بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

عملیات بزرگ "ارتش و حشد الشعبی" برای پاکسازی مناطق غربی عراق

یک منبع آگاه از حمله بزرگ ارتش و حشدالشعبی عراق به مواضع داعش پس از ماه رمضان خبر داد.
حمله بزرگ حشدالشعبی به مواضع داعش بعد از ماه رمضانیک منبع آگاه در حشدالشعبی در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه نیروهای عراقی برای حمله به مواضع داعش عنوان داشت: در ماه مبارک رمضان عملیات خوبی انجام گرفت و "فلوجه" از دست داعش خارج شد.
وی ادامه داد: پس از ماه رمضان ارتش و حشدالشعبی عملیات بزرگی را برای باز پس‌گیری سایر سرزمین‌ها و به خصوص مناطق غربی از دست داعش انجام می دهند.

تانک TYPE 10؛ زره‌پوش کنترل از راه دور با قابلیت تنظیم ارتفاع + تصاویر

تانک تایپ 10؛ تنها کمتر از 4 ثانیه برای محاسبه و آتش وقت نیاز دارد.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تانک در جنگ جهانی اول به طور همزمان و جداگانه در فرانسه و بریتانیا اختراع شد تا ستون موجود در خاکریزها را بشکند و به مرور تانک‌ها به یکی از اجزای کلیدی ارتش‌های دنیا تبدیل شدند. تانک‌ها در گذشته به انواع زیادی از جمله تانک‌های سبک، متوسط، سنگین، فوق سنگین، تانک پیاده‌نظام و ... تقسیم می‌شدند که هر یک برای ماموریت‌های ویژه‌ای طراحی شده بودند.
 
ادامه مطلب ...

جزئیات هلاکت اعضای گروهک پژاک در مرزهای غربی/کشف مقادیر زیادی مهمات از تروریست‌ها

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مرزهای کشور برای ورود جریان‌های داعشی و تکفیری ناامن است، گفت: شب گذشته با تلاش نیروهای سپاه پاسداران گروهک پژاک در مرزهای غربی متلاشی شد.
جزئیات هلاکت اعضای گروهک پژاک در مرزهای غربی/کشف مقادیر مهمات از تروریست‌هابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر گزارش دریافتی ،‌سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری دقایقی پیش در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروهک پژاک در مرزهای غربی کشور شب گذشته توسط نیروهای سپاه پاسداران شناسایی شد و از اعضای این باند به هلاکت رسیدند؛ از این گروه تروریستی مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.
 
ادامه مطلب ...

قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه با صدور اطلاعیه‌ای ‌جزییات درگیری‌های دیروز سپاه در منطقه اشنویه با اشرار ضدانقلاب را تشریح کرد.

آخرین جزییات درگیری در اشنویه از زبان سپاه/ هلاکت 9 تروریست توسط رزمندگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این اطلاعیه آمده است به اطلاع مردم عزیز مناطق شمالغرب کشور می‌رساند بنابر اخبار و اطلاعات مؤثق، دشمنان اصلی ملت ایران در جبهه سلطه و استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم‌های وابسته منطقه‌ای از جمله سران رژیم آل سعود اخیراً با پشتیبانی وسیع مادی، رسانه‌ای و تبلیغات روانی گروهک‌های ضدانقلاب و معارض و احزاب پوسیده‌ای از جمله عناصری از حزب منحله دمکرات برای تعرض، خرابکاری و ایجاد ناامنی در بین مردم، آنها را وادار به ورود به داخل مرزهای کشورمان کردند

 

ادامه مطلب ...

آخرین جزییات درگیری در اشنویه از زبان سپاه/ هلاکت 9 تروریست توسط رزمندگان

قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه با صدور اطلاعیه‌ای ‌جزییات درگیری‌های دیروز سپاه در منطقه اشنویه با اشرار ضدانقلاب را تشریح کرد.

آخرین جزییات درگیری در اشنویه از زبان سپاه/ هلاکت 9 تروریست توسط رزمندگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این اطلاعیه آمده است به اطلاع مردم عزیز مناطق شمالغرب کشور می‌رساند بنابر اخبار و اطلاعات مؤثق، دشمنان اصلی ملت ایران در جبهه سلطه و استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم‌های وابسته منطقه‌ای از جمله سران رژیم آل سعود اخیراً با پشتیبانی وسیع مادی، رسانه‌ای و تبلیغات روانی گروهک‌های ضدانقلاب و معارض و احزاب پوسیده‌ای از جمله عناصری از حزب منحله دمکرات برای تعرض، خرابکاری و ایجاد ناامنی در بین مردم، آنها را وادار به ورود به داخل مرزهای کشورمانکردند

  ادامه مطلب ...

اعترافات یک افسر صهیونیست: حزب الله در عرض نیم ساعت شمال اسرائیل را تصرف می کند

یک افسر اسرائیلی اعترافات مهمی دربارۀ توانایی های نظامی نیروهای حزب الله برای تصرف شمال فلسطین اشغالی در مدتی کوتاه مطرح کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه خبری العالم، یک افسر ذخیرۀ ارتش رژیم صهیونیستی، که ساکن یکی از شهرک های نزدیک مرزهای لبنان است، به پایگاه  صهیونیستی "والاه" گفت که «حزب الله لبنان توان تصرف "الجلیل" را دارد».
پایگاه "العهد" لبنان در این باره گزارش داد: این افسر صهیونیست که به نظر می رسد از توانمندی های حزب الله لبنان بسیار هراسان است، به پایگاه "والاه" گفت که از چند ماه قبل احتمال داده است که جنگی با حزب الله رخ دهد و رزمندگان مقاومت وارد سرزمین های اشغالی شوند، به همین دلیل تونلی حفر و در آن آب و مواد غذایی برای خود و خانواده اش ذخیره کرده است.
     
ادامه مطلب ...

اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 چه برنامه‌ای دارند؟

غایت مطلوب اصولگرایان، ارائه گزینه مشترک برای انتخابات ریاست جمهوری 96 است اما تحقق این هدف با اما و اگرهایی روبه‌روست.
اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 چه برنامه‌ای دارند؟
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اصولگرایان برای معرفی نامزد مطلوب‌شان در خرداد 96، این روزها سخت مشغول رصدکردن فضای سیاسی کشور هستند. برخلاف اصلاح‌طلبان که "مصلحت حسن روحانی" را بر هر پِلَن آرمانی دیگری ترجیح می‌دهند، راست‌منشان عرصه سیاست اما در وضعیت غیرقابل پیش‌بینی قرار دارند. 
اصولگرایان برای جلوگیری از تکرار تاریخ و ناکامی انتخابات 92، راهی جز وحدت و ارائه گزینه مشترک در انتخابات دور دوازدهم ریاست‌جمهوری ندارند. این غایت مطلوب است؛ اما چه کسی است که نداند، سیاست، عرصه فضیلت‌خواهی نبوده و طیف‌های سیاسی هر کدام فراخور شرایط درون‌حزبی و برون‌حزبی خود، به انتخاب گزینه "صالح" و "اصلح" مبادرت می‌ورزند. با طرح مقدمه مزبور، این سوال مطرح می‌شود که اساسا اصولگرایان برای استقبال از انتخابات سال آینده، به چند گعده و دسته تقسیم می‌شوند؟ این دسته‌ها هر کدام چه برنامه‌ای در سر دارند؟
 
ادامه مطلب ...

این فیش حقوقی لورفته هوش ازسرتان میبرد + عکس

درحالی که رقم فیش های لو رفته برخی از مدیران طی روزهای اخیر در کانون توجهات قرار گرفته انتشار این مبلغ در فضای مجازی حیرت کاربران را به همراه داشته است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛80 یا 400 شاید هم کمی بیشتر و هنوز صلاح نیست پرده رسوایی اش بیفتد، حقوق های نجومی و نامتعارف که برخی مدیران ارشد نهاد های دولتی دریافت می کنند، در همین حال و هوا انتشار این دست فیش های حقوقی در شبکه های اجتماعی، تصویری از نامه شهیدی منتشر شده، شهید ذبیح الله عالی نوشته است زمین زراعی دارم و درآمدم خوب است لطفا دوهزار تومان از حقوق ماهیانه من کسر کنید؛ چنین نگاهی در سال های دفاع مقدس پیروزی رزمندگان را منجر شد، نامه زیر نمونهٔ خوبی است برای سنجش رفتار مسئولین که امروز در ادارات و نهادهای دولتی حقوق می‌‌گیرند و عملاً ادارات دولتی را میدان مسابقه‌ای کرده‌اند برای کار کمتر و دریافتی بیشتر.
 
ادامه مطلب ...

ادعای نشنال اینترست: موشک‌های مرگبار ایران برای اسرائیل و آمریکا تهدیدی جدی محسوب نمی‌شوند

یک نشریه آمریکایی درخصوص به‌‌کارگیری شیوه‌های نادرست گذشته برای کنترل مسئله موشکی ایران هشدار داد.
ادعای نشنال اینترست: موشک‌های مرگبار ایران برای اسرائیل و آمریکا تهدیدی جدی محسوب نمی‌شوندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجله آمریکایی «نشنال اینترست» با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: ایران ماه مارس سال جاری میلادی، دو نوع موشک بالستیک میان‌بُرد «قدر» را آزمایش کرد. این اقدام باعث شد سناتورهای جمهوری‌خواه تحریم‌های جدیدی را علیه افراد و شرکت‌های مرتبط با برنامه‌های موشکی ایران به کنگره ارائه کنند. این اقدامات به نظر شما آشنا نیستند؟ 
در ادامه گزارش آمده است: برای چندین دهه‌، برنامه هسته‌ای ایران مهم‌ترین موضوع مورد مناقشه ایران و آمریکا محسوب می‌شد. با دست‌یابی به «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) در تابستان گذشته شرایط تغییر کرد. اگرچه باید گفت در این خصوص هنوز هم نکات مبهم و قابل بحثی وجود دارد. با این حال، برنامه هسته‌ای ایران در مقطع کنونی دیگر در مرکز توجه بین‌المللی قرار ندارد. 
 
ادامه مطلب ...

جعفری: سردار سلیمانی به عنوان مشاور نظامی به عراق آمده است

وزیر خارجه عراق بار دیگر تاکید کرد فرمانده سپاه قدس ایران به عنوان مشاور نظامی وارد عراق شده است.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، ابراهیم جعفری، وزیر خارجه عراق، بار دیگر تاکید کرد فرمانده سپاه قدس ایران به عنوان مشاور نظامی وارد عراق شده است، نه به عنوان مشاور دولت این کشور.
وی این اظهارات را در دیدار با تمام سلام، نخست وزیر لبنان، بیان کرد.
وزیر خارجه عراق، که هم اکنون در بیروت به سر می برد، گفت سردار سلیمانی با درخواست دولت بغداد به عنوان مشاور نظامی وارد این کشور شده است و ماموریت مستشاری برای دولت این کشور را ندارد.

وی همچنین با اشاره به عملیات آزادسازی فلوجه گفت: نیروهای مسلح عزم جدی برای آزادسازی فلوجه با هدف حفظ جان شهروندان این شهر را دارند.
پیش از این نیز جعفری از حضور سردار سلیمانی در عراق دفاع کرده بود.

خنده بی‌دلیل نشانه کم ادبی است؟! چرا روس‌ها لبخند نمی‌زنند؟

شما هیچگاه مردم روسیه را در عکس در حال لبخند زدن نمی‌یابید؛ حتی اگر عکاس از آنها بخواهد لبخند بزنند.
چرا روس‌ها لبخند نمی‌زنند؟
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه شبکه خبری شبکه العالم، به طور کلی لبخند نزدن روس ها به معنای آن نیست که آنها ملت خوشبختی نیستند بلکه ملتی هستند که از مهارت لبخند زدن بی دلیل، بی بهره هستند و احساس می کنند که مجبور به انجام چنین کاری نیستند و با استناد به یک ضرب المثل مشهور عمل می کنند که می گوید: "خنده بی دلیل نشانه کم ادبی است."
جدی بودن در زندگی یکی از مهم ترین ویژگی های خاص جامعه روسیه است و همین امر به آنها خاصیت تندی بخشیده است.
 
ادامه مطلب ...