...

بیانیه ارتش درخصوص توطئه اخیر آمریکایی-صهیونیستی

http://media.alalam.ir/uploads/855x495/151273682430032600.jpg

ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به نقل از روابط عمومی آجا، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به  رسمت شناختن بیت المقدس، قبله نخست مسلمانان جهان از سوی سردمداران کاخ سفید را محکوم و این اقدام نابخردانه را فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی دانست.

  ادامه مطلب ...

شهید سرلشگر خلبان حسین خلعتبری مکرم


هرکس او را نمیشناسد ایران و ایرانی را نمیشناسد...

فرزند برومند ایران زمین؛ یل پیل تن طپوران؛ آرش کمانگیر ایران زمین؛ قاتل ناوهای اوزا؛ قهرمان جنگهای هوایی و دریایی، عقاب تیزپرواز ارتش، قهرمان نام آور حمله به الولید؛ فرشته مرگ چهل و هشت افسر عالی رتبه و دو ژنرال بعثی و...
شهید سرلشگر خلبان حسین خلعتبری مکرم
معروف به حسین ماوریک، قطعا هم اکنون که نام او را می آورم لاشه کثیف صدام در گور میلرزد. جملات آغازین وصیت نامه ایشان جالب توجه است: «اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم در خاک وطن می شویم و نمی گذارم حتی ذره ای از خاک پاک ایران را این وحشی های بی سر و پای بعثی با خود ببرند و مرگ در این راه را افتخار می دانم و اگر ارزشمندتر از جانم هدیه ای داشتم، حتما به این مردم خوب تقدیم می کردم.
و در بخشی دیگر از وصیت نامه این ارتشی قهرمان نیز اینچنین آمده است: در ولایت خودمان شیرود، کوهی است که می گویند در آنجا علیه روسیه می جنگیده اند و اگر افتخار شهادت پیدا کردم، آن چه از من باقی ماند، حتی اگر ذره ای از گوشت بدنم باشد را در کنار قله آن کوه دفن کنید تا روح من هم پاسدار این مرز و بوم باشد...

شناور جدید ارتش/ نقش مهم «سپر» در دیوار دفاعی خزر/ اولین ناوچه موشک‌انداز ایرانی با تاج مجهز به ESM +عکس

ناو سپر

کار سامانه ESM آن است که با جستجو در فضای نبرد، هرگونه سیگنال مخابراتی، امواج ماهواره ای یا راداری دشمن را شناسایی کرده و اقداماتی مثل کشف و رهگیری، ضبط و آنالیز و کشف منبع تشعشع را انجام دهد.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، ناوچه موشک انداز سپر به عنوان چهارمین ناوچه ایرانی از کلاس پیکان یا پروژه سینا در ناوگان شمال تحویل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد تا حفاظت از مرزها و منافع کشورمان در این منطقه مهم، با آسودگی خاطر بیشتر و تجهیزات مدرن تر انجام شود.

منطقه دریای خزر به صورت معمول حاوی تهدیدات نظامی برای کشور ما نیست اما به هر حال در این منطقه کشورهای دیگری نیز حضور دارند که این حضور به شکل نظامی نیز وجود دارد پس در نتیجه بر اساس تدابیر فرماندهی کل قوا تصمیم بر این گرفته شد که در دریای خزر نیز حضور نظامی مشخصی توسط ایران وجود داشته باشد. در عین وجود منابع مختلف اقتصادی و تجاری در این دریا و لزوم حفاظت از آنها نیاز به حضور یگان های رزمی در این منطقه را بیش از پیش توجیح می کند.

  ادامه مطلب ...

حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای مطرح کرد؛ روحانی گفت با محاکمه برادرم در آستانه انتخابات جنگ می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه پرونده برادر روحانی هیچ ارتباطی با پرونده بقایی ندارد، گفت: ما معمولا به طور متوسط یک کسی را چند ماه قبل از انتخابات بگیریم می‌گویند برای انتخابات است، بعد از انتخابات بگیریم می‌گویند برای انتخابات است.

دختر رئیس قوه قضائیه با هیچ سرویسی در ارتباط نیست/ حنجره خود را درباره موسسات مالی پاره کردم/ پرونده برادر روحانی ارتباطی با پرونده بقایی ندارد/ احمدی‌نژاد هنوز محاکمه نشده است/ ممنوع التصىویری رئیس دولت اصلاحات مصوبه شورای عالی امنیت ملیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه ظهر امروز با حضور در دانشگاه شریف پاسخگوی انتقادات دانشجویان از دستگاه قضایی شد.

وی با بیان اینکه من حقیقتا از این حضور پرشور شما بی نهایت متشکرم ،گفت: من با اینکه سر و صورتم سفید، اما دلم جوان است و امیدوارم آنچه در دلم است مثل ریش و محاسنم سفید باشد.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: وقتی کلمه دانشجو به کار برده می شود و مخاطب لفظ دانشجو را می شنود، چند چیز به ذهنش می‌رسد، یک جوان که با توجه به انتخاب مسیر آرمان هایی دارد که برای آن تلاش می کند. وقتی دانشجوی اسلامی ایرانی به گوش می رسد کسی که مبارزات سنگین را در دهه های گذشته با استبداد و استکبار و فساد داشته است.

وی با اشاره به اینکه بنده از یک طبقه کشاورز هستم و در حوزه علمیه و دانشگاه بودم؛ گفت: از آنچه بعد از انقلاب بودم از هیچ قسمش پشیمان نیستم و بسیار افتخار می کنم که در قوه قضاییه ، وزارت اطلاعات و ... خدمت رسانی کرده ام.

  ادامه مطلب ...