بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

بچه محله امام رضا (ع)

سیاسی -اجتماعی-فرهنگی-دفاعی

سوریه از سرنگون کردن یک جنگنده متجاوز صهیونیست‌ها خبر داد

ارتش سوریه اعلام کرد 4 جنگنده رژیم صهیونیستی به حریم هوایی این کشور تجاوز کردند که یکی از آن‌ها در داخل اراضی اشغالی سرنگون شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه پرس تی وی لحظاتی قبل در خبری فوری به نقل از ارتش سوریه اعلام کرد 4 جنگنده رژیم صهیونیستی به حریم هوایی این کشور تجاوز کردند که یکی از آنها سرنگون شد و یک فروند دیگر هدف آتش پدافندهای سوریه قرار گرفت.
تلویزیون الاخباریه سوریه در خبری فوری به نقل از فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد: چهار فروند هواپیمای اسرائیلی ساعت 2:40 دقیقه بامداد امروز از طریق آسمان لبنان، وارد آسمان منطقه البریج در سوریه شدند و یکی از پایگاههای نظامی را در نزدیک تدمر، حومه شرقی حمص، هدف قرار دادند. سامانه دفاع هوایی سوریه به این تجاوز واکنش نشان داد و یکی از هواپیماها را در داخل اراضی اشغالی سرنگون کرد و هواپیمای دیگر نیز آسیب دید و در نتیجه دیگر هواپیماها وادار به فرار شدند.
  
رسانه های صهیونیستی اعلام کردند ارتش سوریه سحرگاه امروز نخستین بار از موشک‌های ضدهوایی اس ای 5 ساخت روسیه برای شلیک به طرف جنگنده‌های این رژیم استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد